Alla inlägg under april 2021

Av Annica Brandt - 29 april 2021 18:50

   God kväll kära dagbok  

Jag har sagt till från början att jag håller mig till diskussionen och inte något privata saker eller att jag går in på det personliga integriteten. Jag lägger mig inte i sådant som inte berör mig utan bara det handlar om och berör mig, alltså skiver jag inte ner något privata saker så som mat, handling, lön ekonomi räkningar eller vad andra åker iväg någon stan eller hur dom arbetar hemmma eller inte, är sjukskrivna eller vad fan varför andra är hemma. Inte änns att jag skriver ut hela namnet utan bara första bokstaven och det har jag också sagt till om. Skriver även det jag själv säger men det gör inte andra utan ska skylla över allt på mig för att bli av med mig. Så dant hatar jag när man inte kan stå för det man själv gör eller säger. Jag har sagt till skriv ner det ni själv gör också så och inte bara mina ord. 

Vad händer jo man pratar som en häst travar och gör tvärrtom hela tiden och skyller över på andra att jag har aldrig sagt något eller gjort något. Mern varför blir man arg då om man inte har gjort något eller sagt något det förstår inte jag. Kallas för att ljuga till sig sanningen och köra ett falskt spel när man vet om vad man själv gör eller vill man hela tiden dölja sina egna problem som man vet om att man har.   Inget förvånar mig längre när det gäller människor. fortfarande kan jag inte ändra på någon annan än på mig själv i första hand, det märks att man har bara lyssnat på hälften vad jag har sagt åt människor som tillexempel att det är insäkert att den ena får demens utan att det kan gå över till nästa människa eller barn har aldrig hävdat att människan kommer att få det. Likadan var det om människan barnbarn hade får en funktioinsnedsättning men det är inte säkert, arvsamass följer med i genierna från sina föräldrar och morföräldra och det är det man ärver om man får tillexempel sjukdomar eller funktionsnedsättningar. 

Att man inte fattar pikarna det förtår jag inte när man säger tiull om olika saker som lagar som finns i svergie man inte änns det skiter man i. 

   Jag är så jävla trött på detta jävla falska spel och sprejningar och inspelnbingar för att man ska rädda sitt egna skinn och skylla över på alla andra hela tiden och ha dessa kommentarer att jag har inte gjort något eller sagt något. Nä fan gör man då varje dag 24/7 håller på med samma sak, om det inte är jag så går man på mig ändå och tror att det är jag. Tar reda på vem fan det är innan man dömmer mig. Sitter jag tyst så får jag ta skiten ändå från vissa hela tiden utan andledning speciellt när man är onykter då måste man hålla på ännu mera  och ta till handling.    Det känns ner man människor håller på för det är där jag är och ingen annan stans, hela tiden ska man stå och lyssna på vad bman gör eller köra med sin webbkamra eller övervakningskamra eller har dom borat ner mikrofoner i taket och människonas golv för att hör vart jag går, eller ligger man med öron på golvet och lyssnar för att höra vad jag gör. Kallas för hemlig rums avlyssning och det finns i svergies rikes lag   och det har jag inte godkännt att andra får spela in mig eller skriva om mitt privata eller gå på min personliga integritet för att hitta en synda bok.  då får man skylla sig själv om jag gör ett helvet emot andra.  

 

till mina älskade vänner till dom jag älskar närmast och har förtroende för men inte alla, dröm sött i drömmarnasland   

Av Annica Brandt - 28 april 2021 20:00

   God kväll

Jag har tagit ett beslut på att jag tänker vara ännu starkare än vad jag är och börja tänka ännu mera loggisk än vad jag gör. Att försöka sätt kninven i min rygg är det värsta jag vet men jag kan bara ändra på mig själv ock ingen annan, om inte andra vill ta sitt förnuft till fånga och ändra på sig så får det stå för dom men kom inte seen och säga att jag gör några misstag om man inte kan stå för sina egna. Jag försöker inte ta någon ifrån någon annan eller gå mellan någona annan heller. Men det jag hatar är att man inte kan lyssna på vad andra säger utan bara gå sin egna väg och gör precis som man själv vill för att få uppmärkasamhet från andra. Det jävla falsk spelet hatar jag och genomskådar ganska sanbbt. Att jag kan ge människor flera chanser och tro på dom sen i nästa sekund så ser jag inte att vill bara sätta kniven i ryggen på mig med mina ögon för att man har ett behov av att vet allt som man kanske inte vill att alla ska veta. Jag säger inte allt till dom som står mig när heller men där emot vet jag att jag aldrig skulle sjunka så låga att betee mig på ett sådant sätt för att man inte kalar av saker som har man gett sig in i leken så får man tålla den också. Jag har sagt till så jävla många gånger att jag inte är intresserade av vissa människor men ändå ska man spela över och hålla på med saker för att lura andra på att spela upp saker från båda håll för att man inte kan vet vem som gör vad, till och med detta har jag genomskådat och kommit på människor vad fan dom håller på med dag som natt. Att jag blir förbannad är inte på människan utan deras beteende och hur man hanterar saker med sin dåliga handling när man vet från början att ingen skulle ta någon.  Då behöver man inte spela över så att det blir ett hat, irritaion och att man kränker och hotar varandra på et fulllt sätt och försöker få bort varandra med att fortsätta och kränka ner på varandra. Sen hatar jag när man inte ka stå för sin åsikter och ändra på andras ord för att sitta å lyssna på saker som ej berör någon annan. Jag har inte tänkt att göra någon s-anmälan på någon, där emot står jag för att jag var ärlig och sa tänk om vi skulle göra en s-anmälan på dig för att du sitter och är onykter inför dina barnbarn eller inte kan resa på dig och gör sdaker själv utan ber andra göra det åt dig. då blir jag också förbannade på dte snacket, jag bryde mig inte änns om att baranbarnet vattnade blommorna utan sättet att säga det på när man vet att det rinner ner på någon annans balkong då borde man som vuxen tänka på  det och jag har aldrig sagt att dom inte får springa dom är barn låt dom leva lite. Varför lyssnar man inte på det man säger utan tar bort min ord är det konstigt att andra blir förbannad då och tror på det andra säger. Jag har aldrig heller sagt något skit snack ute på området till någon som ej känner människrna eller dom som ci båda känner. Vad jag tycker och tänker det håller jag för mig själv då behöver man inte stå och lyssna och spela in vad jag pratar om till andra det kanske inte pratas om dom. Ibland måste man tänka sig för innan man går till handling. Inte änns jag ringer å prtar om någon anna bakom deras ryggar då behöver man inte göra det själv heller eller snacka bakom ryggen och gå in och viska säg det och sen sitta och lyssbna på det jag gör eller skriver om på min dator och sen försöka komma in på mina sidor utan min tilllåtelse eller godkännade.   Jag blir förbannad när jag inte får säger vad jag vill eller min åsikter sen att man inte alltid har samma tycke och blir oense om saker är en sak, jag hatar skvaller och skitsnak. det är bättre att vara ärlig och säga vad man tycker och tänker och sen är det bra. men jag hatar när man vrider och vänder på mina fraser och går till handling så det nästan blir en poliserär sak.

Jag säger verken bu eller bä. någon stansmåste jag också få säga vad jag tycker när man går på mina fötter och för långt in ppå mig så det blir en kränkning och sådant hatar jag iställer för att tänka efter vad man själv gör fr handling. Jag kan fortfarande inte flytta på ett berg innan jag har flyttat på små sten. Jag står för mitt och andra får stå för sitt men man beter sig inte så här emot någon kalls för mobing och psykisktrakasseri emot andra. Jag vet inte vad människor har fått för sig och har hört ibland börjar jag och undra varför människor har mage till saker och ting för att bli av med människoar eller vill att man bara ska försvinna från dettta jorde liv. Vad jag säger till mina barn att jag känner att det är bättre att jag sover i blien är min kännsla och då behöver man inte utnjutta mi9na ord och fortsätta på det spåret när man inte vet varför jag är här eller inte det ska andra skita och speciellt inte dra in sådana männiksor som ej känner mig över huvudtaget.  Att jag har den kännslan finns många olika orsaket till men det är mina problem för att jag känner så och varför jag kanske vill här ifrån ibland eller ej vill komma hem.  Det har ju flera och tack för inte bara min egna familj det finns ju andra också som sitter och säger saker inför mina barn när man inte änns är i närheten  eller har mage till att man mår dåligt när änns barn har svimmat av och har mage till att fortsätta pch bråka för att man är nyfiken på saker och ting det kunde ha gått riktigt illa om det hade velat för att man inte kan tänka längre än näsan räcker. För att man går igenom saker i livet som man inte kan rå för med olika sjukdomar som man inte vet vad det beror på eller att man ramlar och slår sig och har ibland en väldigt dålig balans i ben och att kännsel försvinner över allt  då behöver man inte sitta å säga saker att jag inte har eller att jag ska sluta när jag ej kan rå för det, vad fan vet människor vad jag har gått igenom och vad jag har för bakgrund i mitt liv. om jag sitter här och prtar med min familj så behöver inte andra dra nytta på det heller och utnyttja min situation för att får reda på saker om mig.

Jag väljer själv vem jag vill öppna mig för och tving inte på mig att få ur mig något som jag håller för mig själv. jag kan inte rå för att min diagnos är som den är och att jag är lätt väckt och kan bli väldigt irriterade och har svårt att somna om igen när jag än gång har blivit väckt, likadant när man jag säger det gång på gång så får man för fan hör på vad jag säger. dte är därför många gånger jag blir arg och förbannad när jag inte får komma till ro eller vara för mig själv det tiden jag behöver. Jag kan inte bara gå och lägga mig som jag kunde förr utan jag behöver ha min tid för att komma ner i varv för att dte inte ska bli något känning av myrkryp eller bort dommningar eller låsningar i mina ben, jag tro inte andra skulle vilja ha det när man inte vet vart man ska ta vägen av sin rsatlöshet för att ben sprattlar så att det gör ont i hela kroppen. Den dagen dom själv blir så gammal och åker på sjukdom då får dom själv känna på det hur det är att ha krämpor.  Man kanse ibnte ska snack för mycket om saker när det gäller sjukdom eller dom psykiska sjukdomarna som finns. alla har vi någon for man av ett funktionshinder när vi kommer upp i åldrar och när vi får olika sjukdomar så får man ett fuktionshinder ocxh det gäller alla. Det behöver inte synas utan det kan vara ett åldrande i kropppen och det behöver inte vara någon sjukdom som för sämras.

 

Jag har tappat mat lust och känner inte för att äta på grund av situationen och att man har ett sådan dålig handling så att man måste fortsätta och trycka ner andra människor i skorna för att rädda sitt egna skin. tycker det är väldigt dålig handling till livet. 

 

God natt och dröm sött i drömmarnasland till alla dom jag älskar mest på den jord        

 

 

 

Av Annica Brandt - 23 april 2021 18:54

God kväll min kära ängel  

Ibland hade jag önskat att du hade funnits lite mera fram och verkligen jätte mig en jävla kraft att fort kämpa emot människor som inte kan flytta på berg eller flytta på små sten, och inte änns fattar vad man säger till dom när det gäller farliga kemikaler. Det märks att man har alkohol i sig och blir ännu dummare än vad man behöver bli. Och när man blir så över sexuell för att man tro att jag är sexuellt förälskade i någon annan. när jag har påvisat att jag hatar snacket om sex och att jag har ingen lust med sådant. Jag tycker inte det är roligt längre när jag ej är intresserade av sådant och det både äklar mig och tappar lusten. För att andra människor har suttit och lyssnat på vad andra har snckat om när jag har sagt till flera gånger att jag inte vill höra på sådant snack när jag ej själv är intresserade. När man själv tycker sådant är tabu bellagt då ska man väl inte hålla på själva och göra så emot andra.

När jag säger vad jag håller på med så måste den männsikan jag liteade på hålla på och dumma sig, men jag hoppas verkligen att människan är införstådd med saker och ting eftersom människan i fråga har lite för mycket information som människan ej ska ha och allt behöver man ej bryr sig om speciellt när man står i frönstret och sprejar och blir på kommen att det är henom som håller. Jag skiter i om henom åker iväg och kommer hem samtidigt som mig. men då behöver man inte skynda sig och springa upp som en oskylldig åsna och sen gå in i badrummmet och tro att man inte fattar attt det är henom som sprejar och sen hela dagen för att man inte får göra som man vill. Jag märkte att andra har också kommit på dom eftersom dom är så jävla dumma och tror att dom inte syns bakom sitt jävla skydd. Som man bäddar får man ligga också speciellt när man står i svarta kläder och keps på sig ute på balkongen då syns det ännu mera. Människor runt om är inte dumma i huvudet. Detta trodde jag aldrig om henom. Men det märks att man fortfarande har en sorg och ångest över sin egna närstående, Det borde henom tänkt på lite tidigare när jag inte änns har ödslat någon energi på henom utan bara blivit förbannad och då kan inte jagf rå för att henom är så förbannat dum som tror att det handlar om henom när jag sa till från början att henom ej skulle lägga sig och tänka på sig själv först för att det tar tid att gå genom saker inte änns det har henom fattat. Sen kan inte jag rå för att den andra människan är så förbannat dum ihuvudet och dra in sin egna släkting och låter henom få hålla på och tro saker till och där har jag kommit på domn att det var dom som höll på när andra bodde här och trodde att jag var otrogen emot henom. Så synden starffar sig själv när man försöker hitta på saker och se till att jag ska skylla på andra som ej var den personen och dettta har bara heonom att tacka sinb egna jävla fru och svärmor som har suttit på ballkong och alla rum ocgh viskat på ett annat språk när människan var sjukskriven innan henom viste om något vad fan dom håller på med. alltså började detta redan bnär jag kom tillbaka -16 för att jag råkade gå till någons trapp för att jag hade vårdtagare och sen råkade vara hoss någon annan -17 innan jag gick tillbaka till kommunen. Så dom två människor ska inte snack och tr att jag är dum ihuvudet eller psykisk sjuk för vad dom har gjort sen -16. Vad fan vet frun vad jag och henom har prtat om eller gjort. Jag vet och det vet henom också. Bara för att man driver med männsikor det kanske var för att henoms svärmor och fru stod på balkongen och snackade lite för mycket utan för deras munnar är det konstigt att jag blir förbannade och sen går bakom ryggen och hållkere på att spela alla andera som tillhör sin egna familj. jag skulle skämmas ögon ur mig om jag hade gjort så emot min familj och sen har man mage till att stå utan för dörr och lyssna och skicka upp sms till fru när jag bara rör mig i lgh och hålla på och psyka näör jag ber snbällt i trappen gå ej på våran brev låda för att jag står inte för kobnsekventerna när det gäller hund eller när man säger sluta och psyka mig och jag får till svar det kan du ge dig fan på att jag tänker göra och dettta var -19 och sen kommer allt annat julen -19 från dom båda utanför och då viskar frun till mor att gå fram och fråga om jag har en tung och säger att jag snackar skit om hennes mamma, men vad har dom själva gjort sen-16 både ute och inne och inte henom. bara för att dom satt vid nerfarten till skogen och såg att jag kom så vad dom tvungen att gå till tvättstugan och ifråga sätta mig och säg att jag spelar in dig. Det har jag aldrig gjort emot dom utan bara fångat dom på blid för bevis matreial och inget annat, Jag är inte lika dum som dom är och går och kränker och hotar och psykar människor och håller på att mobbar bara för att man har en dålig självförtroende själv och inte kan hanskas med kritik berör henom själv men det går bar att be andra hålla tjäften  och sätta mun kavel för att man ska rädda sitt egna skinn när man vet vad mman har gjort eller vill man bara förtränga saker och har mage till att stå och skrika att vi bor i sverige och jobbar i svergie och säga prata svenska vad gör männsikan sjä'lv då inte fan prata dom svenska när dom är med varandra. Inte änns jag har gått efter henom eller andra och inte heller åkte efter och kollat var dom gör eller stått utan för deras jobb och hållt på med sprejningar eller ringt eller skrivit brev till någon och kränkt dom för att rädda sitt egna skinn. Dom är inte guds bästa barn själv.

 

Dröm sött i drömmarnas land, älskar min familj och min när och kära för att dom finns        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards