Alla inlägg den 8 november 2021

Av Annica Brandt - 8 november 2021 05:03

Godmorgon min kära ängel  

 

Livet är skört i många bitar och det är inga dans på roser   att leva sen går man igenom olika saker i livet och det kan vara olika problem för att man ska orka med saker och kunna kämpa vidare för att må bra på olika sätt.

Vi är inte skapta ur samma kropp och vi är olika men att respektera andra människor det verkar många ha väldigt svårt med för att man tror hela tiden att man är bättre än någon annan för att man inte har samma problem som andra har. Jag har min problem och andra har sina problem men för det så beter man ej som ett svin och hotar och kränker andra på detta sätt för att man ej mår bra själv och gör det till ett åt löjlande för att vinna och skylla över på andra när man är medveten om själv vad man har gjort för så jävla dumma är inte människor det är bara det att man inte vill känna till det och dölja saker för att rädda sitt egna skinn. många gånger tror jag inte att vissa är så jävla ärliga emot sig själva utan dra sina egna slut sattser att det är bara så.  

Jag kommer aldrig att ge emot vissa människor som säger till mig att jag ej får göra saker jag skriver vad jag vill om människor och gör som att dom själva får skämma ögon ur sig för det dom gör emot andra.

När man beskyller mig för saker då får man också smaka på sin egna medcin, att sköta sig själv har tydligen människor svårt med då fortsätter man för fan inte om man inte vill ha det så själv med sitt dåliga beteende och tänka med sin dåliga hjärna som inte tänker över huvudtaget utan bara gör så att man ska vinna över andra.

Ställer mig fortfarande frågon vad ska människor säga den dagen om jag skulle försvinna för dset dom själv har sagt? efter som man tror hela tiden att det handlar om andra 24/7 och 365 dagar om året utan att det behöver göra det, är så jävla trött på att behöva vara iakktagen och kontrollerade från andra när man kommer och går eller att man hela tiden måste åka och kontrollera vad jag är någonstans föra att höra och kolla hur jag arbetar, inte änns ajag håller på så. Jag vet att vissa människor har åkt efter för att kontrollera när man har slutat sitt egna jobb. Vad kallas det då? ståcker och förföjelse men det tänker man fan inte på att man själv kan åka ditt och man ska fan inte ändra på mina ord och säga att det är jag som håller på med saker när det är dom själva som håller på 24/7 och 365 dagar om året.  en månad sanrt till jul och nyår och då vi över i 22 ska man fortsätta då också med sitt dåliga egna psyke men sitt dåliga självförtroende och månende och sitt strora problem att man ej kan styra andra?  

Allt kanske inte kommer ifrån mig utan det kan ju faktiskt vara så att andra pratar och gör saker utan att man är medvetan om det, men alla som bor på något område vet vad vissa människor går för och hur dom beter sig det är inte bara en dom är på utan dom flesta  men skuylle man säga något då får man ett helvet och då blir det både hotande och kränkande från en som har större preoblem med sig själv och måste ha hjälp från alla och en var för att rädda sitt egna skinn.  bar för att man tror att det är så när man själv sitter och snackar skitt om andra på ett annat språk och skvallar om allt som ej berör någon annan och lyssnar på allt som heller ej berör eller handlar om allla andra människor.

Har man gått på små sten så har man gått på berg också jag kan inte rå för att andra inte har den kropp som jag har sen att man kan tycka saker då kanske man ska vara lite stolt istället för att utnyttja andras ord och sätt käpparen i hjulet för andra för att man tror saker och försöka för störra andras liv när man själv äer dum ihuvudet och håller på med allt, nu börjar jag och fundera om det inte är så som jag tror att det är, för jag vet att vissa människor var sjukskrivna när andra inte vara hemma och då körde dom igång med sitt jävla beteende för att en av dom trodde och gick in på gammalt groll och satte igång och viberade golv från mnorgon till kväll och detta började redan något år innan eller hållt på i sex år från en viss gammal dam och gjorde dte värre än vad det hade behövat att vara ihop med sin sjukskrivna släk. Jag har vetat hela tiden och ju mer tiden går så får jag mer och mera rätt för att dammen i fråga satt borta vi gammla buss håll platsen och vissade ett gammalt sms och då gade dom ihop sig och trodde detta allts inte jag som har diskuterat om saker och hittat på att det är så.  

Det får ju stå för dom människor men man kan inte beskylla någon annan om det ej stämmer att det är sant och man dra inte upp gammalt groll och sen tror och gör saker som är genomskillningt och lossas som att det är helt okej och tror att man sen i nästasekund kan betee sig hur som helst för att fortsätta och beskylla saker som ej stämmer eller att jag ej har gjort.  om jag pratar med mina barn då behöver inte andra stå och lyssna och dra nytta på mina ord och fortsätta och ändra på det som ej handlar om andra. Jag pratar med mina barn och min familj om jag vill utan att behöva be om lov att få komma hem eller gå här ifrån  

Vissa människor får skylla sig sig själva men den dagen människan själv har förlorat någon så kommer den männsikan vara helt ensam och ej någon att prata med då hoppas jag verkligen att sätter sig sina gena spår när beter sig som svin emot andra männsikor föra tt man tror att man kan styra ett helt område och bestämma vem som ska hyra en lgenhet från bostas bolaget och tro att man kan göra vad man vill och säga till andra att dom inte får eller be någon hålla käften och andra ska försvinna här ifrån för att man treo och trodde att andra var kära i min son och man. Ack vad man själv bet sig i tunngan när man sitter och snackar och beter sig så. utan att jag änns har gjort det, då ställer jag mig frågan när har jag träffat någon människan på vägen eller i ett garage? eller varit och gjort saker när en annan människan ej har varit hemma? Det märkas vem som har ut nyttjat mina ord och snackat sin skitt till andra och vänt mina ord till sin egna fördel för att sedan kunna beskylla att det är bara mitt fel och snacka sin skit och hitta på saker att jag ska göra vissa saker som ej handlade om dom.

 

Jag hoppas att dagen blir lite bättre så jag verkligen kan ta tag i det jag måste göra och att andra sluta stå över mig och lyssnar på allt som ej handlar om dom. andra borde börja och tänka med hjärna innan man tar till en handling utan anledning och för kastar saker som ej stämmer eller ut nyttjar andras ord för att man själv är så jävlka svart sjuk och tro saker som ej stämmer om man inte är säker på att andra står och sanckar skit då uttrat man sig inte eller om ej är säker på vad andra pratar om så yttrar man sig inte heller utan anledning, innan man går ut och dömmer någon så tar man reda på om det verkligen stämmer innan man ger sig på någon annan jag kan inte rå för att andra lyssna för mycket på saker som ej berör dom eller handlar om dom människor. Tar reda på sanningen innan man går till handling.

 Ha en bra dag min ängel vi ses kanske imorgoon eller en annan dag        

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards