Alla inlägg den 1 maj 2021

Av Annica Brandt - 1 maj 2021 12:54

   Godeftermiddag kära ängel  

Jag blir så jävla arg och ledsen på människor som tror att dom kan hönsa med andra människor hur som helst och bet sig hur som helst "än är inte den första ideoten född". Just är det bara vissa som får säga sitt och gör hur man vill och tro attman kan styra alla ditt man vill ha dom. Bara för att man kanske inte vill säga allt så ska man bete sig styrande talande för att få sin röst hörde hela tiden och alla andra ska få sin röst hörde. Men allla gånger inte den starkaste bäst men kanske ska tänka på vad man själv säger innan man går till handling, Jag säger till när jag tycker någonting är fel då behöver inte någon annan komma och spänna ögonen i mig för att man ska ha sin röst och styrande för att bli hörde. Medans andra ska kunna stå och mutra på balkong och spreja massa saker och spela in andra för att man själv har problem med sitt egna liv.

 

Jag är så jävla trött på detta jävla styrande över andra och att jag inte få sköta mig själv utan ska bara foga mig i vad andra tycker och tänker    Alla har vi olika åsikter om saker och ting men jag går aldrg till handling att kränka någon annan eller hotar någon annan eller beter på det sätta att jag måste hålla på att spreja och spela in människor och även skriva ner vad människor gör eller åker iväg. Skulle aldrig få den för mågen att sjunka så lågt så att man går till över drift att psyka andra för att rädda sitt egna skinn.

 

Alla har vi olika smärt gränser när man bor som man gör i ett lyhört hus där det finns flera lgh då kanske man måste ha översende med att det kan bli lyhört och accepter saker. från början vi flyttade hitt då var det andra som sa till oss att vi skulle vara tysta för deras tonårningar vill sova på dagarna och gå här ifrån och att dom skulle få göra som dom vill och kunna styra andra för att dom själva kunde leva på nätter. Gäller även andra som har bott här också att dom skulle kunna leva och bete sig hur som helst när den människan var full och även barn. 

Det märks att vissa människor har efterlevet detta och fortsätter med styrandet för att kunna bet sig själv på ett konstigt sätt för att andra ska flytta här ifrån. Vad beror det på, jo för att andra människor har det konstiga sättet och hittar på saker som ej stämmer som man har sagt eller gjort  .

 

Jag är så jävla trött på detta jävla styrandet från alla en var just och att man inte får sköta sin egna familj och andra hela tiden ska rent mjöl i påsen för att man hävdar att man ej har gjort eller sagt något eller att man håller på att psyka människor  och hela tiden ha ett kontrollerande och över vakande på andra människor för att hör vad andra säger hela tiden för att man tro att andra sanckar skit när dom ej är när varande för att sen kunna och skvallra till andra och även kunna spela upp vad människor har sagt om andra människor och då borde man tänka på det själv också att man inte själv gör det på ett annant språk heller då eller att man gör som andra säger som att viska till någon annan att man ska göra saker.

 

Från en ängel bara till dom jag älskar mest    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards