Direktlänk till inlägg 30 oktober 2021

oktober 2021

Av Annica Brandt - 30 oktober 2021 20:56

Godkväll kära ängel   

Denna kväll måste jag få av reggera mig lite på grund av att människor intekan acceptera saker utan måste hela tiden hålla på med sitt envissa sätt och ej kan vissaatt man är iden åldern somman är i på ett vuxet sätt. Det jag sa var följande att jag ej har snackat någon skit omnågon släkting somej finns och det tycker inte jag att man ska ta ur sin mun utan anledning, för det kan man själv bli drabbade av en vaker dag, att man sjunker så jävla lågt så man måste gå på andra och försöka provocera fram saker så att man ska försöka hitta minflustration på migistället för att man är vuxen och ska ha en förebild som vissa människor inte har och ej kan hantera en situation utan måste göra saker som går till överdrift. Att man tror att jag ska göra saker och haft den tanken sen 12 hur kan man bara ta det i frånsin mun och tro så illa ommin sin egna familj och man och son. När man har den inställningen då ärdet väldax att börja och tänka har jag så bra förhållande själv och inte skylla över saker på andra och sitta och snack sin skit ute eller inne så att hör vad man säger och man blir ut tittade för att man skämms över situatioen. Precis så kanske jag också kände närmitt ex också pratade med andra men det går att hanter och lära sig att kontrollera sina egna handlingar. Precis som jag också får göra både tänka förstoch handla sen men ibland blir det tvärr tom och dågårdet inte alltid att kontroller sina egna kännslor, man att bli anklag för saker som jag ej har sagt eller gjort då får man också stå för sin konsekventer över det man säger.  Sen tycker jag inte om att man inte drain människor som ej känner mig eller dra in människor somej har med detta att göra. Manmåste bötrja och klara av saker själv bara för att jag har min åsikt så får jag kan också tänkapå att andra har sina åsikter, menvad fan vet dom männsikor om vad jag har tagit till mig eller tänkt vad fan sa dom. Jag hatar orättvissor och speciellt när man börjar och mobbar eller trakassserar andra på ett psykiskt sätt försöker tryckaner mitt mentala för att rädda sitt egna skinn, jag vet vad människor sa och trodd att jag ändra på deras ord, hör tilll saningen att två dammmer har ändrat på mina ord och meningar för att tro att dom ska vinna på det fulla sättet. Jag har aldrig gått till handling över det jag har sagt men när där emot så kan jag ge en varning över attjag menar allvar på att det har gått för lång så att det har blivit både kränkande, hotande,olovlig avlyssning med mera. jag trodde inte att man hade denmagen att kunna hot andra människor för att maninte själv har den moralen eller tänkandet. Jag är inte heller guds bästa barn men när jag vet om själv att jag inte har ståt och sagt någon om någon annan utan deras när vara som jag inte heller tycker om att andra gör bakom min rygg då tycker jag inte att man står och påstår att jag ska sluta och snacka skit om vissa människor och rakt ner när jag och en annan granne står och pekar på en katt som henke skulle ta och dessutom att han skulle börja och tränna innebandy och inte änns om dom männsikor som mana påstår. Det märks att man har en sådan dålig sjäölvkännsla över sitt egna liv så manmåste tro saker hela tiden utan änns någon anledning tycker jag något så säger jag det till personerna och då får man köpa eller slänga. För denna situation som ej hade behövat att upp komma på grund av att andra männsikor har lagt sig i lite för mycket i förmånga år det ärinte bara nu. det går bra en stund tills den ena kommer in. Men att säga till mig att jag skabe min familje medlemar att vara tysta för att andra sak kunna höra och sätta munkavel på mig och min familj. Det jag är mest förbannade på är detsom vissa människor har sagt till min son och behandlat min som att jag verkligeninte klara av att ta hand om min familj enligt alla tre. Och det menar ajag också förden tredje personen fick verkligen vet att den verkligen fan och väldigt ofta just nu för attman har två männsikor sompratar lite förmycket och hör också lite för mycket och blidar en uppfattning på det dom hör typp bara häften eftesom man har en sådan handlinga att manmåste hela tiden ha saker i sin näver 24/7. 

Sen om jagsnäger nej till saker då går man inte övermitt huvud och ser till att göra saker ändå det känns som att några försöker omyndigförklara mig för det jag kan och vet att jag har rätt i. Har man inte läst om histiora som händer sitt egna modersland eller där man kommer ifrån  när det gäller mentalsjukhus som hade både dom psykiska och demenssjuka och funktionsnedsätta personer med olika diagnoser. detta har förekommit i alla domnordiska länderna och även i övriga världen. Det här med  om och tredje genration då undrar jag vad fan man har hört eftersom det helatiden diskussionom vad jag gör och säger. Jag har aldrig sagt att vissa människor kommer att få det, men man kanske ska ta åt sig eftersom det pratas om väldigt mycket demenssjukdom och vad som kan på verka utlösninga av dom olika sjukdommarna. Därför kanske ska man tänka på att alkohol är en av dom och även rökning som är väldigt stor bidragande orsak till många sjukdomar. Men om det har funnits i släkten och igener och arvsamassa beronden på vilkesn av dessa demensjukdomar man domflesta är får är äftiliga och det är inte säker att den ena får den utan det kan komma på barn och barnbarn. jag kan bara se på mig själv på detjag har gått igenom i mitt liv sen jag föddes vem säger att detkommer från minmormor och morfar eller farmor och farfar eller ännu längre tillbaka eftersom jag vet inte vad min pappa och mamma har fört över förarvsmassa och gener till mig som jag för vidare till mina barn och dom till sina barn.   Då kanske man sak lyssna och höra på vad och varförjag på blir irriterade och har ett sådant sätt när man tramparlite för många år på mina tår när man inte tycker om det själv att bli trampade på då beterman sig inte själv sådan. Vad vet jag vad dom har haft för bagase i sina ryggsäckar där alla har sin egna histiorer och ibland måste man få renas därså det inte blir så tungt alla har vi våra problem på olika sätt jag kan inte ändra på någon annan om inte jag kan ändra på mig.emdennnagången tänker inte jag en vika eller tum på att ge mig för dom har bevisat vad som jag har gjort fel på och då kan jag också bevisa vad dom har sagt och gjort. Tyvärr kommerjag värken att släppa in någonmera på mitt liv eller vara alla till lags för att sendan bli underkastade för att mantro att man har ett sådan bara psyke själv. Det var någon som sa att jag fick ej prata med mitt ex  utan skulle hålla tjäften då undra jag vad fanandra har gjort? diskuterat utan och tänka jag kanske skulle ochså hålla tjäften till andra,och det kan jag säga att det har man inte gjort. Jag stod för det jag sa att jag skulle göramen helt plötsligt var det någon som stod där och la

sig i utan ens en anledning för att någon sprang och hämta och såg till själv att det blev ett helvete. Och försökaatt jag ska tro att vissa är hemma när man ej är hemma det är det fullaste man gör bakom andras ryggar undrar om man har själv sagt detutan bara skyllt på vad jag har sagt och inte det man själv har gjort men just nu kan jag säga att alla tre inklusive helafamiljen har sjunkigt i mina ögon och dte har jag bara två och tacka för för att manhar så jävla dåligt självförtroende. vad jag skriver här är mina tankar och åsikter och det ska fan inte domtre bry sig om famför inte allt två av dom som verkligen har satt till ett psysikigt lidande med mera. och det kommer dom få äta upp med sitt dåliga handlande och sin förbannade mevetenhet. om jag går tilbaka till det jag belv förbannade på var också att jag menar när man har förlorat en människa såkan det yttra sig på olika sätt vissa ta det ett sätt, andra kommer in i en ångset för att man kanske inte hade den relationen med sin släkting och då på verkar det allt med sin egna sorgeförlust och då kanske manbehöver ha lite annan hjälp änna ha en negativ på verkan över sitt tänkande. Många som som förlorar någon kan gå in i en sådan sorg så att man dör själv för att dom inte kan hantera sin flustration över att bli lämnade ensamna. Jag kan inte heller sätta mig in i hur det 'r att förlora mina föräöldra men jag höll på att förlora min egna pappa i sommras som var ej i medvetande efter mc olyckan på en raksträck som han låg på en knapp 30 km i timmer. Och helamortorcykeln och hjälmhade gått sönder så jag tycker inte man skasnacka för mycket över vad som kan hända än själv och inte vara så spydig och alltid har rätt över saker.    Sen ställer jag mig frågan vad man hade för anledninga att säga så tillmin son fram för mina öron och över mitt huvud eller rättar sagt på sidan av mig efetrsom jag puddade bort min son då borde man mental tänka att så gör man fan inte, eller går och kallar människor för saker som ej stämmer eller det finns papper på, då har man verkligen hört fel vem som har vad. prata går bra men vad som händer sen det skiter man i.   Jag vissa när jag är förbannade, arg, besviken och ledsen och det har jag allrätt till att vara, sen undrarjag vad vissa människor hade dör anledning till att gå och kalla mig för att jag är sdumihuvudet till min son när jag ej var i närheten, därförfår man smak på sin egna medicin och det var ej emot dom två andra. det var emot den människan som gjorde samma sakt emot migsom komm fram ocg den andra stod någon annanstan och lossade som att jag inte visst vad hon skulle göra mentill råga på allt så har jag kommit på hennen att det kommer den störrsta boven i dramat är människan själv.  som inte kan ta kriikt men människan sjäv är så förbannat duktig att ge kritik själv och dömma andra väldigt snabbt när det inte går människan väg. jag står för detjag säger och även att jag får stå för mina handlingar och konsekventer men jag är medveten om lagar och vad dom säger innan jag går tillhandling så tar jag reda på saker innan jag gör något, och får jag ej något godkänande eller tillåtelse eller ett samtycke så fortsätter man inte bakom någon annans rygg för att testa mina gränser och uttnyttja det jag säger eller mina utmaningar som jag själv vill bygga upp själv på mina egna utmaningar och misstag och inte att någon annan skagöra det åt mig eller trycka ner mig iskona igen för det har jag fått sått ut med hela mitt liv för att jag ej vågar säga nej elelr att man inte får ett svar. men just nu har man fått samka på sina egna skor och sitt egna beteende för att testa mina gränner och provokation det var precis detta jag och en annan vänn pratade om att det stämmer att vissa människor är sådan att sakpa provokation och sen helt plötsligt såskiter man inte och tror att allt handlar hela tiden om den människan med med mera. och eftersom vi båda känner människorna väldigt väl och vi vet vad dom går för så var det därför jag frågade vännen om saker eftersom han också har blivit utsatt för människan och då sa vi även att den andra människan är för snäll och blivit utnyttjade sjsälv på ett väldigt fult sätt att det är bara den ena männsikan skaalltid har rätt pecis som det kan vara så här med också ibland samma situation sat jag också i när det gäller mitt ex sida ochdå gick det inte bar att träffa andra sidan tyvär aär det vi som är för snäll och göra vad alla andra vill och så länge vi gör det är det okej men skulle vi gå åt sidan så får vi vet fanför det också speciellt om man säger nej till någonoch vissa verkligen att man mena allvar och att det inte ärroligt längre och att det har gått förlångt på det där trågiga och dåliga betende från oss alla för att man inte kan respetktera andras åsikte mer än sina egna. och att  man ej kanske sina egna fel och brister utan  man skyller över på varandra, därför vissa jag bara när jag verkligen blir förbannade ochsen skakar jag bara på huvudet för attbevis atdetta sätt är fel att man ta till en sådan handling i från sitt under mevetna. ingen kan stoppa mig på vad jag skriver vad jag vill på min dator och säger vad jag vill utan att någon annan ska säga till mig saker att jag inte får göra.

 

god natt vi ses imorgon      

en gald nyhet är den stora sonen har fått jobb och ska börja i november och detkommer att bli supper bra förhonom att han får prova på något nytt. jaga är glad för hans skull. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards