Direktlänk till inlägg 7 oktober 2021

oktober 2021

Av Annica Brandt - 7 oktober 2021 23:56

God natt mina änglar  

Dag börjar gå in i drömmarnas land och att det är dags att börja drömma sött. Jag tänker så här att börjar känns någonstans att jag verkligen har hittat min styrka och erfarenhet på att vara mig själv emot min omgivning hitt men inte längre. Att föröska göra mitt liv surt dee får man befara själv når man dålig förlorare och tänker att jag ska jävla mig lyckas att göra saker för att det inte ska synas i längden, man får sona sitt egna straff när man bitter i sitt sura äpple.

Ja ja jag täänker inte ge mig iförsta taget emot människor som vill sätta kniven i ryggen och tro att man är bättre än någon annan. Man kanske ska tänka sig själv först vad man själv gör och säger innan man dömmer någon annan människa och går bakom ryggen på den. Man kan inte få saker ogjort det kommer intre heller att läka alla sår eller att glömma saker jag kan inte brar skylla på en utan det är även mitt fel, men ibland kanske man måste tänka att det kanske inte därför jag gjorde som jag gjorde och att andra trodde saker kan ju inte jag rå för när man ej har bättre för sig att vara dominant och ljuga för sig själv och tro att saker är sanna.  Jag håller saker för mig själv att försöka lura mig på andra saker är det störrsta misstaget man har gjort för att rädda sitt egna skinn och försvara sin egna familj.  Vissa trodde att man kunde försvara sig gentemot att hålla på och psyka mig för att man tro det är rätt beteende och sitta och snacvka om sacker som jag ej har och sen spä på det ännu mera för att tro att jag verkligen ska göra saker utan andledning. 

Jag fattar fortfarande inte poängern med det från början vad det handlade om, att jag inte änns fick bli förbannade för att andra startade upp det och har ältat och gjort saker som jag ej tollerare och att man har en sådan respeklöshet emot andra det förstår jag inte. Jag kan respetktera människor för dom är men jag tänker inte acceptera dersa handlingar och för det dom har gjort i tre års tid. Och att man lägger sig mitt privat istället för att hålla sig till den diskussionen som det handlar om och inte säva ut på saker som ej berör andra. Att man går på mina ungdomar det accepter jag inte och sen har mage till att spela ut dom emot mig för att man själv har problem. Då blir jag förbannad och säger vad jag tycker det är min åsikt och ingen annans då ändrar man inte på mina ord och skyller över att jag ändra på andras som jag aldrig har gjort, det mäsrks att man ej har rent mjöl i påsen när man inte kan stå för sina egna konskventer.   Det jag säger står jag för också säger jag nej så är det ett nej, då vill jag inte höra att man säger vart jag ska vara om det inte är till dom som jag säger något till, då behöver man inte stå med sina parbolöron och lysnna och sen säga att jag lyssnar på allt som jag inte heller har gjort.   försök inte att dra ur mig saker som vissa har gjort bara för att man är så jävla svrtsjuk och trodde saker.  Om jag tänker efter så var det för att få tyst på andra  plus en till för att jag var trött på tjatet från alla håll och kanter, men nu i dagsläget förstwår jag varför den en höll på med facit i hand så gick dom i sär och det är väl tack vare andra som den personen höll på. jag skulle inte ha släpp in någon på mitt liv och den där nyckeln är väldigt stängd för alla. tycker inte om att jag inte får sköta mig själv utan hela tiden ska jag ha tillrätta visning men andra då... Kallas mobbing på högsta nivå fårn vissa människor, inte änns att man får vara ledsen utan man får höra saker.....    Tänker inte glömma eller förlåta någon framför allt inte vissa personer i min omgivning nu är det tame fan med bra med deras jävla probagande och beteende. Jag vissa att jag blir besviken och förbannade på saker och ting och det måste människor accepter då har man gjort något för att förkänna att jag blir förbannade med, om det är nu så att man inte kan hålla isär på diskussioner utan tror att det är gammlat groll när inte änns jag bodde här då jag fortfarde inte vet vad som hände eller varför, har man dragit in mig där då får man verkligen skylla sig själv, eller är det sen gammalt långt tillbaka då får man också skylla sig själv för det hade inte andra med det heller att göra, också så jävla genomskillningt får vissa människor som tror att man inte fattar att man pratar bakom ryggen men det är skillnade på folk och fä tydligen... Trött på människor som ska spela allan hela tiden och inte kan stå för det man säger... ändå fort sätter man 24/7 timme ut och timme in. Om man nu inte vet vad fan jag gör då kan man tame jävlar hålla käften och sluta och hitta på saker som ej stämmer att jag gör. Jag behöver ha min tid när jag inte arbetar på andra saker och kunna göra vad jag vill utan att någon bry sig om vad jag gör.  Hård emot dom hårda och det kommer jag vara också.   Sen att jag kan ha jobbigt med min familj men det är mina problem och ingen annas och vad jag och min familj går igenom eller vad som händer här det ska alla andra skita i om jag nu inte vill öppna mig för andra då behöver man inte lägga näsan i blöt och ändra på saker som ej handlar om mig då får man faktiskgt börja och lyssna på vem man pratar om. Sen vad jag och andra personer prtar om och kanske kände lika dant var väl inget skitsnack som det påstås om eller att jag har gjort, då får man faktiskgt tala om också vad jag har prata om för skitsnack och inte bara säga att jag ska sluta och prata skitsnack, för det jag har sagt är dete somn stämmer att personen är sådan och inget annat. sen kan det uppfattas som kanske det, vad har man själv sagt då? 

 

God natt å dröm sött pussss å kam till som står mig när och vet vad jag går för, till dom andra kan dom fan med fara in i helvet...        

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards