Direktlänk till inlägg 20 oktober 2021

oktober 2021

Av Annica Brandt - 20 oktober 2021 21:52

God kväll kära ängel   

Kan inte säga att dte har varit speciellt lugn dag i dag, började med när man vaknade så tog det en kvart att någon i omgiviningen började utan att jag änns hade sagt något. jo hade svarat mitt ex och ingen annan har jag inte änns rätta att prata här ner utan att det finns människor som står och lyssnar på allt och tror och misstänker saker hela tiden, vad gör man själv då?. HA fan inte änns i duschen för det sattes igång med det ena och det andra från omgivningen eller ta på mig kläder eller för jag undrade till mitt ex vad det varför nr som hade ringt från kommunen till mig och vem det var. Jag fattar inte problemet och vilken anledninga att man ska hålla på att trakasera andra människor på det psykiska sättet och varje dag utan en anledning? Att man fan inte fatt eller kan lägga ner när man vill att andra ska sluta och hålla på, passar inte galocherna så får man byta till ett par skor då. "där vettet går ut går också alkholen in på vissa människor. Jag vet att dom båda var hemma vid lunch tid.. Jag fan inte dum ihuvudet men nu börjar fan med fundera på vilka som verkligen har större problem med sig själva än vad jag har. Då kanske man inte ska bo så här heller när man vet om att det kan vara lyhört och att det kan komma från andra. Märks vem det är som håller på dom människor tro inte att man hörs när man går på golvet eller står i förnster eller gör andra saker. Bara för att dom vill ha lugn och ro då får man väl flytta till ett madrasseradt rum då eller ut i skogen där man inte blir störd av andra människor. Problemet är dom inte jag för att man inte kan respektera andras åsikter och hella tiden hålla koll på vad andra säger och gör. Det var två stycken som stod och sa att man inte var intresserade ändå håller man på med skit snack och trakaserande på det psykiska sättet. Och skyller på alla andra. då står man för det också att man ej är intresserade eller att man ska sköta sin egna familj och sig själv. då sätter man fan inte igång något annat heller och gör olgaiga saker som man är medveten om att man kan åka ditt på.  

Men tydligen har jag ingen rätt att vissa att jag blir arg eller förbannade på det sättet man blir behandlade på eller trakadesserade på från människor. Man kanske ska vända på steken hade dom accepterade att bli trakaserade och fått alla möjliga kemikalier på sig? nej det tror jag inte på att dom hade accepeterat eller att jag hade suttit och lyssna vid förnster och skrivit och hitta på saker som ej stämmer eller gått ut och snackat på något område precis så det är titta dig själv i spegeln innan man skyller på andra eller säger att jag gör saker när jag inte änns har yttrat mig. inget förrrvånare mig när det gäller vissa människor runt mig.. Så länge man inte själv har rent mjöl i påsen då förstår jag inte varför man håller på så här.  

Dom vet inte riktigt hur dom ska göra med min ledighet eftersom jag tydligen är helt själv just nu ett tag farm över och vem som ska hjälpa mig om det behövs. det åter står och se vad dom kommer att göra, ser farm emot att ha en trevlig stund imorgon med mina arbetskanmrater. så jag slipper och ha den javlä stressen över mig från andra att man misstänker hela tiden med allt. Om man nu inte är hemma på hela dagarna varför sätter man igång då när man kommer hem när man fan inte vet om jag har sagt något eller inte, jo för att man tro att man kan höra allt genom hörrlurar som man hänger ner någon stans eller ställa sin padda i förnster eller bandspelare i ett annat fönster undra om man görs emot alla grannar och även sina egna släktingar? när det går emot än? Eller har man vrait och köpt en övervakningskamar utan mikrofon nä den är den släktingen som är här och skriver ner allt när man inte själv är hemma för att få reda på om jag har sagt något eller inte inklusive syster, eller son elelr dotter eller sin egna man. Eller så sätter man på bandspelaren och stoppar i ett band som spelar upp saker vid fönster eller golv. Jag tycker inrte man ska gnälla på andra när man själv är hemma 24/7 och inte själv orkar gå till arbetet. Och sabba för andra när man själv är sjukskriven för olika saker eller snack om att jag inte har någon fast tjänst eller hur jag arbetar eller inte eller när jag börjar eller gör.  

nu har jag sagt till sen jag gick av i fredags men ändå fattar man inte vad det står eller vad jag säger till vuxna barn. 

god natt puss å kram        

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards