Alla inlägg den 21 maj 2021

Av Annica Brandt - 21 maj 2021 23:59

Godnatt  

Jag blir så jävla förbannadd på människor som sitter och mutrar och säger saker som ej stämmer och tror att man hela tiden ska ha sista ordet och lägga sin näsa i blöt. Nu har jag hört detta i snart tvår och är så jävla tröttgt på detta bettende på människor, " vi är vuxna människor och jag tycker du har ett väldigt konstigt beteende på hur du agerar emot andra människor, börja och tänkt till med dibna egna problem innan man själv agerar emot andra. Jag har ett väldigt långt tola mod men nu börjar min bäggare att rinna över på att man hela tiden ska lägga sin förbannade näsa i blört hela tiden.

Jag vet att jag blir lätt irriterad men det är inte så jävla konstigt att jag blir det när andra håller på att psyka och tror att man är bättrer än någon annan. Jag har också mina fel och brister men tydligen har inte någon annan det utan man själv ska kunna göra vad man vill men andra får inte göra något emot någon annan utan då hotar man för att männiksan vet att man har rätt att i vad andra håller på med.Det är fan inte jag som sitter och lägger näsa i blöt 24/7 och lägger mig i vad andra har för problem ex med ekonom, fk, var dom åker, eller vad dom ska göra , hur dom hanter sin egna barn eller barnbarn. Jag trodde ärligheten vara längst men tydligen hade jag fel på det också eftersom man lägger över allt på vad man själv gör hella tiden. Sen klockan tolv igår har jag fått i mig farliga ämnen från klorin, ytdefinsion, aceton, hårsperej, parfym rak ner emot förnbter och ventiler speciellt när jag prata med min familj och även om jag ej säger något så gör man det än då. Jag fattar inte vad det har tagit åt vissa männsikor som ljuger och falsk spel och så fort man ser att jag kommer så ska man börja direkt med att spreja och snackar sin jävla skit om vad fan jag gör.

God natt    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards