Direktlänk till inlägg 9 september 2021

sep 2021

Av Annica Brandt - 9 september 2021 20:24

Kära ängel   

Att det finns så många i vårt av långa land med psykisk ohälsa och som vill ta självmord och mår så jävligt dåligt över saker och ting som händer i samhället att psykvården är som den är förvånnar mig inte när det gäller vårt samhälle och att det finns så många männiksor som lider av ångest och depression. vart är vårat samhälle på väg med allt bråkande bland olika gäng som har precis kommit in i vuxen världen och inte vet vad livet vill säga. Att det finns barn som är tonåringar som också som vill bara försvinna och inte änns finnas vid liv.

Jag tänker på många runt mig som verkligen har förlorat någon och jag håller på att ockås att förlora en människa som inte heller vill vara med längre på grund av olika omständigheter som har på verkat mycket dom senaste åren för att andra inte kan ge sig och ska ha information hela tiden och försöker hela dagarn och kvällarna. Det började redan vid ca åtta imorse att någon människa sitter och väntar och nu ska jag jävla mig sätta igång och psyka andra människor.. Det finns röt ägg över allt som ska hålla på att psyka och mobba andra för sin egna dåliga dager för att man själv kanske har blivit mobbade eller psykade för sina egna problem.   Och att man tror hela tiden att jag gör saker emot andra för att jävlas när man själv har dragit i gång saker med andra människor från början och inte jag. Alltså har vissa människor skvallrat lite för mycket från början innan jag kom på verkligen att det var dom människor. Men det går bra att smygga hitt och stå och jävlas hela dagarna och be sina barn om hjälp när man kommer hitt. Eller lämna saker och smygga upp sen och fortsätta med saker och lossas som ingenting har hänt. Jag fattar inte vad vissa människor håller på med som tillexempel sitta och vibera ett golv ute på en balkong och hålla på med sextrakareri eller spela upp för att man tror hela tiden att det är vi och det kommer från en annan herre som bode här innan som också trodde att det var vi som höll på och när det inte var vi, och det borde vissa fatta att det ej kommer från oss. att man står och säger sitt inte där och sov som vissa gjorde på balkong i går utan att man visste om vad fan jag höll på med och sen köra man i gång med vibrationen från vissa dammer. Ja dumma i huvudet är man ju när man inte änns fattar poängen med saker och ting när det är dom själv som har börjat med herr deo, hårsperej, klorin, ytd, aceton sperjning plus parfymer i förnster och ventiler. vad gör vissa människor nu då? en står ovanför i fönster och sprejar ytd med sprejflaska och rakt in i fönstret  och spelar in över allt.  

Jag tänker på min vän som inte har det lätt just nu som inte allt frö länge sedan förlorade en av sina familje medlemar som inte var så gammal och hade precis blivit vuxen tack vare denna psykiska ohälsa som finns i samhället  

 

dröm sött å jag tänker på alla som blir drabbade av denna psykiska ohälsan som inte får den hjälpen som behövs av vården och samhället   pussa å kram till alla som jag älskar   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards