Direktlänk till inlägg 21 juni 2021

juni 2021

Av Annica Brandt - 21 juni 2021 23:36

God natt  

 

Livet är ingen dans på rosor, man lever och lär sig saker varje dag. Jag kan säga att jag kan inte älska alla och inte heller att jag kan ha deras förståelse över hur man behandlar andra för att ren två sig själv. Mitt humör hoppar också upp och ner men jag står med båda fötterna på jorden och jag kan bara ändar på mig själv och ingen annan. Tänker inte att låta någon trycka ner mig på detta sätt än gång till, bara för att andra mår dåligt då är det väl också själv för vållat att man mår så då, jag tänker aldrig låta någon trampa på mina tår, eller utnyttja min självkännsla eller utman mitt självförtroende för att man själv har ett sådant dåligt själv förtroende själv. Jag vet vad människor har köpt och försöker göra, men jag säger verken bu eller bä om det stämmer om jag har eller inte. Är man så jävla dum att man måste försöka utmana ödet hos andra då får man skylla sig själv om man blir på kommen också. Jag är inte så jävla dum så jag inte fattar att vissa har köpt samma parfymer och står och sprejar dom rakt ut för att försöka få ett gensavar av mig att det stämmer att jag har dom eller inte. Hatar sådant när man försöker utman mig på något som jag ej har sagt eller testar mina gränser, lycka till jag kommer på allt som människor gör det är så jävla genomskilligt när man håller på så här "sandlåde nivå och konstigt beteende, så man måste ringa och beklaga sig och klaga på andra för att fortsättta och hålla på själva för att tro att man vinner på det. Men jag hoppas att bollaget sa samma till dom människor fortsätter dettta så måste dom ringa runt till andra runt oss för att höra om det är sant och att det stämmer som det säges, eller skicka så det blir varningar mm. men det är väl så människor vill ha det eftersom man fortsätter i samma trall och ljuger om att vi gör inget eller säger inte något heller, väldigt konstigt att man varje dag står och håller på med sina mobiler runt om kring i förnster, ventiler mm och även sprejning då om man ändå inte säger att man inte gör något. Då vill man inte att någon annan kommer på människor. Man ska nog tänka hur man själv beter sig innnan ber någon annan hålla käften och yttrar sig om andra. " hårt att höra sanningen om sig själv. Om man nu ska lyssa och skriva ner saker varför inte då lyssna på hela meningen än bara halva meningar och sen ändra på något som jag ej har sagt, Komma jag på människan igen att dom hade tagit bort ord som ej stämmer och ändrat på min mening. Jag säger inga namn men jag är så jävla trött på detta jävla ljugande och falskspel från vissa människor. ännu mindre tilllit eller förtroende har människor nu ännu mera stänger jag av mig och säger inte för mycket längre på sådana saker som människor inte har med att göra eller vad som händer. Hatar sådan människor som är så jävla nyfikna och inte kan hålla käften om saker utan måste hela tiden ha sista ordet för att ha något att prata om.. Skvaller människor är det värsta jag vet.  

 

God natt och dröm sött i drömmmarnas land å puuss å kram till alla jag älskar   ps dom jag hatar som kör falskhet och ljuger för att ren två sig själv har jag inget förtroende eller någon tilllit till heller längre  ds

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards