Alla inlägg den 31 maj 2021

Av Annica Brandt - 31 maj 2021 19:48

Godkväll kära  en liten kompletering på går dagens skrivand, jag kunde inte skriva allt eftersom det fann en hök som stod över mig och försökt ta reda på vad fan jag skriver för något och det är jag så jävla trött på. Jag hoppas att människan är införstådd att det finns verkligen ett allvar och jag hoppas också att människan är införstådd att jag verjkligen menar det jag säger slår man döv örat till när jag säger saker och sen har mage till att sitta med sin jävla parabolöron och upprepa min saker det jag säger då blir jag förbannad med. och sne ljuga och unda hålla sanningen för att man inte ska bli på kommen för att rädd och säga att jag ej har sakt och gjort något, det är väldigt konstogt att man gör saker och sen när nästa kommer då slutar man ocg stänger av saker för att man inte ska bli ännu mera på kommen. Det jag sa ihelgen står jag för fortsätter detta lite till så dra jag upp stridyxa igen emot vissa och den andra hälft står och säger vad då för tjafs alltså vet människan inte om vad kära hälft och släkting håller på med bakom människan rygg. Det märks för att man ljuger hela tiden och jag gör inget sen viskar man och tisslar och tasslar bakom ryggar. Nu vet jag fan inte vad jag ska tro längre jag blöir bara tröttare ochh tröttar när jag säger saker till den ena och ber om saker eftersom jag kanske inte höra allt, då tar man för givet att jag menar vissa männsikor att dom ska sittta och skriva ner allt jag säger men så var det inte.  Allts har männsikor suttit och tagit förgivit och lyssnat på saker som jag hade sagt i förtroende till andra och sen försökt att spela den männsiakn föra att jag ska bli lurade på att människan är hemma och sen när man ser att människan kommer då kommer man på från vilka det är, lika dant i bad rummet och smyggandet efter är också för att spela och lura att männsikan är hemma tro fan att jag blir förbannad på människan sen när den andra häldft och släkting håller på så här och även spelar in männsikan data ljud och mussq tyckning plus uppspelninga av männsikan röst för att slippa att bli på kommna sen och fortsätta och lura och spela på människan känslor. Senat inatt var det lika dant ute på balkong bara för att jag satt och sov och hade ont så var man tvungen att vibrear glov och hålla på att spela upp människan röst och låsa som att jag ska gå på det när jag hörde att människan sa god natt och gick in och la sig, så sorry att människan själv gick bet på sitt psykspelande. Och även idag har människan suttit och vibrerat glov och sprejat jag vet att en av dom människor har varit hemma och sen var människan tvungen att smygga iväg innan jag skulle åka iväg för att hämta min arbetsjack nere på jobbet. Jag vet att männsiakn har suttit och diskuterat om mitt jobb mm. Jag säger bara till när jag tycker att man går förlångt in på min personlig integritet och försöker utman min sjävständighet och ska efterlikna mig med både parymer och kläder. Men vi har olika kroppsformer så alla kläder sitter olika på oss. Jag har verkligen inte utman någon jag har utmanat mig själv och försökt att våga säga till männsikor som verkligen går på saker på fel sätt och tro och tar allt för givet. därför blir jag också väldigt besviken och ledsen och förbannad och arg när man håller på så här emot dom som kanske inte mår så bar ibland och har andra problem som inte alltid vill tala om för alla, sen kan inte jag rå för att andra godkänner att man får stå utan för och lyssna på allt det kommer inte från mig ,( soss, pysket/p-anmälan var inte jag heller och inte att ringa till människans jobb eller en annan myndighet fk  mitt ex) Att man står och tar för givet att jag har gjrot en p-anmälan det är rena förtalet emot mig eftersom det var inte det handlade om utan var något som berörde mig och inte andra människor och även det har jag försökt att förklara för dom inte äänns det har gått in, även det jag och en annan granne stod och pratade om när när männsikan skreck sluta och parat skit om oss när jag inteänns gjor det( utan om innebandy och att vi skulle åka på match upp i skara när en av min vuxna barn fyllde år. Så jag fattar inte vad fan dom har fått för sig om saker som inte stämmer över huvudtaget. Och det haä med låten som jag hatar och inte vill lyssna på var också vissa människa som spelade en hel natt i fela dagar till slut blir man så jävla ledsen på saker när man säger andra saker. Många gånger har människan gjort så här när den har varit själv eller när andra inte märker något för att inte någon ska komma på saker. Jag hatar när man inte kan vara ärlig emot sin egna hälft och att man tro på det männsiakn säger och gör. Hade jag hållt på så här och ljugit och sagt att jag äldrig har gjort något så till slut hade sanningen kommit fram och då får man stå för sina konsekventer också precis som jag alltid får göra och bekänna färg och dte tänker jag fan inte göra längre. Jag står fast med det jag sa att jag skriver ner detaljer och inte vårat privat integritet och inget annat sen skiter jag i om man själv ljuger och skriver hälften av mina ord och meningar för att  gör mitt liv surt men det kommer man inte långt med då faller man ditt själv oftast. Att jag håller käften är för att jag vill att vissa männsikor själv skulle erkänna det man gör och tala om saningen i stället för att jag ska säga allt och bekänna färg hela tiden. Därför sa jag som jag sa det är nog bäst att du lägger benen på ryggen och springer och säger sanningen, även också varför vissa människor hela tidden har gått och hämtat människan när man har sagt god natt jo för att få hjälp med saker, Jag har aldrig begärt hjälp eller ropat på någon inet änns sagt något till min hälft för den männsiakn hade ändå inte fattat vad så som på går, när männsikan inte änns vill lyssna på vad männsikor har sagt till sitt barn då börjar jag att funder om verkligen tycker att man får bete sig så här emot andras barn/tonåringar som verkligen kanske inte iblamnd förstår eller kan bli så förbanad så att man inte vet hans krafter heller då kanske man inte är så jävla kaxsig längre när till och med jag har åkt på smällar av dom. Om man inte vet när det slår över på sådan männsikor som har en sådan dignos med nervpsykroatiska sjukdomor/problem så borde man för fan tänka sig för innan man går på sådan männsikor. Alla kanske inte har en psykiskg sjukdom och då går man fan inte och ut trycker sig om det heller bara för att man tar förgivet att alla har det.   Säger jag stopp och nej till saker då menar jag det också då ska man inte gå bakom min rygg och säga att det har du visst gjort när jag inte har det, Då får man även här öppna sina öron och verkligen lyssna på det man säger, då vet väl inte männsikan om vad sin egna hälft satt och sa när prata spelar musik både i kök och på balkong. Tycker inte om att man sitter och sanckar när man har dryckit alkhol och sen kommer man inte ihåg  själv vad man har sagt eller gjort hatar sådant falskspel och ljugande.  

god natt  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards