Direktlänk till inlägg 17 november 2020

November 2020

Av Annica Brandt - 17 november 2020 15:02

Godeftermiddag  

Inget förvånar mig när det gäller sakersom man kan ha olika åsikter om. Men för det är inte änns fel att två trätter. Har man valt saker här i livet så börjar jag också och fundera på saker som går över min krumiluns.

Jag vet inte om det var jag eller henom fick ett spel inatt, Jag hade försökt att sov en bra stund och då hade jag inte brytt mig om att henom satt på dator det var senare som jag fick lite nog och började frågasätta saker i en lugn ton och då verkar det som att det bet på henom när jag fick sagt mitt då vet jag att henom gick och hämtade nästa och då fick jag ett lite spel på den människan och frågade satte i en snäll ton där också.

Problemet var bara att jag blev ledsen och visade det och nu hoppas jag att henom tog åt sig på vissa saker som henom kommer aldrig att gör.

Jag har sagt att jag tänker aldrig lyssna eller göra saker som andra vill längre utan jag gör dte jag vill och säger vad jag tycker och tänker och det ska andra skita i eller lägga sig . Fattar man inte det så kan man dra så långt pepparn växer.

Jag hoppas även att henom fattade vad jag sa om saker så att henom nu inte går och säger något helt annat då vet jag var det kommer i från om det skulle komma från andra som också håller på. Sen vad man tror är en sak men att börja och lyssna på vad andra säger har vissa väldigt svårt att göra för att man bara vill köra sin väg genom livet. En sak till som henom inte har riktigt lyssnat på är att jag har aldrig sagt att henom har en demens utan att henom kan få demens för att det finns i generna och eftersom henoms släkting har haft det och det är inte säkert att henom får det utan det kan gå ner till sina barn. Sen det här med alkhol det är upp till varje människa att gör men man ska veta innebörden att dte kan skada kroppen mera än det smakar och att det är klassat som sjukdom med en kombination med ångest och depression. Då får man kanske lyssna hur jag säger saker och inte dra sina egna slut satser.

Sen finns det ett ordspråk som " då vänder man sig graven", och det kan vara så att jag kanske inte menar henom nära släkt och här undrar jag vad henom har sagt till sin nära? Varför ska jag erkänna mina fel och brister när henom inte kan änns erkänna själv vad man själv har sagt. Dom är framför allt inte fel fria på något sätt, tänk så lätt det kan bli ett missförstånd men vad fan öppnar man inte munnen då och frågar vad menadr du med detta precis som jag har i frågatsatt. Jag vet att vissa är inte dumma eller smart på att säga vad man tycker eller säga vad menar du? medans andra går bakom och pratar istället för att säga vad man menar till människor. Jag har lärt mig mycket på det här hur jag sak bete mig emot männsikor och att jag måste våga sätta ner forten och säga vad jag tycker och tänker och sen skita i att människor blir sura eller att man inte kan ta kritik.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards