Alla inlägg under mars 2021

Av Annica Brandt - 18 mars 2021 13:52

godeftermiddag  

 

Bara för at jag och sambon hade en diskussion så var en annan männsika som ej tål att höra när andra diskuterar och säger sanningen. Jag respekterar mämmiskor men jag kan inte acceptera deras beteende eller handlingar för det dom gör, och när man ber snällt att ej gå på brevlådan och sluta och psyka mig då behöver man ej vara tycken och göra tvärrtom för att man hör saker och tro på saker som ej stämmer och skvallra till andra om det vi diskuterar om för att man hela tiden vill ha sista ordet i smatalet och lägga sig i saker som ej berör människor ex min uppfostran på mina tonåringar eller att dom inte får vara själv när jag jobbar eller att jag är kär i en annan människa hur kan man bara få för sig det och komma på saker som ej stämmer. Jag är inte rädd man jag tycker inte om attt andra ska styra mig eller lägga sig i vad jag säger till min familj när jag inte änns själv lägger mig i någon annas liv. Då vet verkligen inte den ena människan om vad jag och någon annan har diskuterat om eller så har människna fått reda på det bakvägen och ändrat allt till sina egna fördelar. Är det konstigt att vissa få skiten på nätter och dagar och lkvällar för att en människan vill hela tiden  stå i centrum och tro att man kan bet sig som en jävla dagis barn inte änns jag har varit på deras barnbarn och sagt något om deras mor och far föräldrar. och det skulle alldrig falla mig in att göra det heller. Bara för att jag har en åsikt så kan jag respektera människor men att behandla mig som att jag är dum i huvudet det är störrsta felet en människa har gjort då får man smaka på sin egna medicin och på samma sätt som man själv vill bli behandlade på. Jag bryde mig förfan inte om varför vissa människor var sjukskrivna eller varför då behöver man inte själv lägga sig i mitt liv hur jag arbetar eller varför jag är tjänstledig och hur länge. Jag vet att det är fröken mor som har lagt sig lite för mycket och sagt saker till viss dotter att hon ska säga saker. Sen har dotter mage till att försvara sin egna mor för det hon sa här ner vid tvättstugan och framför min son. en normal människa tar inte dom orden ifrån sin mun och går inte sen säger saker till andras barn vad vill mor ner vig gagaset till min son när jag vet vad hon håller på med. Varför är man varje kväll vid halv nio och kvart i nio ner vid pakeringen och bakom bilarna innan man går hem tillsammans med sin dotter varje dag när man få reda på att jag ska jobba är det säkert att jag säger det till dom inte änns det kan jag svara på till min egna familj förrän andra står och hör. Hur kommer det sig att man kommer in på mina saker utan att jag har get till låtelse och kolla upp var jag är eller åker efter mig och står hela nätterna utan för och sprejar och spelar in finns bara en som gör dte också mor plus dotter. Är så jävla trött på detta just nu att jag inte änns får sitta å göra saker utan att man står över mig och lyssnar när inte änns jag har gjort så emot mor  samma sake gjorde hon emot en annan granne som inte bor här längre och då skämde jag ögon ur mig redan där insåg jag vad den människan gick för och vad hon kunde ta sig till och det insåg jag även med bråket bort hos andra grannar också när hon var med där bort hur falsk hon är och gärna vill snacka sin skit hela tiden.  kom till insikt någon jävla gång och bli vuxen och ta sansvaret som vuxen och bet dig inte som ett jävla dagis barn.

det är vi  vuxna som ska vara förebilder till våra barn och barn barn och inte tvärrtom. Jag fostar min tonåringar på mitt sätt och dom på sitt sätt då tycker jag inte om att nadra sitter på en balkong och viska till sin dotter om vad jag säger eller gör eller hur jag gör med mina tonåringar dom är förfan 20 och 15 år i år och den ena tar studenten för helvete. inte änns det får man sitta och prata om att han ska kanske gå på bal och student mössa är beställt och köpa kostym till honom som han kan ha på sig på balen och studentdagen. Man får inte säga ett jävla skit förän det sprejas eller tyrcks på bandspelare eller lägger padda eller mobil på golv och det trycks av/på från en jävla männsika eller gå efter och lyssnar och står i alla fönster eller om man får reda på att jag ska gå ut så måste man gå efter och kolla har aldrig sagt att dom inte får gå ut och gå eller gå samma väg som jag går det byr jag mig inte om men behöver inte gör adet för att jävlas eller provocera mig eller psyka mig. Jag sa ifrån får början att kommer inte diskutera med männsikan förän människan själv vill och person kommner själv alltså låta personen vara då behöver inte mor och dotter göra dte värr än vad det var.   För det var ingen diskussion mellan mig och en annan innnan mor kom in i bilden med sitt jävla snack och beteende bakom svärsons rygg 24/7

Så länge jag ej tilllåter att männsikan går in på min dator eller kollar vad jag gör så vet han ej heller om inte någon annan skvallar om skitsnack som ej stämmer. Om dom männsikor verkligen hade tagit till sig så har jag ifråga satt vad fan dom håller på med eftersom det är dotter som översätter från finsk till svenska så får hon ta skiten också för dte sin mor säger på finska och ändra mina ord. Det kan vara så att jag ej har sagt något utan att dte är hon själv som har suttit och trott att jag har sagt saker om dom och sen skrivit ner det och då blir människna irriterade när dom kommer hem utan anledning för att hon tro på sin mor. Hur var dte med kniven som jag och sambo stod och pratade om som jag fick hjälp av en annan för att jag inte visste hur jag skulle göra då komm snacket bakom våra ryggar om denna kniv utan att ta reda på vad fan det handlade om utan bara tog förgivet om saker och allt annat också att man har mage till att stå och säga att jag har darigt in man och son på finska till sin dotter och ska ha reda på vad vi har prata om sorry sorruy säger jag bara att dom ej fick det. det hållre jag för mig själv. Jag vet att det kommer ifrån mor allt hon har sagt att jag har lagt mig och dotter ska översätta det från finska till svenska. Hur var det när jag gav en länk plus bara frågade om saker till man vad det då jo då påstår dotter och mor att jag helt plötsligt hade yttrat mig om något arv vad då för jävla arv. det är inte mina problem vad han gör med sitt arv och det skiter mitt glada hjärta om också. Tycker bara det är tråkigt försöker och ser hur ledsen människan är och bara fårgar hur den mår och vill bara ge lite omtanke för att han ska må bra  och hitta tillbaka till sig själv som kan ta en jävla tid om man inte får rätta hjälp att prata med någon som förstår hur man ska ta männsikor. Hur bemöte jag en annan granne när jag fick reda på saker.och hon jobbar ändå med det dagligen när dte handla om sitt jobb. lika dant gjorde jag emot min faster som har förlorat min farbor inte änns där fick jag vara ledsen för mor och dotter och tyckte inte jag skullle gå på någon begravning eller skicka blomor till honom. Snack att man inte vet vad fan man samckar om jag tänka mig att mor har ändrat dte jag har sagt om sjukdomar också då ska bara mor och dotter vet hur omtyckte jag är på jobbet bland mina arbetskollegor och vårdtagare och vad var det dotter sa ner vid tvättstugan du kan ju inte arbeta med gammla och har du samma betende emot dom? kom också från mor men det var dotter som sa det. dom två är inte guds bästa barn hur var det när dom möte mig och son vad gjorde dotter då när mor sa till vid gång tunneln när dom gick hemmåt och jag och son forte rakt fram jo dotter tog upp mobil telefon för att mor as det och filmade mig och son. Mor sa det på finska och dotter gjorde som hon ville.   

Ha en trevlig fortsatt kväll till alla andra som jag tycker om och älskar som dom är och kan respekter andras åsikter och att alla människor är lika mycket värda och unika på olika sätt   

 

Av Annica Brandt - 16 mars 2021 16:47

Godeftermiddag  

Jag känner mig nöjde med mitt samtal med chefen att man är omtyckt och försöker göra det bästa av situationen för alla vårdtagare och kollegor när man arbetar på dom oilka enheter. och att man får beröm av sina bemaningsplanerare att man är flexsibel och flyttbara när det gäller saker och ting för att underlätta arbetet för enheterna och verksamheter.  Att jag också kan abreta både dag , kväll och natt det känns väldigt bra.

 

Sen att man har sådan jävla förbaskade människor runt sig som ej kan lyssna om man pratar om dom eller inte och sen har magge till att börja å jävlas så fort man är hemma för att man vilöl provcssera farm min irrriation utan att jag änns har yttrat mig till någon annan. Alla som bor runt människor vet vad människan går för. men det inser människan inte själv eftersom man börjar och sprejar saker utan någon som helst anledning. Är så jävla trött på nyfikna människor som inte kan sköta sig själva utan hela tiden ska stå och lyssna på saker som ej berör dom över huvudtaget. Då får man verkligen ta reda på vad man pratar om typ biverkningar, gener och arvsmassa och att man inte vet hur livet blir och vi som är födda på -70 talet oich även om hortons huvudvärk  och det är inte heller om dom jävla psyk, sprejaren och kränkaren som människor tror. Finns väl andra människor som mår dåligt och har gått igenom saker som inte människor med alkholproblem har gått igenom  inte änns när jag hade mötet med min cheft diskuterade jag om dom som människor får för sig hela tiden jag fattar inte hur deras hjärna är funtade. Jag fattar inte heller vad människor tror hela tiden att jag är intresserade av att diskutera om dom när jag inte är intresserade över huvud taget om sådan falska människor som vänder kappan efter vinden och tror att man är så jävla nyfiken coh intresserade att diskutera om dom människor. När man säger till människan ena dagen att jag inte är intersserade av människaans man eller något annat då börjar jag fundera på om människan verkligen vill själv skillja sig med sin man det hade han mått bätter av men han är ju skrot och korn lika dan som den människan. Hittar på saker och börjar direkt att sperja när man vaknar eller kommer hem från arbetet utan att verkligen ta reda på om jag har diskuterat om dom som intersse klubben ej är intresseade av eller deras jävla på hittande eller falskhet eller respektlöshet. 

ännu minder kommer jag att yttra mig in för någon och kommer att sätta ännu mera en mur farmför mig när det gäller dom människor och deras jävla provcerande och falskhet.   För att man står i fönster, balkong och lyssnar på allt som ej berör människor fram för allt inte alkolist jävlar som vänder kappan efter vinden och håller på att psykar, kränker och hotar andra då får man ett helvet tillbaka själv. det märks att det är tisdag och att människan har varit och köpt hårsperj plus bolaget och ska hålla på hela natten för att man inte vet vad som har sagts eller gjorts när människan inte har varit i närheten eller hemma. Synden straffar sig själv när man håller på så här nu när andra grannar också har börjat och prata om vad människan håller på med 24/7 ute på balkong och i förnster på alla sidor och inklusive badrum och toa. Dom borde passa sig men inte änns dte gör människan.  

 

till alla nadra ha en fortsatt bra kväll   till dom jag verkligen älska som människor

 

Av Annica Brandt - 8 mars 2021 11:56

Godeftermiddag   

Det jag hatar mest är att människor inte kan hålla sig till sanningen och hela tiden ta för givet och spela på sin svartsjuka som man borde ta tag i om man har dom stora problemen. det värsta jag vet är att man ska dömma andra hur länge som helst även om det är man själv som har börjat och med saker som att hota, kränka och psyka människor när man själv håller på att förlora sin egna familj på grund av sin egna svartsjuka som är så jävla sjukligt beteende som man kan göra något åt. Det är inte alls konstigt att människor får skit och att jag blir förbannade för att man hittar på saker när man själv har på börjat det från början med sin egna man att han skulle spela på mina kännslor och sen gå och sägat och ändra att jag var tydligen kär i honom detta får jag inte ihop och sen har man mage till att sitta på någon balkong å snacka sin skit och på står saker som att jag är "psykisk sjuk och en psykisk sjuk familj, plus att det finns en annan människor som fortsätter på det spåret och säger att jag borde " din mamma borde söka hjälp och fortsätta å kränka inför mina barn" och att man har mage till att sitta å snacka sin skit och lägga sig vad jag gör och säger till min familj. och ska hella tiden kontrollera och gå till handling för att man inte tål kritik för att man inte vill förstå vad fan andra säger. Detta är inte acceptablet från min sida att man beter sig så här eller att man står och snuskar sig genom ett fönster bakom persiener för att människan har sakt till sin partner att han ska göra det eller ställa ditt snuskburken i förnstert och sätta på ett inspelat snuskeri för att jag ska höra. Är så jävla trött på detta från psykare, sprejare, kränkare, förföljare mm

Så här känner jag att jag är

 

"  Jag har varit för snäll mot fel människor

Jag gav för mycket till dem som inte förtjänade det, jag litade på dem som sedan högg mig i ryggen.

Nu har allt förändrats.

Jag är snäll, men mot dem som förtjänar det. Jag ger allt till väldigt få människor och litar inte längre på någon. Sedan säger de att människor förändras.

Det stämmer verkligen....

De förändras för att försvara sig från smärta och besvikelse"   

Tyvärr vet vissa människor om lite för mycket om mitt liv för att sedan fortsätta å trampa på mina tår och försöka göra livet till ett helvet men än så länge har vissa människor inte lyckats att bryta ner mig så långt som trodde att dom skulle lyckas med deras beteende att psyka ut mig, det läste jag av ganska fort hur dom var för männsikor. Det är tack för att man verkligen vissa lite med kännsla till en person och redan där började andras svart sjuk för männsikan inte kunde styra mig eller försöka sätta sig på mig. Det är inte jag som har börjat med att snacka om att göra en p-anmälan eller s-anmälan när jag var ärlig emot männsikan i sommras å sa vad andar hade sagt om dom. Och det kunde inte dom ta utan då skulle man ge sig på mig och för störra mitt liv istället för att tänka efter vad man själv har gjort. Bara för att människan är så jävla svart sjuk och tror saker och pratar bakom ryggen så får man ett helvet själv när man lägger sig mitt liv som har på gått i flera år. och för att man inte vill saker så är det ej den människan som bestämmer om jag ska bo här eller inte. För det är den som är lghinnehavare och inte provcceraren med släkt. Då tycker jag att man själv också kan tala om vad snackar om och inte skylla över sig på andra att jag är typ kär och inte förstå innebörden . Jag kommer aldrig att accepter den respektlösheten från människor som verken känner mig och jag vill inte känna någon av dom heller. Jag vissa att jag respekterar dom som människor men inte deras handlingar.

Männsika kanske ska börja å tacka sin egna mor för det hon håller på med men dom är ju lika skrot och korn lika dana att dom kan inte verken respekter eller acceptera andras åsikter eller kritik utan då måste man krypa så långt ner under isen med sina egna problem så att det går till över drift och göra ett helvet för andra som går på deras familj och släkt. Då får man ta reda på om jag verkligen har gjort det eller inte. Förken mor vet fan inte allt vad som har hänt här under dessa alla år när vissa männsikor var med på olika saker för att få bort andra människor som sen flyttade. redan där började hennes svartsjuk gentemot hennes egna son. hahahahahah säger jag bara. För att man tycker saker då får man väl ta åt sig ärran att jag har en snygg son och man och inte tvärrom så man sätter sin egna familj på spel och håller på att förlora den med sitt jävla spelande och ut nyttande till andra. Då undrar jag vad fan som hände mellan ena människan och den andra människan när inte man var hemma när det var fest upp hos männsikan? så jag tror inte människan ska snack flör man vet inte allt. ex bråket med andra grannar så man åker på varning från sequritas det har inte människan sakt och då bode inte jag här men jag hör det från min gammla balkong att det var liv här borta och då var inte heller man hemma.  Så jag tycket inte männsikan ska snack för mycket vad hon själv gör och sitter och mutrar om på balkong när hon är själv hemma till alla andra runt henne eller vad man gör för att man inte får vara med. Lika dant var det i sommras för att inte hon fick vara med därner med oss då var man tvungen att sitt å snacka sin skit på balkongen till mor om artt jag var störrst bäst å vackrast det var mina ord och inte hennes. Varför kan man inte hålla käften när det var till henne och inte om mig för att människan tror att hon är det och har det så jävla bra själv med allt "vad hade hon gjort utan sin man" vet hennes son om vad hon har sagt om hans sambo det tror jag inte att han vet, precis lika dant som hennes son inte vet om vad fan hon gjorde emot mig ang cd skivan som jag hatar vissa låtar just nu för att hon förstörde den egentiemot sin son. inte änns där har hon varit ärlig utan det går bra att vara tuff hemma men när man möts så är from som ett lamm och inte vågar säga något när man kommer själv utan måste ha hjälp. Och herren ska inte heller snacka om att vara ärlig för han är lika dum som en häst och jag ångra att jag öppnade mig emot honom och sen spela på mina kännslor från hans sida och falskhet. Hatar sådant när man vet andledningen    det är därför jag håller käften till dom också för dom ska inte ha reda på mera om mitt liv eller vad jag gör det är slut nu på att vara för snäll emot alla människor .  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards