Direktlänk till inlägg 18 november 2021

november 2021

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel  

varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen inte på konsekventerna jag vet vad människor gör, den ena sitter och lyssnar, den andra ringer till olika myndigheter och den tredje spelar in och sprejar eller rättar sagt att försöka uppehålla och spela upp saker som man själv säger. Det är dom som misstänker saker hela tiden och sen snackar tre utav dom skit till den fjärde personen för att det ej ska märkas att det kommer från dom tre dammerna. Den ena av dammerna känner mig inte eller har pratat med mig om saker utan det är daom nadra två damerna som har skvallrat till lilla dammen och även herren   är det konstigt att jag är förbannade och blir irriterade på människor som håller på 24/7 och sätter igång varje dag samma tid. När man ej får sköta sig själv för vissa människor utan man ska alltid ha sista ordet och lägga sin näsa iblöt från männniskor då blir jag fan med förbannade också. Tack vare två dammer som hela tiden måste ha sitt nyfiken het på vad andra säger och gör för att sedan kunna sitta och diskuterar detta mellan varandra.  Jag är så jävla trött på människor som håller på så här och tror att man kan spela föräldrar till andra som är typ i samma ålder och har egna familjer, jag har aldrig begärt hjälp från vissa människor när dte gäller min familj eller mina barn. Jag har aldrig godkänt att man får bete sig som ett svinn eller tro att man själv är bättre än någon annan människa, alla har vi våra problem och man går till väga på olika sätt eller hanterar det på olika sätt. Men det jag inte fattar är att även om människors släkt är här så håller man på med samma sak hela tiden.

Vad som händer är det inte jag som ska bevisa något inte änns när man har en dom på mig så fattar man inte att man själv kan åka ditt på saker för det man gör, när fan inte jag har blivit informerade på varför man ska spela in mig utan bara kommer och säger vi spelar in dig, tro fan att jga blir förbannade och försvara mig emot människor och vissar hitt men inte längre och att jag inte tänker ge mig för den dagen man själv lägger ner och snackar sin jävla skit både ute och inne till människor  eller att man tror att det är jag hela tiden som gör saker ute på nätet och delar om andra människor vem kommer det ifrån jo från vissa människor inte änns jag får skriva av mig på min egna blog utan att det ska bli en diskussion om att man skriver om andra människor. Jag får aldrig vara glad och ha en lugn dag när man ej arbetar utan hela tiden ska man vara på helspännde för att man vet vad som händer när jag är hemma från andra människor utan att jag änns har yttrat mig om andra till andra eller att jag inte änns får gå in och duscha utan att man ska stå över mig och lyssna i luftventilerna eller i vardagsrummet, srummen både på fram sida och baksida i förnster eller länga ut salddar som man tror att det är mikrofooner för att man tror att man får inspelat abndra människor säger om andra människor och kunna ha det som bevis matriall til p-myndigheten och s-myndigheten och kränka andra hur psykisk sjuk andra människor är och borde späras in på psyket med en jävla massa psykmedciner som det har yttras om från andra människor och att man ber människor att hoppa och dö eller att flytta häör ifrån för att man trodde att jag skulle ta den männsikans son och man och snacka sin skit till sin egna mamma bakom min rygg och hävda att jag sakar skit om dom utan att jag änns har gjort det, det är hårt att höra saningen om sig själv ocg vad man själv säger och gör och hur man beter sig själv emot andra, jag tycker inte man ska stå på en balkong och säga att jag ska sköta mig själv och min familj när man själv håller på 24/7 i sjuårs tid och sitta och lyssna på allt och skriva ner allt på sitt jävla block och sne ändra på mina ord och skriva hälften vad jag säger det kanske inte änns är om dom varför skriver man ner mitt privata och om allt som ej berör det som det handlar om???????? och sen står och blänger på balkongen och kollar vad jag och vår familj står och pratar om mellan oss, inte änns då handlar det om andra människor. Hur var det när jag kom tillbak då stod också människor och diskuterade om våran ekonomi och hur vi kunde åka till ullared som inte den människan hade med att göra vart vi hade fått pengar ifrån som också kom  ut på område till alla och en var och sen har man mage till att stå och spreja rakt ner emot våra fönster och säga jag har aldrig sagt något eller gjort något. fy fan vad man ljuger för sig själv och blå neckar om saker. Jag säger saker till vem jag vill så länge jag inte står och diskuterar om andra människor som ej kan försvara sig som andra gör 24/7.   det är därför det är krig i världen för att människor inte kan respekter elelr acceptera andras åsikter. Men detta är mina åsikter vad jag tycker och tänker inte någon annans åsikter men tror männsikor hela tiden att jag står och snackar skit om dom då får dom väl tror det, men bergär inte då att jag ska lägga ner ner man inte själv kan göra det. för dom människor ahde inte själva accepterat om någon annan hade psyjkat eller trakatsserat dom elelr bete sig som dom gör bakom deras ryggar  

 

Tack för idag min fina ängel             puss å kram till dom som betyder mest och dom jag älskar på dennna jord min egna familj och barn  

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Av Annica Brandt - 8 november 2021 05:03

Godmorgon min kära ängel     Livet är skört i många bitar och det är inga dans på roser   att leva sen går man igenom olika saker i livet och det kan vara olika problem för att man ska orka med saker och kunna kämpa vidare för att må bra på olika...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards