Alla inlägg under december 2020

Av Annica Brandt - 31 december 2020 12:12

  Gott nytt år   

 

Ja vad ska man säga om detta år som man lämnar bakom sig. Det har varit många bollar i luften och mycket tjafs som ej hade behövt vara om människor kunde låta bli och lägga sig i saker som man alltid har med att göra och börja tänka på sitt egna istället för att hålla på att psyka människor för att man tror att man är så jävla duktig och präcktig. Man kanske ska ta tag i sina egna problem innan man lägger sig i andras problem. Bara för att andra vill ha ttyst och lungt såkanske jag också vill ha min lugn och ro när jag vill vara själv och behöver göra saker som inte någon annan har med att göra. Allting handlar kanske inte om andra människor det kanske handlar om min familj och vad jag går igenom på olika sätt. Man kan inte alltid vara glad och posetiv ibland måste man få vara ledsen eller besviken på saker som man inte trodde skulle sked. Detta året har varit ett rent helvet 24/7 att man inte änns har fått vakna eller gå och läggas sig i lung och ro utan att andra har stått och kontrollerat vad man gör "känner mig riktigt övervakade från människor, inte änns jag beter mig så att ha koll på andras saker eller liv. Inte änns jag skulle få för mig att gå efter andra eller åka efter andra till deras arbeten för att övervaka och kontrollera vad dom gör. Jag fattar inte hur man har den magen att bete sig så här när man är så pass gammal och vuxen för att ta vara på sitt egna liv, speciellt när man har egna barn och barnbarn så ska man man väl ha en förbild och kunna vissa att man är vuxen och inte bete sig så här på det psykande sättet speciellt när det enna barn barnet är med till någon som är mormor och moster. 

Jag kan bara stå för mina handlingar men jag har tydlingen inte rätt att bli förbannade eller kritisera vissa människor för då tar dom till medel så som att ex spela in, sperej hårsprej, parfymer hockuspokus blandning och står i alla förnter och lyssnar på allt man säger för att man misstänker att jag prata om andra hella tiden till andra människor. Varför skulle jag det, jag annser är inte personen med så ska man väl inte prata om den heller. " så som jag vill bli behandlade behandlar jag andra också. Men inte änns pikarna fattar människor utan tror hela tiden att man vill jävlas, då får man kanske börjar rensa sina öron om man ska höra vad jag säger igenom ett stängt förnster och kunna få in mig på video samtal om jag pratar om vissa människor som jag inte alltid gör. Men det går bra att jag ska hålla tyst medans andra får diskuterar mellan varandra och göra som dom vill utan att jag får göra ett jävla skit.

Jag undrar bara om 2021 ska fortsätt så här med samma diskussion som andra människor har satt igång från början utan andledning eftersom en människa har skvallrat till någon annan utan att människan fick det, jag sa att det var okej att bolla mellan varandra men inte änns det lyssnade vissa på utan fort sätter å sdkvallar till andra och dra in människor som ej känner mig och det acceptera jag verkligen inte. 

Det är dax för vissa männsikor att börja öppna sina ögon och se vad som verkligen händer och ta reda på vem det är som håller på och ta reda på varför ingen vill ha med vissa att göra ute på något område.

När man inte förstår sitt egna problem utan vill bara se andras problem då blir det svårt att komma till rätt med sitt egna liv      och att man kan hela tiden hitta en syndabok men man är inte guds bästa barn själv när man har den negativa inställningen till att lägga nerer saker som jag har bet om flera gånger och jag vet att jag godkände en av dom att få lyssna men inte alla och hur ahr man mage till att hitta på saker som ej stämmer och sitta å lyssna på nätterna som i natt när jag ej har sagt något och sitter och skriver på ett block och sprejar rakt ner till våra fönster utan att jag änns har yttrat mig till vissa männsikor eller att man står och sprejar utan att jag säger något till människor, jag blir både arg, besviken och förbannade plus irriterade för att jag inte änns får sitta å skriva av mig utan att vissa tror att jag nämmner deras namn på offentliga sidor. Det märks att man har ett stort problem med sig själv och vet ej hur man ska ta sig ur dennna situation utan måste hitta på hela  tiden olika saker för att rädda sitte gna skinn inför sin egna familj och det märker inte andra för dom tro blint på saker att jag harsagt så men talar inte om själv vad man skriver eller gör.

Jag kommer aldrig att ge mig för dte är jag för envis för och för smart för det är inte jag som är brottslning och betr mig konstigt tål man inte att höra saningen då får man väl byta tillett par skor då.

Ska försöka lägg detta bakom mig och blick framåt emot ett nytt 2021 men det jag vet är att jag ej kommer att frölåta eller ge människor någon mera chans att få förstöra mitt liv och passar det inte glagerna så får man väl göra något åt det då. Men dettta är inte ACCEPTTABELLT OCH HELT RESPEKTLÖST emot andra männsikor. VART TOG ÄLRLIGHETEN OCH RESPEKTEN VÄGEN det kan jag inte påstå att någon av osss har haft utan försökta att hävda sig när man har gjoirt något så har man gett tilllbaka på samma myt från båda håll, men jag har sagt saker att jag ska göra men har aldrig gjort det utan hållt det på is för att få reaktionen från andra och då vet jag att det har pratas och gjort saker bakom min rygg medans jag har varit älrlig och sagt att jag kommer att göra det om det fortsätter men jag har aldrig gått till handling med det jag har sagt som andra hart gjort med min ord och utnjutta det jag har sagt till dom när jag har varit förbannade och besviken. Och det kommer ta tid att läka dom såren för nu har dom gått på sin egna medicin och grävt sin egna gropp och nu vet jag precis vart jag har dom och på det plkanet kommer jag att håll dom också för att dm ska få känna på hur dom själva behandlar andra på samma sätt.  

Önskar alla andra en trevlig nyår och ett gott slut  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards