Alla inlägg den 26 maj 2021

Av Annica Brandt - 26 maj 2021 21:16

Godkväll kära vän  

Jag vet just nu inte hur jaag ska tänka när det gäller saker och ting, snart en studen och snart en exsamen får tvår kämpande med tuff utblidning som har varit rolig och väldigt bra, men det finns människor som verkligen har sett till att jag verkligen har tappat suget för att göra fädigt det jag ska göra. Sensat här om dagen när jag satt på balkongen och läste så fick jag ej göra det för det blrc sprejning och frågasättning på vad fan jag gör. Då undrar jag bara när man sitter och säger att man både hör och ser allt vad jag gör då undra jag hur man har mage till att stå och säga saker om ser att jag sitter och läser på någgot som ej handlar om vissa människor. Nu får jag verkligen ligga ihela veckan plus måndag och tisdag nästa vecka föra tt kunna redovisa mitt exsamensarbet vid digtala teames innan jag börjar jobba på ordinare schema igen.   i ett års tid har två människor verkligen hållt på att mutra och sperjat när jag har suttit och ghjortt saker, inte änns att ena människan fattade vad jag sa och menade med att jag fick godkänt på en uppgift som jag hade lämnat in och inte om den människan. 

jag är så fruktans värt besviken på människor som vill göra livet surt för andra men det inte dom tänker på är att dom själv blir lidande av ett konstigt vuxet beteende och hur dom själv vbeter sig och gör. Jag har inte sagt att jag är fel fri men jag håller mig till det handlar om och ändra eller dra ifrån saker som inte stämmer. Därför blir jag också förbannad, ledsen och arg på saker när man hotar och kränker. När en av människorna sa till då kanske jag lyssnade och tog till mig saker, men varför får inte jag säga vad jag tycker och tänker eller prata med min familj utan att man får höra att jag prtar med mig själv och gapar och skriker. Så länge andra står och sprejar och spelar in och skriver mina eller mina barns privat saker så kommer jag också bet mig som jag gör och säga till så andra hör vad fan vissa människor håller på med. Jag tror inte att människor själva hade accepterat att någon annan hade stått och sprejat emot dom 24/7 och deras förnter, bli, brevlåda, ventiler mm. Precis som jag inte accepterar det. Alla har vi olika röst lägen då ska bara tala om då ska människan gå ut och lyssna i trappen när andra invandraer prata dom skriker värre än vad vi gör.  Att man hela tiden ska lägga sin näsa iblöt och lägga sig isaker som man behöver göra tillexempel om min son går till skolan eller vad jag får i lön eller om jag har fast eller tim eller kf, det är mina problem inte någon annans problem.  Inget förvånnar mig längre, jag kan inte ändra på någon annan men jag hartar när andra försöker styra mig och ska försöka ändra på mitt sätta att vara på, Jag hatar när andra lägger sig och ska försöka spela duktig och hur jag sak göra med mina barn. Ingen vet vad jag går igenom eller hur jag mår eller hur jag tänker eller vad jag kommer att gör. Och det tänker jag inte säga till någon det ä'r bara jag som vet vad fan jag vill ocvh inte. Jag hatar verkligen sådana människor som ljuger och spelar falska  och inte kan stå för det man gör och säger men jag ska hela tiden vara det svart fåret och hela tiden stå med min tväöttade hals för att bli accepterade och respekterade. Men gör man något emot mig då får man ett rent helvet och stå sin egna jävla tvättade hals och får höra på det man själv gör och säger. Men det är nog tur att inte människor känner mig som dom trodde att psyka mig och att man blir på kommen då får man ännu mera ett helvet för då anna ser jag att man har gått bakom min rygg och kört med sådant fullt falskhet och respektlöshet. Sen köper inte jag heller allt men jag har en respetk med mig när det gäller dom så får mig till att jag verkligen ska lyssna på det jag kanske har gjort fel på¨då kan jag också ändra mig och be om ursäkt men inte dom som tro att man alltid har rätt på saker. Känner bara för allt lämna dettta ställe och åka här ifrån och aldrig mera komma tillbak hitt eller sätta min fot här mera, men då kommer vissa männsikor verkligen att få bekänna färg för det dom har gjort och 'ven stå och bekänna färg någon annanstans också det gäller bara vissa för man går inte och säger saker som ej stämmer verken här hemma eller på en allmän plats där det finns människor som kan höra vad man säger. Tillexempel att rör din mamma mig så kommer jag göra en anmälan för misshandel jag fattar inte hur man kan ta dom orden i tomma inte eller i luften elleer bara sitta och säga att jag är psykisk sjuk vad fan har man fått det ifrån då har man inte lyssnat här heller, det märks att vissa människor verkligen inte har lyssnat på vad jag sa om saker, Jag står inte för andras krafter eller vad dom kan göra när dom blir arga, det handlar inte om att jag skulle göra något utan att jag skulle skada mig själv och ingen annan. 

Jag är så trött på det så jag spyr på det att jag alltid ska behöva smygga och verkligen ackta min rygg och kolla hela tiden bakåt heller höra dettta jävla mutrande och sprejande och knappljud från mobil, men det går bar att säga till mig att jag ska stänga av mitt ljud på min mobil eller sätta munkavel på mig.

 

  God natt mina kär under bara änglar vi ses en annan dag, ni finns alltid där och hör allt och skyddar när man behöver er som mest  Dröm sött och gå in i drömmarnas land puss å kram älskar er   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards