Alla inlägg den 24 november 2021

Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel  

Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med nya saker och en annan stans i ett himelrike.

Här nere på jorden är det upp och ner, ibland är det bra dagar och allt fungerar bra med familj och arbete. Att det kommer alltid finnas orättvissor här ner på jorden bland människor det vet jag om. men att man ej blir respekterade eller accepterade för den man egentligen är, att man inte kan alltid hålla sams och att man har olika åsikter det kan jag hålla med om. Men för det behöver man ej hålla på styra andra för att man själv tror att andra gör saker emot andra utan att man har ett bevis på att det stämmer.

Tänk om du bara kunde tala om för mig hur jag skulle göra med olika saker och inte försöka vara den jag egentligen inte är. Men att andra tarmpar på mina fötter och håller på att jävlas och trakasserar mig är inte heller okej.  Jag kommer ej att förlåta eller glömma det människor har gjort och gått bakom min rygg för att inte sän kan vara ärlig och säga saker utan måste baktala hella tiden bakom min rygg, när man inte änns vet hur det egentligen ligger till, eller hur jag egentligen tar saker.  Tänk om du bara kunde komma tillbaka till dettta jorde liv min ängel och säga stopp nu räcker det med detta jävla bråkandet och diskuterandet och att säga till sluta och håll på att spela allan. Jag måste fortsätta och sätta ner foten och vissa vem jag är emot människor för att få min respekt tillbaka emot andra för att vissa hitt men inte längre och att man inte kan bete sig hur som helst emot andra för att vinnna själva och rädda sitt egna skinn för att man tror att man har rätt på saker och att man får gör hur som helst utan att jag änns har fått en förfrågan att det är ett okej eller enförklaring på saker varför man gör så, det har jag aldrig fått utan bara att komma och säga "vi spelar in dig" Varför? Plus allt ting annat som man håller på med som man tror på.

Finna ängel snälla kan du hjälpa mig och tala om vad jag ska ändra på eller ska fortsätta och var så iskal som jag är och vissa att jag verkligen menar allvar i denna fråga om att jag ej accepterar att bli förtalade och kränkt och förföljde från människor  ? detta är min fråga till dig och jag vet att jag kommer att klara av saker men ibland vill jag bara försvinna här ifrån och bara lämna allt för att man hela tiden blir mot arbetade från människor som ej kan respektera andras åsikter. Livet är ingen dans på rosor   och ala har vi våra mott gångar med olika problem men när det går till över drift att man ska vissa sig på styva linan och tror att man kan bestämma över andra människor då har man gått förlångt. Jag försöker inte ändra på någon utan snare att jag vissar att jag accepterar inte sådant här betende från andra. Jag har för god trogen emot männsikor och bara för att jag har apat efter vad andra har sagt innan men inte nu då tar man till sådana metoder så att det blir psykisk misshandel istället för att tänka längre än näsan räcker. Det var någon som viskade i mitt öra och sa att jag måste våga sätta ner fotten emot människor som trampar lite för mycket emot mig och tror att man kan göra som man vill. Bara för att man trodde saker så behöver man ej över driva och fortsätta och hålla på med saker som man inte kan stå för själva.  

Önskar er en trevlig dag där uppe i himeln och att du alltid finns och jag tänker mycket på er som har förvunnit ifrån detta jorde liv älskar er och saknar er              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards