Direktlänk till inlägg 2 februari 2021

Februari 2021

Av Annica Brandt - 2 februari 2021 22:51

Godnatt  

Ännnu en dag till ett helvete att man aldrig får vara i fred och att inte människor begriper vad fan man säger eller ställer för fråga utan fortsätter ändå " ingen nämnd" Jag är så förbannat trött på vissa personer som inte har några hjärn celler kvar utan gör som dom vill. Jag tror inte att dom hade accepterat om dom hade de bott här och jag hade ståt lika dant som dom gör så hade en va dom varit skit förbannade för att jag höll på så emot dom. Jag vet att människan åker vadrje vecka och köper hårsprej på en affär och sen fortsätter tills den är slut. När fan ska dom ge sig och varför ska jag ge mig emot dom? ska man behöva ha ont i huvudet för att andra håller på när vi inte änns får prata eller prata högt eller ha en diskussion för vissa människor, jag står för mitt ord vad jag sa till dom idag när jag duschade men vill dom det så gärna för mig, men då är det inte på mitt samvete och förklara för mina söner värför jag inte finns mera, det är inte jag som är helt bakom huvudet att gå och köpa en webb/ övervakningskamra och tro att man kan se igenom ett förnster och en vägg på vad jag skriver eller gör. Människan som jobbar med kläder borde veta att det finns kemikalier även i kläder som kan vara farliga ämnen och även den som håller på med bil imdutrin borde också veta det. Men eftersom har inte fattar vad fan som kan hända och fortsätter ändå och är het funtade åt fel håll när man får i sig alkohol varje dag och har helt tappat förståndet och tro att allt är rätt och ska bara ha igenom sin vilja och även ha elden på syre hela tiden så förstår jag varför människor kallar människan för vissa saker och att ingen vågar gå på människan för då får man ett rent helvete och ska hota med saker och tro att man kan testa andra hur länge somn helst tills det händer något.

Men att testa mina gränser borde man ha tänkte på lite tidigare att inte göra för då får man ett helvete men inte fysiskigt och mentalt sätt utan man kan få ett helvete på ett helt annat sätt som människor har fått befara och jag tänker inte släppa på det heller hitt men inte längre, nu är det bra med deras jävla dumheter och skit sanackande och på hittande att jag gör saker. Ingen av dom är guds bästa barn det borde dom har tänkt på innan man gav sig in i något som man inte vet hur man ska ta sig ur. Jag tänker inte ge mig på detta för en dagen dom verkligen kan bevis att jag har gjort något emot andra.  När inte änns människor kan förklara varför man är orolig för saker eller kan förklar varför man tycker så utan man ska lägga sig saker som ej har med attt göra eller hitta på saker eller skiva om ord och annklaga mig att jag har ändrat på andras ord som jag ej har gjort eller ståt med mina papavbolöron och lyssnat på skitsanck som  tre andra gör männsikor gör är så förbannat trött på detta att dessa människor håller på förstöra mitt liv och att man köra med en falsk fasade och säger andra saker.

    

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards