Alla inlägg under juli 2021

Av Annica Brandt - 23 juli 2021 00:41

God natt kära ängel  

 

Jag sitter och funderar på vaför är människor som dom är och inte kunna hålla sig till sanningen utan måste bort förklara sig hela tiden för att inte bli på kommna eller dölja saker för andra för att rädda sitt egna skinn. Jag hatar verkligen sådana människor som verkligen inte kan stå för det man säger och måste hela tiden dra olika lögner för att man ska bli trodd. Sen förstår jag verkligen inte vissa saker hur man kan slänga skit på någon annan människa när man vet om själv vad man har gjort. Jag tro inte att vissa människor verkligen inte vet vad det egentligen har sagt eller gjort eller vad som har pratas om när vissa människor ej har varit i närheten. Det är verkligen inte jag som har yttrat mig om saker från början utan vissa har försökt att dra ur mig saker för att få reda på vad jag verkligen har sagt eller gjort. Jag har inte heller lagt mig andras privata saker som andra människor har gjort, rättar sagt intesseklubben antecknar om andra privat saker. Jag har aldrig skrivit ett ord om andras människor privata saker som andra har gjort i ex antal år för att man är så jävla nyfiken och måste ha reda på allt och sen kunna skvallra om det till andra. jag lägger bara ihop ett och ett vart allt kommer ifrån och det visste jag från början  men jag tänker inte stå för deras jävla psykiska beteende och har mage  till att bete sig så här. Det köper jag verkligen inte. Hur har man mage till att gå på saker som ej stämmer och fortsätta och tjata om det i felera år och lägga sig mitt privat som ej någon annan har med att göra och ändra mina ord och meningar och sitta och säga att jag ändrar andras ord och meningar.  Jag står för att jag verkligen inte skulle dra in andra för att dom skulle få vara i fred på grunda av andra omständigheter. Då behöver inte andra människor köra igång och på visa att jag ljuger eller tala osaning för det hade kommit fram. Sen köper jag inte beteendet från vissa människor som jag verkligen inte har diskuterat med eller sagt något till, jag kan inte rå för att människan tro mer på skit snack än saning det får stå för henom. köper inte att man står och säger så för att underkasta någon annan. Bara för att man blir stöddig när man är två och väldigt liten när man kommer själva, dom borde skämmas. vissa saker var för att människan kanske skulle fatta att det var ett ordspråk när man säger att man vänder sig i graven inte för att trycka ner någon som är i ett sorgearbete. Det borde fan med den andra hälft tänka på att man kan säga saker som man inte menar i stridens heta. Då står man inte och säger att man ska sköta sig själv och sin egna familj när man ändå forstätter och provocerar och psykar andra människor och hävdar att man mår så jävla dåligt för att mna greäver en gropp själv och faller i den själv. Då tar man tag i sitt beteende och börjar funder på varför är jag sådan. Sen kan jag köpa saker på ett annnat sätt att man är i en kris och inte mår så bra att man får ett beteende för att man inte vet hur man själv mår i själva krisen, vissa blir utbrända när man går igenom saker. Jag kan köpa det till en viss del sen kan jag också förstå att henom får ta väldigt mycket skit för att hälften och släkt hittar på saker för att man tror och misstänker att andra prata hela tiden om människor. Men i själva verket kanske det inte är så som dom tro, Man lär sig på sina misstag och skulle aldrig falla mig in att stå och prata om någon annan människa som inte kan försvara sig det kallas respeklöshet men skulle inte heller sjunka så lågt att jag går på någon annas ägodel för att komma åt andra och trycka ner andra i skonnarna för att man själv har problem med saker. Och det är verkligen att kränka någon annan och det är inte första gången som människan gör det emot andra människor och inte sista gången heller för att man inte vet hur man ska ta sig ifrån återvändsgatan. Men nu får faktiskgt henom börja att öppna sina blåögda ögon och sen verkligheten men jag kan förstå att det kommer att ytterligar en tid till beroende på om henom verkligen har lyssnat och tagit tag i saker men ddet är inte upp till mig. Jag kan bar ge råd och inget annat och vara bara boll plank precis som man är när det gäller att jobba med anhöriga när dom äldre går bort att bara finnas till hans. Jag tänker inte ge mig förrän man sjä'lv tar sig till fånga och slutar och psykar och har ett sådant konstigt beteende och tro att man är bättre än någon annan människa vi är väl lika mycket värd som alla andra människor på denna jord.

Människor kanske inte ska vara så jävla kaxisig för det kan hända saker som dom får ångra själv till exempel att man kanske själv får en sjukdom och får sitta i en rullstol och kommer igen vart eller får ett ekonomiska problem i livet då tycker jag att man inte ska sitta och lyssna på andra vad dom har för ekonimiska problem och sen gå ut och diskutera det med andra hatar sådant när man pratar bakom min rygg eller ska försöka sätt kniven i min rygg för att man tror att man har bättre själv. Det kan jag säga det hade människan inte haft om inte henom fanns. det går bra att vara väldigt stor i korken och liten på jorden   Men det är ju inte mina problem jag lever efter min masäck och inte efter någon annans masäck. Och jag bryr mig inte om någon annan kan köpa saker eller ta lån det interssera mig inte. Jag kan inte rå för att saker händer i livet som man kanske inte kan rå för men för det är jag inte någon dålig människa att jag inte kan rätta till det.   Jag blir både arg och ledsen när man vet vad människor sitter och diskuterar om som ej beröd dom hade jag valt att diskutera med dom då hade jag för fan sagt det till dom då behöver man inte vara så jävla nyfiken och stå och lyssna på allt jag säger, jag väljer själv vem jag lägger mitt förtroende till eller inte och det kommer jag aldrig mera att öppna mig igen till någon tack vare vissa jävla människor som sitter och diskuterar och försöker få ur mig allt. Vissa sker kanske berör mer än annat då behöver inte två människor sitta och älta om mina problem eller mina sjukdom eller vaför jag jobbar som jag gör eller inte bara för att man är så jävla nyfiken eller försöka lura mig att man inte får reda på att vissa förföljer när man åker coh jobbar där människor inte ska vara för att det finns tystdnadsplik och sekretess. Då behöver man inte stå och säga saker att jag har gjort det när jag vet om hur läget ligger till när det gäller människor med demens sjukdomar och hur dom kan bli argumenterade och tillbaka dragna elle andra somatiksa sjukdomar, jag bara tycker att man borde ta till sig saker när jag säger till då behöver man inte försöka med att hitta på saker och ska försöka anmäla mig och hota mig med att jag inte får komma in eller ta bort min upplåsning på min legermation jag behöver ha mitt kort när jag jobbar då behöver man inte åka kolla mig vart jag än tar vägen. Sen behöver man inte stå och säga att jag inte får gå in på min schema läggning där jag måste lägga mitt schema för att man tro att jag bar är tim, sorry säger jag bara. Man behöver inte heller lägga sig i varför jag är tjänst ledig och be henom sitta och prata i telefon om detta och upptatera det i mina öron, jag vet förfan om varför jag är tjänstledig och när jag skulle gå tillbaka till min ordenare tjänst igen. Hänger inte alla men det är inte roligt att höra det 24/7 och inte heller allt upptaterande från henom vad människan säger bara för att man tror saker är så jävla trött på detta så jag spyr. Och att man har mage till att stå och säga att jag hela tiden sitter och skriver om andra när jag kanske håller på med uppgifter som jag var tvungen att bli klar med, men tack vara människor så missade jag två betyg och ett exsamensbevis för att man står och säger att man ska göra livet surt för andra för att andra tro att man pratar med sig själv 24/7 och kanske sitter på dom digtala typ som teams för att kunna ha digtala möten och då prtar man till andra via datorn och inte med sig själv inte änns det har jag fått gör utan det har varit någon som har stått coh psykat och jävlats coh mycket mera. 

Jag kommer att fortsätta och göra som jag brukar hålla käften och bara anteckna ner det som händer för då har inte människor något att ta på utan man måste själv kunna bevisa att jag verkligen gör saker " det går bar att sätta ditt brottofret men inte den som göra det vuxning mobbing"  

 

God natt och puss och kram till alla som jag älskar på den jord, drömm sött och gå in i drömmarnsland       

Av Annica Brandt - 19 juli 2021 15:36

Kära ängel  

Varför är världen så jävla orättviss för oss människor en del får inte änns bli gammla utan går bort när man inte änns har hunnit att bli över trettio, eller att man inte får änns bli pansionär för att det finns targiska händelser eller familje problem som kan vara fruktans värt jobbiga att gå igenom i livet både som vuxen och som barn.

Sen finns dom människor som verkligen inte vill ta till sig saker att andra människor kan gå igenom saker i livet som inte är bara en dans på roser, det behöver inte handla om att man menar någon annan utan det kan handla om ett familje problem som man kanske inte vill att alla ska vet om. Men det finns allt människor som ska lägga näsa i blöt och förstöra för andra för att man tror och att misstänker att man hela tiden står och pratar om andra människor. 

Det är så jävla tråkigt att människor har en sådan inställning till sitt egna liv att man måste bete sig på ett viss sätt för att få uppmärksamhet för att männiksor inte ska komma på någon annnan med vad dom håller på med innann för fyra väggar. 

Jag skiter i vilket och intresset för att för människor som trampar på mina tår ocg förstör saker för mig kan dra något gammalt över sig, då har man verkligen vissat var skåpet ska stå. Men att gnälla på mig att jag är hög ljud och att jag gapar och skricker eller pratar högt det tycker jag inte ska tas från någon annans mun. Inte änns jag har mage till att hålla på att bete mig eller lägga mig i eller säga till eller stå och mutra för att andra människor råkar höja rösten och ha roligt. Jag fattar inte varför man inte tolorerar att andar råkar ha olika röst läggen när man själv gör det? förstår inte poängen med det. 

Jag har kommit på varför saker är som dom är det beror på svartsjuka och avvensjuka för att man inte själv får vara med och styra och ställa över andra då måste man ta tillsådan här medele för att få en uppmärksamhet och testa andras gränser för att se hur långt man kommer med att provocera och psyka andra människor.

Jag har aldrig nämmt vissa människor till någon annan när jag har står och pratat för jag har den inställningen till livet kan inte människan vara i närheten och försvara sig för det man säger då ska man inte diskutera om människor. Samma respekt vill jag ha när andra sitter och diskuterar om mig på ett annat språk eller sidan om munnen utan anledning eller lägger sig i mitt liv om vad jag gör eller ska åka eller när jag kommer och går eller vad jag har köpt för saker och försöker hittta min egna självförtroende och själv kännsla och tänker inte utmana någon annan så kan jga inte rå för att andra människor försöker utman mig för att man själv har ett dåligt självförtroende och är så jävla svartsjuk och avvensjuk det är ju inte mina problem. Jag blir så jävla ledsen och förbanna när man håller på så här att man försöker hela tiden att trycka ner andra för att rädda sitt egna skinn. Då har man inget att hämta hos mig längre.   Då kan lägga bennen och springa och man får smaka på sin egna medicin när man själv beter sig på detta sätt.  Varför kommenterar man inte när man själv går som en galopperande dektiv och går själv med härlarna utan skyller över på att jag eller barnen går som galopperande dektiver. Väldigt konstigt.

Går bra att sitta och mutra och gnälla på alla andra men när man själv gör något då ska bara andra hålla käften och sätta mun kavel på andra för att man inte själv vill ha något mutrande tillbaka. Jag står för det jag säger och menar tänker inte ändra på något jag skulle aldrig ljuga heller om sanimngen, ärlighet vara längst änna att ljuga och människor kommer på än att man inte har hållt sig till sanningen.   inget förvånnar mig längre och intresse klubben ankteknar. men att sätta mun kavel på mig bitter inte längre, jag tänker inte hålla käften längre till vissa människor som ändrar mina ord hela tiden och misstänker saker att det är jag hela tiden som gör saker som inte stämmer och hittar på att det är jag som ändra andras ord och meningar och ljuger för andra. Då har man lyssnat väldigt dåligt när man misstänker hela tiden. 

SANDLÅDE NIVÅ och ett jävla SKIT SNACK och MISSTÄNKANDE hela om saker som jag överhuvudtaget har yttrat mig om eller sagt.  

 

Puss å kram till alla mina fina änglar och till dom som står mig närmast och som jag älskar      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards