Direktlänk till inlägg 16 november 2020

November 2020

Av Annica Brandt - 16 november 2020 11:13

Godmorgon  

Det märks vem som håller på och psykar människor och det är henoms släkting. Medans henom är inte hemma utan är och jobbar. Jag fattar inte VARFÖR man ska psyka andra när man inte änns känner mig över huvud taget. Jag förstod att henoms släkting skulle börja när mr hade åkt iväg, jag undar vad andledningen är till detta och varför?

Jag kommer aldrig få ett svar på detta, det jag vet är att inte den ena känner mig överhuvudtaget som går hitt med henoms släkting och jag har aldrig prata med henne heller. Henoms släkting fattar ju ingenting att jag inte är kär i henoms nära då för står jag inte vad hon gör här och psykar mig när hon inte vet vad det handlar om från början. Jag sa till henne att hon skulle sluta å psyka mig innan jul i någon trapp men då fick jag bara till svar att det kan du ge dig på och sen har hon fortsatt med hjälp av henom och nära. Men hon fattar inte att jag fattar att det är hon som håller på och säger till henom att hon ska gå på sin släkting och ta och ge sig, hon är inte medveten om konskventerna och vad det innefattar när man beter sig så här. Är det konstigt att jag blir förbannad på henom och ger mig på dom på nätterna när henoms släkting håller på och hittar på saker och beskyller mig att jag har sagt saker som ej stämmer. Då är det alltså henoms släktiing som skrev s-anmälan ihop med sin dotter och har daragit bort mina ord och skrivit hälften av det jag har sagt. Alltså är det hon som har lagt sig i hela tiden å sagt saker till henom som hon ska säga till mig, även här har jag kommit på att det är henoms släkting som har suttit och sagt saker om mina barn för att hon inte förstår innebörden med funktionsnedsatta barn utan hon vill alla funktionsnedsatta på en instutition och får ej vistas ute i samhället. Det är även hon som tror att jag är psykisk sjuk efter som man gör koko teckent i huvudet på sig själv och vissar det för min son som j har med dettta att göra och går och säger att mitt ex behöver ha lung och ro och även mina söner. Vad fan vet hon om det och vem som har vilken diagnos? Hur kan man me doch gå och yttra sig när dte var sin egna dotter som förklarade för mig och inte tvärrtom. Då får man ta reda på vad som är sagt innan man går på mig om saker och ting. vad vet hon om vem jag har pratat med? Och vad vi har kommit överräns om. Och hur kan hon ha mage till att gå och säga till sin dotter att jag ej har någon utblidning och jag vet att det var hon som viskade på finska till sin dotter att varför skriker hon på nätterna vad fan vet hon om det. Jo för att henom prata lite för mycket utan för fyra väggar till sin släkting. Jag vet vad dom två gjorde för fem år sedan när dom började och iakt mig och min familj alltså kommer det inte från henom från början utan hennes släkting. så varken henom eller släkting ska snacka, alltså var det hon som sa till henom att jag och en annan stod och snackade skit om dom när dom stod på balkong. Utan att tar reda på om jag gjorde det med någon annan. där har jag också kommit på henne inklusive henom. Mer och mera rätt får jag i min terrori med detta jävla psykiska på hopp.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards