Alla inlägg den 9 november 2021

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel  

 

Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att jag blir för bannade och är i min trygga borg gör jag att inte andra ska få ännu mer vatten på sin kavra att vinna och jag också får ögon i naken av människor som bor runt om kring och det borde andra också tänka på med sitt dåliga beteende och att man inte kan bete sig hur som helst.

Jag hade inte brytt mig om det hade varit normallt och att man ger människor gång på gång flera chanser och ändå gör man så här. Jag säger det att jag kan inte bara skylla på dom utan lite är mitt egna fel för att jag kanske bryde mig lite för mycket om olika saker men det var mer för att vissa lite omtanke och inget annat. Att man sen tror saker som ej stämmer begriper inte jag hur man kan få ihop när man vet om situationen för sitt dåliga samvete.  

Att jag vissar att jag blir ledsen det ska dom jävla människorna verkligen bara se och förstå att man går inte så här långt att man bara hänger en människa som man har gjort. Jag har min åsikt och att jag skriver vad jag vill på nätet så länge jag inte skriver några namn eller hänger ut någon som man käner sig kränkt. Då kränker jag även mig själv för lika mycket som jag skriver om mig själv kan jag skriva om andra också men det är tydligen skillnade på folk och fä.

Att man har människor runt sig som bara slår döv örat till och inte vill höra vad andra gör då är det något som inte är bra och när mna vissar en sådan tendens att man ska gör så att nadra mår dåligt men ändå är stark då blr jag förbannade för man går inte till över drift när man vet om situatioen och att vi har olika problem i livet. Jag har börjat mer och mer att våga säga nej att inte någon ska kunna styra mig längre ditt dom vill ha mig, jag sa till från början att jag ej vill ha det som har varit men ändå fattar man inte. Och sen vad som hände innan jag kom tillbaka det är fan inte mitt problem då balndar man ej in mig i dett problemet och fortsätter i samma spår för att man trodde saker att jag gjorde lika dant. Man få kanske äta det sura äpplet och försöka lägga ner och tänka det är inte änns fel att två träter. Jag kommer aldrig att glömma eller förlåt för det männsikor har gjort eller att man har utnyttjat mina ord på ett sådant sätt att det har blivit ett trakaseri. Hade inte vissa männsikor lagt sig i och inte andra hade skvallrat om allt som jag vet om att det före kommer så hade det aldrig blivit så här och börjat och snacka lite för mycket sidan om munnen om saker som ej stämmer eller lagt sig vad som händer här då had kanske sett annorlunda ut. Jag kommer aldrig ge det en chans till lika dålig som jag mår ska dom må också men jag vissar det också.

Ska man inte kunna fråga människor hur dom upplever saker utan att det ska bli ett jävla liv för att man tror och trodde saker, då kan man inte änns prata med någon om man tror hela tiden att det handlar om andra männsikor är det lika dant när man arbetar om andra står och prata går man och säger sluta och prata om mig och bakom min rygg för att männsikor gör det själv. Jag är hård emot dom hårda jag kan inte rå för att man är så jävla nyfiken så man måste hålla på och stå och lyssna på allt som ej handlar om andra , detta handlar om sitt egna självförtroende och respekt emot andra människor.  

problem är bara att min familj mår dålig när stämmningen är som den är och att jag säger saker till dom som berör väldigt mycket eftersom dom ser att jag bli förbannade och säger vad jag tycker och tänker till andra och även till min egna familj. och ibland får jag också tänka på hur jag säger saker men jag ändra aldrig mig från gång till gång eller ändra mina ord för att jag själv ska få ett dålig samvete och döja min saning vad jag står i olika frågor.

ibland kan jag prata mer me dkillar och det handlar inte om att jag inte tycker om att prata med tjejer utan det kan vara så att man väljer vem man vill prata med om saker och ting och man kanske inte vill säga allt till alla heller utan till dom man litar på men just nu litar jag inte på någon och det vissa jag med och då stänger jag av och vissa hitt men inte längre och att man gick förlångt med sitt snackande och skvallrande till andra som ej skulle veta något   Och säger jag att jag inte vill att man gör saker bakom min rygg då är dt ett nej och det är samma sak här då fortsätter man inte där heller och löjar sig och håller på för att man tycker det är roligt men idetta läger är det inte roligt längre. och då får man acceptera att manniskor blir förbannade när man gör så här. Vissa människor har ju testat flera gånger och jag har chanser på chanser ändå fortsätter man och testar hela tiden kallas för tarkaseri för att man själv snackar om saker och trodde att jag skullle göra något ack vad man bet sig själv i näsan  

 

Godmorgon önska alla en trevlig dag bara till jag älskar mest på dennna jord          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards