Direktlänk till inlägg 19 juli 2021

juli 2021

Av Annica Brandt - 19 juli 2021 15:36

Kära ängel  

Varför är världen så jävla orättviss för oss människor en del får inte änns bli gammla utan går bort när man inte änns har hunnit att bli över trettio, eller att man inte får änns bli pansionär för att det finns targiska händelser eller familje problem som kan vara fruktans värt jobbiga att gå igenom i livet både som vuxen och som barn.

Sen finns dom människor som verkligen inte vill ta till sig saker att andra människor kan gå igenom saker i livet som inte är bara en dans på roser, det behöver inte handla om att man menar någon annan utan det kan handla om ett familje problem som man kanske inte vill att alla ska vet om. Men det finns allt människor som ska lägga näsa i blöt och förstöra för andra för att man tror och att misstänker att man hela tiden står och pratar om andra människor. 

Det är så jävla tråkigt att människor har en sådan inställning till sitt egna liv att man måste bete sig på ett viss sätt för att få uppmärksamhet för att männiksor inte ska komma på någon annnan med vad dom håller på med innann för fyra väggar. 

Jag skiter i vilket och intresset för att för människor som trampar på mina tår ocg förstör saker för mig kan dra något gammalt över sig, då har man verkligen vissat var skåpet ska stå. Men att gnälla på mig att jag är hög ljud och att jag gapar och skricker eller pratar högt det tycker jag inte ska tas från någon annans mun. Inte änns jag har mage till att hålla på att bete mig eller lägga mig i eller säga till eller stå och mutra för att andra människor råkar höja rösten och ha roligt. Jag fattar inte varför man inte tolorerar att andar råkar ha olika röst läggen när man själv gör det? förstår inte poängen med det. 

Jag har kommit på varför saker är som dom är det beror på svartsjuka och avvensjuka för att man inte själv får vara med och styra och ställa över andra då måste man ta tillsådan här medele för att få en uppmärksamhet och testa andras gränser för att se hur långt man kommer med att provocera och psyka andra människor.

Jag har aldrig nämmt vissa människor till någon annan när jag har står och pratat för jag har den inställningen till livet kan inte människan vara i närheten och försvara sig för det man säger då ska man inte diskutera om människor. Samma respekt vill jag ha när andra sitter och diskuterar om mig på ett annat språk eller sidan om munnen utan anledning eller lägger sig i mitt liv om vad jag gör eller ska åka eller när jag kommer och går eller vad jag har köpt för saker och försöker hittta min egna självförtroende och själv kännsla och tänker inte utmana någon annan så kan jga inte rå för att andra människor försöker utman mig för att man själv har ett dåligt självförtroende och är så jävla svartsjuk och avvensjuk det är ju inte mina problem. Jag blir så jävla ledsen och förbanna när man håller på så här att man försöker hela tiden att trycka ner andra för att rädda sitt egna skinn. Då har man inget att hämta hos mig längre.   Då kan lägga bennen och springa och man får smaka på sin egna medicin när man själv beter sig på detta sätt.  Varför kommenterar man inte när man själv går som en galopperande dektiv och går själv med härlarna utan skyller över på att jag eller barnen går som galopperande dektiver. Väldigt konstigt.

Går bra att sitta och mutra och gnälla på alla andra men när man själv gör något då ska bara andra hålla käften och sätta mun kavel på andra för att man inte själv vill ha något mutrande tillbaka. Jag står för det jag säger och menar tänker inte ändra på något jag skulle aldrig ljuga heller om sanimngen, ärlighet vara längst änna att ljuga och människor kommer på än att man inte har hållt sig till sanningen.   inget förvånnar mig längre och intresse klubben ankteknar. men att sätta mun kavel på mig bitter inte längre, jag tänker inte hålla käften längre till vissa människor som ändrar mina ord hela tiden och misstänker saker att det är jag hela tiden som gör saker som inte stämmer och hittar på att det är jag som ändra andras ord och meningar och ljuger för andra. Då har man lyssnat väldigt dåligt när man misstänker hela tiden. 

SANDLÅDE NIVÅ och ett jävla SKIT SNACK och MISSTÄNKANDE hela om saker som jag överhuvudtaget har yttrat mig om eller sagt.  

 

Puss å kram till alla mina fina änglar och till dom som står mig närmast och som jag älskar      

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards