Direktlänk till inlägg 10 november 2021

november 2021

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel  

Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång

med sitt dåliga samvete och beteende?

Varför kan man aldrig få vara i fred och vakna i lugn och ro utan att det ska vara något muttrande eller jävlandes på morgon, dag och kväll och natt för att andra inte själva mår bra  

Varför ska man behöva känna klorin, aceton och ydefinsion luk 24/7 och varje dag och timme för att man ej har yttrat sin åsikter man kan inte få änns känna sin egna lukt för att andra tro att det hela tiden är jag som håller på att gapar och skäller på andra. få ej änns väcka sina egna barn utan att det ska börjas från vissa människor i trapp och över allt vart än jag går.

Ä så jävla törtt på vissa människor för deras dålig samvete och beteende dom kan verkligen dra något gammalt över sig och dra så långt pepparn växsre. Det den av dom som sitter och diskuterar om allt som ej berör deras jävla familj och öron och hvdar att jag lyssnar på allt" bet dom själva sig i tungan eller. jag hoppas verkligen att dom tre kommer till helvet och blir upp piskade för deras jävla beteende  

Dom är inte värd ett jävla skit alla tre kan brinna upp i himlen speciellt två av dom som håller på att viskaa på ett annat språk och snackar om att andra sitter och diskuterar på andra språk när dom gör det själva och smygger in till den tredje och säger åt honom vad han ska gör och ringa någonstans och säga och prata om. Men man blir på kommen hela tiden för det man själv gör ochg blir en medbrottsling till situationen för det sin man gör och säger inklisive sin egna familj   inget förvånar mig näör dte gäller dom ter människor som sitter och snackar ute på bakong för att komma årt andra när dammen själv har stått och snackat till sin egna syster och mor för att uppe hålla andra för att jag ej ska höra vad man gör, går att bli för bannade och irriterade på saker för att jag går på dom för att dom är så jävla medvetna om att dom kan åka ditt på det dom har sagt och gjort bakom min rygg inklusive resten av människor som är släkt med dom   för att daamen trodde att det var så, då tycker inte jag att man själv ska stå snacka sinb skit på finska när man inte själv ahr rent mjöl i påsen och när man fan inte vet vad som händer när man ej är hemma är det därför man är hemma 24/7 och inte änns åker till arbete för att man är rädd att andra ska ta sin egna man när dte inte änns stämmer.

När inte änns man var hemma och förken var sjukskriven och var hemma då jävlar sa dammen inget till man vad hon höll på med utan hävdar sig att det bara jag säger och det tror han på. Saningen kommer i fatt en själv när man beter sig dumt  

Herren bord veta att dte ej stämmer att jag har träffat honom i gagaset, eller på vägen vid eller från vårdgårda eller varit uppe när damen ej har varit hemma kan jag rå för att hon hittar på saker med sin egna mamma och syster när hen ej är hemma och håller på och tror saker som ej stämmer och snackar sin jävla skit och om andras problem och läger i sig saker som ej berör andras näsor som ekonomi, myndigheter, jobb och andra saker som ej dammerna har med att göra, om jag pluggar på distans eller är tjänstlöedig från mitt jobb eller om jag arbetar som tim. dax att börja ta tag i sina egna jälva liv och arbete. eller är damen sjukpersonnär har damen ljugit om det också för att man haer dom problem med sitt egna jävla liv och snackar om att jag har gjort saker bakom hennes rygg som jag ej har gjort   ett bevis på att man har så jävla dåligt själv förtroende med sig själv dom vet vem fan jag pratar med men ändå vill man dölja saker och lossas som att man fan inte hör och sen går man ut och diskuterar det till alla och en var speciellt sin egna familj så att andra hör ocgh tittar snett och snackar sin jävla skit och ändrar på mina ord och meningar och tar bort hälften av det man har sagt  

Tycker fan inte att man ska snack eller dömma någon annan innan man är säker på saker om man inte själv tycker om att bli kritiserade då ska fan inte kritisera någon annna helller och bli förbannade för att man får mothugg tillbaka på samma myt som man själv gör  

godmorgon önskar er andra en trevlig dag till dom jag älskar min familj      finns människor som kan brinna i helvet som jag aldrig kommer att förlåt elelr glömma hade jag varit rädd för dom så hade jag aldrig stått kvar med deras dåliga samvete och beteende

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Av Annica Brandt - 8 november 2021 05:03

Godmorgon min kära ängel     Livet är skört i många bitar och det är inga dans på roser   att leva sen går man igenom olika saker i livet och det kan vara olika problem för att man ska orka med saker och kunna kämpa vidare för att må bra på olika...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards