Direktlänk till inlägg 25 oktober 2021

oktober 2021

Av Annica Brandt - 25 oktober 2021 21:27

God kväll min ängel  

Att försöka sätta gränser emot min egna omgiving är ibland inte lätt för att omgivingen inte vill acceptera eller respektera andras åsikter. Vaför man hela tiden håller det vet jag varför för att man tror att jag hela tiden står och pratar om min omgivning inför andra och att man försöker hela tiden att skylla över på att det är jag som har skapat ett problem som man har ett ålöjle till sig själv att stå och lägga sig saker som man ej behöver diskutera om eller snacka sin fyllo skit på ren svenska och att stå ochh kommentera andra hela tiden och lägga sig andras liv så som man själv bemöter andra då är det oftast man själv man bör titta på innan man själv kan bemöta någon annan. 

Utav en fjäder bygger man en höna och det är precis det omgivningen har gjort och trott och misstänkt att jag verkligen har stått och snckat min skit. det är väldigt konstigt att man har missförstått sacker när man vet om att man själv diskuterar om allt och människor, ex pengar,  uppfostrand och att man ej kan gå efterhyreslagen som finns när man själv står för konttraktet till bostadesbolaget då borde man tänka på saker vad man inte får gör och ska se till att något inte händer utanför dess väggar ex att stå och spreja ner till någon annas fönstyer eller balkong, eller vattna blommor så det rinner ner till någons annans balkong.  Vissa tror vist att man kan bete sig hur som helst bara för att man har bott här uppe hela sitt liv.  När man har större problem själv ex med alkohol som dicks 24/7 från dom båda då ska fan inte snacka om att man har problem det är inte jag som har valt att bli aklolist så som vissa andra har gjort. Hela tiden måste man ha alkohol i sig för att inte se sina egna problem och bete sig som att man inte har ett eget liv. precis så är det just nu man ska tillrätta visa alla andra vad dom ska göra men skulle andra göra det emot dom då får man fan smaka på sin egna medicin och hela livet ut, fram för allt tills dom ser att man siker här i från. Men tyvärr kommer dom aldrig att få den viljan i genom, vissa andra som borde passa sig för att man hotar och kränker andra och även kollar uppsaker som man ej har fått tilllåtelese till. Jag kan inte rå för att sorgen tar ut sin rätt och att inte vissa hade så bvra relation med sin egna släkt och att den andra hälft ser till det att man blir ovänner med alla och en var och även sina egna barn. det är inte mitt problem men man ser ett mönster när man har dom här problem med människor och inte kan se sig själv vad man själv gör.

Jag vet att vissa människor har stått och lyssnat lite förmycket på saker men då får man skylla sig själv när man är sådan att man har mage till att börja och provocera andra och trorr att man är störrst och bäst och vakrast hela tiden. jag kan säga att det syn att man har alkohol problem och även med sig själv för att komma åt andra.   Jag är så jävla trött på att man ska hela tiden börja först på morgonen och sen på kvällen utan att man änns har diskuterat om människorna utan man ska göra så här för att trakassera andra hela tiden men man ser inte sina egna fel och brister för att man vilj dölja det med sitt alkoholproblem. Alla i omgivning dra mera och mera ifrån vissa människor för att man har ett sådant fullt beteend emot andra tillslut är det igen som vill umgås med dom.

Det jag tror är att vissa människor vill inte se problemet utan har sitt att ta sig igenom men ändå vet man om vad som händer för att man kanske har fått reda på saker runt om kring. för att situationen är man så jävla medveten om men man kan inte dölja sina egna problem eller sitt samvete för det sin sgna fru gör och mamma.  

jag har aldrig sagt att jag har en bättre familj vi har våra problem men vilja jag inte prata om det då behöver man fan inte utnyttja de man säger och gör för att få igenom sin egna vilja. Jag kan inte rå för att man har dragit in diskussionen sen -12 för det som hände med sin son och dom problemen, vad fan håll isär på saker och och för fan lyssna på det jag säger och gör det inte värre än vad det hade behövt att bli. Jag kan inte rå för att vissa gick med på saker från början det var inte jag som började ropa eller göra något bara för att jag och mitt ex hade en diskussion melllan oss det kan jag inte rå för att vissa människor stod och hörde vad jag sa, det hade dom fan inte med att gör och sen ger man människan en chans och säger att jag inte tänker ha tillbaka det gammla som har varit. Den tiden är för gången. bara för att man inte tål att andra säger sina åsikter och att man måste stå och hålla på med att spela in, lyssna och skriva både på dator, block, spreja överallt för att man inte själv har rent mjöl i påsen och inte kan accepter detta omet och vissa är värda någon annan som ser människan för den det är och inget annat och inte utnyttjar på ett fullt sätt. och att man inte tål att höra sanningen från andra utan att man måste löjla sig så att det blir en sandlåde nivå för att tysta ner andra och sätta munkavel på att det inte stämmer vad andra säger. Jag tycker det är ett väldigt konstigt försvarande för att man ska rädda sitt egna skinn.     när man inte änns kan förstå varför andra är förbannde eller besvikna på vissa människor både på beteendet och trakasserier, plus sextrakasserier och detta jävla hotande. vissa människor tror inte jag fattar med det vissa människor sa när man hotade ute på balkong vi får ser vad som händer nästa gång vi träffas? efter vissa hade kört med sitt kränk snckande ute på balkong. man är väldigt duktig på att hota med saker och vissa sig på styva lina hur man beter sig själv  det märks ganska tydligt och vilket bemötande man vill ha själv från andra..... Man kanske bör tänka först innan man går till handling.  

godnatt vi ses imorgon  

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards