Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Annica Brandt - 14 februari 2021 18:16

Godkväll  

"Från och med idag...

Kommer jag att ge varje människa exakt samma värde som dom ger mig.

Vissa kommer alltid att vara del av mitt liv och det är dom jag älskar mest som min familj och dom människor som jag verkligen litar på och inte dom männsikor som vissar den falska sidan och tro att man kan bete sig hur som helst på alla dygnets timmar i 365 dagar om året, då kommer jag att plocka bort sådan människor som verkligen har vissat att man inte kan ta saker eller ta kritik utan att man dömmer andra som ett jävla svin och offer då kan dom dar å helvet för mitt liv ellere förflutna har dom inte med att gör. Fram för allt inte vissa människor som verkligen tror att man är bättre än andra och inte har något bättre vet än att välja sin jävla alkohol i första hand och måste wvara onykter och hålla på att förstöra andras liv och gör det till ett helvet för att man själv har större problem än vad man tro. Så som dom behandlar mig kommer jag att behandla dom fast med ord så att dom blir ännu mera sårade och gör bort sig ännu mera tills någon annan verkligen kommer på människorna så att dom själv har förverklat sin hyrerätt man får inrte stå spreja utanför eller empt andras fönster då går man emot hyreslagen vad den säger. Men det är ju inte mina problem om inte vill ha kvar sin lgh då får människan skylla sig själv. Jag tänker inte säga något eller göra något detta men tydligen kommer människorna fortsätta tills jag verkligen försvinner men det är tam fan inte dom som bestämmer om jag ska bo kvar eller inte bara för att människan trodde att jag hade kärleks förklaring till två av människorna så vill inte människan ha mig kvar utan då ska man hålla på och psyka, spreja och kränka människor för att är så förbanat styrand över andra och tro att man kan få igenom sin vilja hela tiden sorry säger jag bara. Jag har ingen förstålse, accepstans eller att jag respekter dom som människor längre. Kommer att vissa dom människor min respektlöshet emot dom också och kommer att mutra utan för så länge männsikor inte kan vissa mig respekt eller acceptera saker som jag inte kan rå för att jag lever för. 

Men vill människor leva med sitt smavet att dom fick bära ut mig med trä kista så gärna för mig, vissa människor borde vet att dom kemikaler som man står och sprekjar just nu ner är både fariliga och giftiga och barndfarlig och att det finns alkohol i det och att man kan bli yr och få en dosighet och trötthert av det så man kan tappa andan och bli medvetlös av det men jag två av dom människor verkligen inte bergriper svenska utan man måste ta det på något annat språk för att dom verkligen ska fatta vad fan man säger till människorna.

Dessutom jag har jag verkligen inte skivit om människor på datan på det sättet utan suttit och plugat lite plus haft en teorretisk utbildning via jobbet som jag var tvungen att gör inför den praktiska utbildningen, då tycker jag inte om att man hittar på eller tro hela tiden att jag sitter å lyssna på skit snack eller prtar om andra som inte är i närheten. tycker inte om heller att man går in och kollar vad jag skriver eller gör på min dator eller försöker gå in på mitt nätverkskort som människan har på stått att jag har gjort på deras närtverk. Ljuga går bra och bli irriterade på det minsta lilla innan vet vad det är frågan om, men det går bara att andra får göra saker utan dom blir kritiserade från andra. men mig ska männsikor aätt mun kavel på att jag ska bara hålla käften och inte få yttra mig vad jag tycker och tänker. Människor borde skämmas över vad dom håller på med och ta sitt förnuft till fånga och börja förstå saker inte bara ta förgivet att det är så. Skit snack är det värsta jag vet och att man inte kan stå för saker som man själv gör utan tro hela tiden att det är så. Väldigt mycket prat och liet verkstad. Ta reda på vad som säges innan man snackar eller lägger sig i saker har aldrig begärt om människans åsikt eller att männsikan ska läggas sig i min uppfostarn eller mitt liv.  

Ha en trevlig alla   dag till er andra som jag älskar och finns i mitt liv, till dom andra så kan dom brinna ihelvet och kommer att försvinna i mitt liv och dte menar jag också för dom finns inte längre och jag kommer att vara så jävla kort och iskall emot människor som verkligen ska gör mitt liv till ett helvete för att man inte har bättre vet och kan låta bli att lägga sin näsa i blöt    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards