Alla inlägg under januari 2021

Av Annica Brandt - 31 januari 2021 16:25

Godeftermiddag  

" Att såra någon är lika enkelt som att kasta en sten i havet, men du vet däremot aldrig hur djup den där stenen sjunker"

Att jag ber människor att inte ta ut sin aggression emot mig för att man är djupt i sina egna tankar för att hitta tillbaka sitt egna jag och ändå fortsätter man när man har fått en en viss hjälp med saker som även jag också har fått tillbaka väldigt mycket också. Men just nu kan jag verkligen inte förlåta detta för att man har sådfant tänkande emot andra. Att man har en sådan respektlöshet att man inte vill ta sitt egna till fånga och lyssna på sina egna signaler när man själv mår dåligt över sin egna situation. Det jag tror är att vissa människor kan inte acceptera att sitt egna kött och blod inte finns mera. Då kanske man ska till andra medels hjälp och gå och prata av sig isatället för att hålla på så här och dra in rästen en av sin familj och låta det gå så långt att det blir ett aga emot varandra istället för att man låter saker att begro och inte håller på att tjafsa och bråka om bagga teller. " utav en fjäder bygger man en höna" Jag tro att visasa har lyssnat lite för mycket och gjort det och gjort det till ett åtlöje istället för att tänka efter vad man  håller på med. Jag har sagt till att jag inte tycker om att man sitter å lyssnar och snackar bakom min rygg utan att jag har godkännt att man får prata utanför fyra väggar som det finns männsikor som gör varje dag till sin egna släkt och det kallar jag för respektlöshet och att man ej har någon accestans till andra människor eller verkligen inte vill förstå eller vill bli förstådd att andra människor kan bli förbannade och djupt sårade för det människor gör och beteer sig som en häskarer och ska ta efter andra människor som inte lever längre.

Jag blir så jävla ledsen för detta så jag vet snart inte vad jag ska göra för något när jag vet vad vissa människor gör och har sett dom göra viossa saker, Hur kan man ha mage till att över huvud taget att dra in en människa som jag verkligen har bet om att inte ska bli indragen i något för sin situation och att det kan ta tid med allt. 

Man kanske ska börja å söka information om saker för en dag kommer det ske andra också då kommer inte jag att finnas där för den människan över huvudtagert. Jag kan inte rå för att människan är så förbannat svartsjuk och aven sjuk så att det går till över drift för att man själv mår dåligt och vet hur man ska bete sig. Kanske dax att ta tag i sitt egna liv och söka hjälp för sina egna problem innan man tar tag i andras problem.

Vill jag ha hjälp så säger jag till om jag behöver det då behöver man inte bet sig som en diktaror och bestämma över andra människor och hota och kränka för att komma åt andra. 

Inte änns jag går så långt eller skulle bet mig på sandlåde nivå fatas bara hink och spadde för att komma åt andra. Inte änns det fattar människor vad jag menar med det.

 

Jag tänker aldrig glömma eller förlåta människor för hur dom sårar andra och kränker andra på dettta viss, fy fan säger jag bara.  och att man ger sig på min familj på dettta sätt för att ha en av dom som information människa för att dölja sina egna sanning för det dom själva gör  det accepter jag inte. Människor borde tänka på att man inte ger sig på barn som har sin problem och älskar sin familj. Inte änns jag ger mig på deras barn eller barnbarn och skulle bet mig så som dom har gjort emot mig och mitt barn.    

Av Annica Brandt - 14 januari 2021 18:02

God Kväll  

Livet är ingen dans på rosor och bland kan jag hata mig själv att jag är för snäll och går på saker som jag inte ska gå på och tro gott om människor som jag kanske inte ska lita på för att det alltid blir missförtånd från andra och att jag inte kan alltid älska mig heller.

Eftersom man lever på en stor lögn för att andra har tyckt och format mig efter sina åsikter och lögner och inte kan vissa respekt emot mig när jag säger nbågot som jag tycker är fel. Att man inte kan förstå att andra kämpar igenom sina liv på olika sätt med problem som andra inte kanske inte har vad vet dom om hur jag egentligen mår. Det är ingen som vet egentligen hur jag känner och tänker hur jag mår med saker och ting. att man blir respeklöst emot andra människor som tänker att nu ska jag ge henne för gammal ost men dom själva förstår inte vad man själv gör fel när man tar till en handling och tror att allting är rätt det man själv säger. Jag kan inte älska den människan jag är när jag inte kan få vara den jag är och bli acceptrade för dom saker jag själv står för och har sagt och gjort med mina misstag. Men att dömma mig innan en ett vetan det skulle inte människor ha gjort bara för att dom är förbannade på andra så behöver man inte ta ut det på mig när jag säger ifrån och andra börjar och säga saker som jag ej har gjort från början för att man trodde det.

Att det kan bli ett misstag, misslyckande, besvikelse över saker det får man tydligen inte ha för då är man en dålig männsika och att man har den inställningen att man kan ljuga för andra för att man tror att man kan mera än andra kan. Jag kan inte allt men jag lära mig fortfarande mycket i livet och det borde andra ta efter att livet är ingen dans på rosor och att man inte ska ta för givet när det gälller människor som vill hela tiden sätta kniven i ryhhen och hålla på och jävlas med andra människor för att få en tilllit av människor. Jag kanb inte acceptera sådana människor som har sådan inställningar till livet att man hela tiden ska vara bäst på allt och inte kunna respektera någon annan människa för den är.

Jag är en krigare och kommer alltid vara det och kämpoar för dte jag själv står för, men jag kan inte förändra någon annnan mer än mig själv. Jag kanb inte heller stå för någon annans handlingar eller konskventer för det dom gör utan bara mina egna handlingar och min konsekventer för det jag gör och händer imitt liv. Har man jätts på sten så får man gå över berget också hur människor ska klara av det vet jag ej. Men det är upp till dom och inte upp till mig.

 Har jag bestämmt mig för något så vill jag inte heller bli underkastade att jag är sämre än någon annan människa, inte heller bli hatade för att jag inte har dom saker som någon annan har. Jag skiter verkligen i vad männsikor gör elller har för något men gör dom något så får dom också stå sitt egna kast för det har gjort emot mig och jag kommer inte glömma eller förlåta saker emot människor som har gjort mig illa på ett sådant sätt så att det sätter sig i hjärtat och vbörjar med att kränka , hota och gör saker så att jag fortfarande har ont eller kontrollerar mig när jag sak göra något så som att åka iväg eller går efter mig för att se vart jag tar vägen som jag själv aldrig skulle få mage till att göra emot andra när dom åker eller bara går ut och går.

Att jag skulle ta första steget till en ursäjkt sitter långt inne till människor som beter sig som svin det kommer aldrig att ske vill aldrig ha med dom att göra eller se vissa människor för att dom har gått så långgt att trampa på mina tår det var det sita dom gjorde och det huppas jag att vissa männsikor verkligen mår supper dåligt för att dom verkligen har gjort.

När man vissar den mänskliga sidan och att man bryr sig om saker och människor för deras situation då ser andra till att det blir ett helvet för att man tror både det ena och det andra att man har gjort saker som kanske stämmer eller inte stämmer men det kommer aldrig människor får reda på vad som är sant eller inte sant. Att man kan själv hålla sig till lögner och få hålla på som dom gör acceptera jag ej man kan vissa lite mera respekt emot människor och inte tror hela tiden att det handlar om dom eller skit snack. Jag sitter inte dagligen och lyssnar på allt som sägs men så långe andra håller på med sitt skit då tänker jag inte heller ge mig. så många gånger jag har sagt till men ändå fortsätter man och psykar och håller på 24/7 för att man tror att jag har pratat med andra om dom när jag ej har yppat mig till någon utan andlednin varför skulle jag det. Men då får väl männsikor tro blint på det då att det är så, för att man gräver sin egna gropp själv och ta för givet att dte är så innan man har tagit reda på om det stämmer att jag har pratat sidan om munnen om människor.

Jag kan just nu inte säga att jag älskar mig själv för den jag är och kan inte heller stå upp för mina sfel och brister som det har varit under 2020 men när ska jag få at ansdvar för mig själv och när ska jag bara få vara och göra dte jag brukar göra. jag kan inte får något ogjort men jag kan inte heller stå upp för det människor gör heller. Jag tänker inte sjunka så långt ner som andra har gjort för att skydda sin egan rygg emot andra. Tänker inte heller stå ut med att andra får trampa på mina tår längre heller under 2021 utan jag tänker också fortsätta att sätta ner foten och vissa att jag vill ha en respekt och tänker stå fsat vid mina åsikter, tänker aldrig att ge mig på dennna fråga emot andra.

Jag har mina problem med mitt liv och andra har sin problem men för det lägger jag mig inte i vad andra gör eller vad dom har för problem om jag inte ser att dom kan ta emot hjälp på ett synpatiskgt sätt och tänka att det kanske ine var något ont att man bryde sig om saker för att den männsikan kanske vill bara hjälpa mig lite och inget annat. Tragisk att människor inte kan se att vi är olika och tar åt oss på olika sätt men även att man betmöter och tar emot på olik sätt det handlar mycket om vårat kroppsspråk och våra tonnläggen hur man beters ig och säger till andra människor.  

Jag är inte guds bästa barn och jag kan inte allt heller man lär sig med åren hur man tar livet och människor. det handlar om att man måste kunna ge och ta både ta kritik och kunna ge kritik till varandra utan att det blir ett helvete och missförstånd och kunna både respekter och acceptera saker och stå för det man säger och inte hålla på med lögmner och hitta på saker som ej är sanning.

Vart är ÄRLIGHETEN kan man hålla sig till den då kommmer man långt i livet och då får man en respekt från människor också men inte som det ser ut just nu så finns det ingen respekt från något håll.

  

 

jag hatar denna kvinna när det inte finns någon respekt och jag kan inte heller älska mig själv för att jag inte är värd någonting i mitt egna liv  

 

älsakr bara dom som finns i min närhet som mina egna familj   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards