Alla inlägg den 13 november 2021

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel  

 

"Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag tar sats."

Varför ska man  hela tiden behöva vara förbannand och irriterade så fort man är hemma utan att jag änns har sagt eller gjort något, är det inte på morgonen så är det på kvällar och nätter är så jävla trött på människor som måste sätta kniven i ryggen på andra hela tiden speciellt dom som ligger ner för att man ej kan acceptera andras åsikter.

Vissa människor ska bara ha skiten för dte dom håller på med och sitt jävla skit sanack och beteende. Jag ställde en fråga och inte änns det kunnde vissa männsikor specisera sig på vad för skit snack jag hade sagt, då märks det att man inte har rent mjöl i påsen när man fan inte kan säga vad jag och en annan granne pratde om. Tycker inte att man ska stå och hävda sig att jag gör saker när man själv beter sig som skit. Vad fanns det för anledning idag att börja och spreja vid halv sju från vissa människor, det märks att vilka som håller på när jag inte änns har yttrat mig och har ont ihuvudet varje dag av deras sprejand.  

Att man slår dövar till för att man vet att jag säger till vad jag tycker och tänker och ändå ska man fortsätta och hålla på båda två inklusive släkt. och även stå och lyssna i trapp och spreja i andras brvlåder klorin och hårsprej, ytd och acteton ihop blandat med förnster puts i en pet flaska dammerna och inklusive man.   i den svarta sprejflaska inklusive liten sprejflaska, dom har även munskydd på sig.  

är så jävla förbannade på männsikor som står och påstår att jag delar saker på nätet utanledning som jag aldrig har gjort offentligt på nätet.  

Inte änns att man får ha en lugn helg från vissa människor utan att man ska gå fram å tillbak för att kontrollera och lyssna och iakt andra människor.

 

Tänk om man bara kunde sköta sig själva och sluta att lägga sig vad andra gör "tydligen är mitt liv så jävla intressant eftersom man hela tiden måste sitta och skriva och lyssna på allt jag inte säger och hitta på saker som man tror att jag har sagt om andra, så som man känner sig själv känner man andra"

Jag litar inte på någonb som försöker hela tiden att sätta kniven i min och testa mig varje dag 24/7 så jag blir förbannade.

Andra människor ska nog passa sig och fortsätta och testa och utamna mig 24/7 , detta är egentligen polisär sak om jag vill vara riktigt taskig emot människor för man beter sig inte så här emot nadra för att dölja sina egna problem och snack.  

 

Jag önskar alla andra en trevlig dag    min älskade ängel        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards