Direktlänk till inlägg 1 juni 2021

juni 2021

Av Annica Brandt - 1 juni 2021 21:33

   God kväll kära ängel  

Nu när kvällen börjar närma sig sitt slut och man går in i drömmarna och kämpar dag ut och in med saker och hur allt kommer att bli med både jobb, exsamen, men fram för allt med med den först född som ej vet vad hans ska göra efter skolan och gymnasiet. Tyvärr på grund av corona så finns det inga läringsjobb att få. Men det kommer säkert att lösa sig. Just känner jag mig väldigt streesad med allt framför allt med det jag har kvar när det gäller min skola och dom inlämningar som är ganska tuffa eftersom det är en yrkeshögskola  och dom som verkligen tor att jag inte har att göra plus att man måste arbeta för att få ihop det ekonomiska dom kan dra åt helvet finns människor som verkligen har sett till att sätta gång saker som dom ej står för och ändå fortsätter hela tiden utan att jag verkligen har sagt eller diskuterat om dom männsikor, jag blir så jävla ledsen på männiksor som verkligen inte vill förstå saker eller vad det kan beror på. måste man helatiden sitta och diskutera och upprepa saker utan anledningen speciellt om man verkligen inte förtsår vad innebörden handlar om. Om jag sitter och har en diskussion med min lärare måste man sitta och lyssna och tro att jag prata med mig själv då jag blir så jävla trött på att jag inte bara få vara i fred med min saker eller mitt jobb utan att man ska lägga sig och sitta och säga att jag iinte har en fast tjänst, vad fan vet dom människor om det.   Jag i fårgar sätter och säger ifrån när jag tycker att det blir för mycket allting handlar inte om alla människor. Och stå för fan inte och säga att jag ljuger för då blir jag bara mera förbannade och säger till.    Jag blir så jävla ledsen och arg och besviken på människor som verkligen sitter och snackar skit och lägger sig mitt liv och ska göra till ett helvete som också kommer från vissa människor.  Just att man hela tiden sitter och viskar på ett annat språk och dra in sina egna barn det acceptera jag fan inte som inte änns hade med detta att göra från början så nu böjar jag verkligen att fundera på om det verkligen var en vissa männsika som sa det föra året på balkongen på eftermiddagen när människan kommit hem eller om det verkligen var en vis annan männsika för att männsikan vuxna männsikan skulle ha rent mjöl i påsen och rädda sin familj. Nu kom jag fan på människan säger jag bara vad fan hade människan för anledning till att gå och skvallra till mor och sen mor till mor och vidare, vad fan håller dom på med. Jag bara funderar på hur det ligger till egentligen jag är som ett jävla fråge tecken, alltså tvingade människan ur saker på sitt egna barn för att få reda på saker medan jag har sagt att jag tänker inte diskutera vad jasg err någon berörd männska har sagt eller diskuterat om. Hur var det med kniven som en viss männsikan trog ur mig men jag svarade vilken kniv prata du om. Mer och mer får man klar het hur vissa människor fungerar och vill sätta kniven iryggen på andra. Bara för att jag egentligen inte vill vara här och jag ångar mig för det som hände men man kan inte få det ogjort och har koööat på nya lgh men vart hör inte hitt och där ifrån har viss fått saker i från att jag ska försvinna här ifrån för hur var det när vissa människor kom hem från stan och sa att jag talar om vad jag håller på med den dagen hon flyttar här ifrån och sen har släktingar och resten av familjen fortsatt och hållt på att psyka och för att verkligen få mig att jag sak bara försvinna ioch lämna allt, Bara för att jag råka säga att yar min kudd och täcke och går ner och lägger mig i bilen då drog människor nytta på det också och står och tjar om det också eller att jag säger att jag inte vill komma hem så dra man nytta på det också  Hela tiden det här med att man hela tiden skaz ha sin vilja igenom och vissa att man är bättre än någon annan det behöver man inte vissa , bara för att jag säger att vissa arbetar med dött ting då menar jag att man inte har den sociala biten att man arbetar med männsikor och att man måste var hela tiden på sin vakt

och tänka klart på saker och ting när man arbetar som jag gör eftersom det kan bli väldigt stora konsekventer om det blir fel  när det gäller saker och ting.   och när ber om att sluta och speja i trappen för att det kan finnas asmatiker då tar man det i beakt och alla kansk einte dål saker som kanske starka dofter eller när man får andnöd   då tar man det också i beackt och skiter fan inte i vad andra säger eller slår döv örat till.   

 

god natt och dröm sött i drömmarnas land till dom jag verkligen älskar   puss å kram  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards