Direktlänk till inlägg 31 januari 2021

januari 2021

Av Annica Brandt - 31 januari 2021 16:25

Godeftermiddag  

" Att såra någon är lika enkelt som att kasta en sten i havet, men du vet däremot aldrig hur djup den där stenen sjunker"

Att jag ber människor att inte ta ut sin aggression emot mig för att man är djupt i sina egna tankar för att hitta tillbaka sitt egna jag och ändå fortsätter man när man har fått en en viss hjälp med saker som även jag också har fått tillbaka väldigt mycket också. Men just nu kan jag verkligen inte förlåta detta för att man har sådfant tänkande emot andra. Att man har en sådan respektlöshet att man inte vill ta sitt egna till fånga och lyssna på sina egna signaler när man själv mår dåligt över sin egna situation. Det jag tror är att vissa människor kan inte acceptera att sitt egna kött och blod inte finns mera. Då kanske man ska till andra medels hjälp och gå och prata av sig isatället för att hålla på så här och dra in rästen en av sin familj och låta det gå så långt att det blir ett aga emot varandra istället för att man låter saker att begro och inte håller på att tjafsa och bråka om bagga teller. " utav en fjäder bygger man en höna" Jag tro att visasa har lyssnat lite för mycket och gjort det och gjort det till ett åtlöje istället för att tänka efter vad man  håller på med. Jag har sagt till att jag inte tycker om att man sitter å lyssnar och snackar bakom min rygg utan att jag har godkännt att man får prata utanför fyra väggar som det finns männsikor som gör varje dag till sin egna släkt och det kallar jag för respektlöshet och att man ej har någon accestans till andra människor eller verkligen inte vill förstå eller vill bli förstådd att andra människor kan bli förbannade och djupt sårade för det människor gör och beteer sig som en häskarer och ska ta efter andra människor som inte lever längre.

Jag blir så jävla ledsen för detta så jag vet snart inte vad jag ska göra för något när jag vet vad vissa människor gör och har sett dom göra viossa saker, Hur kan man ha mage till att över huvud taget att dra in en människa som jag verkligen har bet om att inte ska bli indragen i något för sin situation och att det kan ta tid med allt. 

Man kanske ska börja å söka information om saker för en dag kommer det ske andra också då kommer inte jag att finnas där för den människan över huvudtagert. Jag kan inte rå för att människan är så förbannat svartsjuk och aven sjuk så att det går till över drift för att man själv mår dåligt och vet hur man ska bete sig. Kanske dax att ta tag i sitt egna liv och söka hjälp för sina egna problem innan man tar tag i andras problem.

Vill jag ha hjälp så säger jag till om jag behöver det då behöver man inte bet sig som en diktaror och bestämma över andra människor och hota och kränka för att komma åt andra. 

Inte änns jag går så långt eller skulle bet mig på sandlåde nivå fatas bara hink och spadde för att komma åt andra. Inte änns det fattar människor vad jag menar med det.

 

Jag tänker aldrig glömma eller förlåta människor för hur dom sårar andra och kränker andra på dettta viss, fy fan säger jag bara.  och att man ger sig på min familj på dettta sätt för att ha en av dom som information människa för att dölja sina egna sanning för det dom själva gör  det accepter jag inte. Människor borde tänka på att man inte ger sig på barn som har sin problem och älskar sin familj. Inte änns jag ger mig på deras barn eller barnbarn och skulle bet mig så som dom har gjort emot mig och mitt barn.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards