Direktlänk till inlägg 10 juni 2021

juni 2021

Av Annica Brandt - 10 juni 2021 19:51

God kväll min kära ängel  

Fick ett tråkigt besked herr om dagen men jag säger bara vilken änglavakt som fanns med och att det finns sådana saker när det händer saker om kringen och när något allvarligt inträffar när dte gäller sin föräldra vad man än säger så tycker jag om dom bägge två hur mycket jag ej kan förlåt för det min egna mamma har gjort eller sagt, kan ej förlåta att hon själv har försummat sina egna barn barn i alla dessa år och att hon själv har valt att träffa andra barnbarn och väljer bort ttvå underbara barnbarn som ej verkligen inte fnns för henne. Jag hoppas verkligen inte att hon kommer att beklag sig till mina söner om det som har hänt för då jävlar får hon med mig att göra speciellt när det gäller den storas pappa.

Imorgon är det fyra årsen den stor började gymnasiet och morgon blir det studenten för honom och ut i vuxen livet och det kommer inte bli lätt för honom när han inte är säker på vad han vill göra. Han har varit supper duktigt dessa fyra år hipp hipp hur det är din student imorgon.

 

Fy fan vad jag är ledsen på människor som ej fattar eller vill förstå saker som tror att dom tro att allt handlar om dom hela tiden. Jag blir så jävla förbannade när man inte fattar vad jag säger till mitt ex och ej till dom då behöver man inte hålla på med sitt jävla förbaskade sprejade en hel natt fram tills jag går och åker iväg för att ta hand om mina älskade äldre människor. Så jävla typiskt sådana människor som har större problem med sig själv och sitt självförtroende och dennna för baska de svartsjuk och avensjuk jag är så jäval trött på detta just. Han fan inte hem förrän det började så fort männsikor ser att jag kommer så ska man sätta igång och smygga ut och spreja och jävlas för att man är så jävla svart sjuk och avensjuk på andra för att man inte får reda på saker. Är så jävla trött på att man säger "här kan man inte stå och säga för mycket för det finns dumhuvuen som lyssnar på allt vad fan gör människorna själv på allt, Jag är så trött på den äldre jävla saken som ej begriper precis som sin jävla finska sak, jag är så jävla trött på dom just nu att man måste ligga nästan halv vaken en hel natt för att kunna orka jobba, tänk om det hade hänt något idag då jävlar hade jag verkligen gått itacket på dom finska jävlarn. Fy fan säger jag bara att dom hela tiden ska hålla på att förstöra allt och gör så andra vill bara försvinna här ifrån och det kommer dom jävla finskerna få befara snart och då står jag inte för konekventerna för vad mina söner säger till dom finska jävlarna nu räcker det från den ena av dom som sa i tarppen att det kan du ge jävlen på att jag tänker fortsätta och psyka dig till du försvinner här ifrån. Hon fattar inte änns vad funktionsnedsatta är för något och dom retar man inte och farm för allt inte framför någon annan barn. Dom fibnska människorna borde börja växa upp och börja tänka själva på vad fan man gör och säger framför allt när det gäller farliga kemikaler och man ber gång på gång att sluta och sprej och spela in mig för att det finns lagar och regler som man måste följa här i livet.

Jag är inte förbannade på det sättet på den ena av dom utan mer besviklen på det människan sa när man vet om bakgrunden då gör man fan inte så. men när det gäller dom andra två jävla finska människorna kommer jag aldrig i mitt hela faking liv att förlåta för att man beter sig på ett psykiskgt sätt och psykar andra och hån flinar bakom min rygg när man gång på gång har förklart varför och ändå går det inte in. Jag hoppas verkloigen inte att dom människor har lagt sin näsa iblöt när det gäller ang min lilla son som ytterligare håller på att bli p-anmäld för saker som han ej förstå. Då tycker jag inte om att andra sitter och säger att inte jag vet vad som händer med mina barn hatar sådant, då kan fan med vara ärlig och säga detta har hänt istället för att tissla och tassla bakom ryggen för det kan vara allvarligt. men eftersom dettta har nu hållt på att tjatas om att det ska tas hand om foster föräldrar så är det inte så lätt att bara och göra det är en jävla psrosse dur innan det ska hända något att någon tar någons annan barn ifrån än. Kunde förstårt om jag slog honom eller att han hade blå märken var dag på sig så att blir misshandlade då ska man allmera saker min inte för att man inte kan med en familj som man inte förstå ändå vad som på går imellan åt. det behöver inte vara jag och ex utan det kan vara två barn som håller på att slå i hjäl varandra på grund av sina krafter och det måste männsikor i omgivningen verkligen förstå. Och inte gå och säga att dom inte klara av saker utan andledning dom kan mer än vad männsikor tror att dom kan.

 

God natt      

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards