Alla inlägg den 2 maj 2021

Av Annica Brandt - 2 maj 2021 22:26

God natt kära ängel  

Ännu en dag till spillo på grund av andra människor inte kan sluta och hålla på att spreja eller snuska sig, så fort människoan kom hem idag så började dom direkt med saker innan dessa var en annan människa som började direkt när jag vaknade så ingen av dom sak snckat om att jag håller på med saker när man kan hota och kränka och psyka andra och srkiva om saker som jag har sagt eller inte sagt eller gjort. Jaa vissa är bara sådana att man hela tiden ska ha elden på syrer för att hitta en synda bock och rädda sitt egna skinn hela tiden. 

Nu är klockan halv elva och hållt på sen cirka en timme tillbaka med sitt jävla inspelande via video på mobil av och på och sprejandet i alla fönster och lyssnade i alla rum igh för att höra om jag pratar skit snack om andra människor, ack vad dom själv be darg sig en lång näsa att det ej stämmer för att man själv är så förbannat styrande och dommenat och ska hela tiden stå i centrum och kunna säga till alla andra att passa dig och jag tänker fortsätta och psyka dig för att man inte får som man vill då måste man ta till andra metoder för att rädda sitt egna skinn som att spela in männiksor med hedsett för att man tror att dom är mikroffoner för att kinna höra vad andra säger eller tro att man kan se människor via en webb/övervakningskamra via sin egna balkong eller förnter för att man är så för bannat nyfiken på vad andra skriver och säger om dom. 

Kanske dax att ta tag i sina egna problem med sig själv och börja ransak sig själv vad man själv säger och gör innan man ytrrar sig och kritserar vad jag håller på med när man inte vet vad andra gör.  

Jag har sagt till så jävla många gånger att allt berör inbte människans näsa vad som händer här nere och är man så förbannat orolig så kan man yttra sig och säga något än att hgå bakom ryggen och ta till ful spel och metoder som går till löjlöigheter att försöka få bort andra för att man tror saker som ej stämmer, men jag är fan inte dum i huvudet att jag inte vet att människan har försökt sen -16 och även gått sagt ute på området att jag vill inte att andra människor kommer till baka för att man trodde redan då saker som inte heller stämmer. Så jag tycker inte människan ska yyttra sig om någonting eller någon annan heller. Ger man sig in leken får man leken  tåla också. Om man inte har rent mjäl i påsen så yttrar man sig inte heller eller går till handling på ett fullt sätt att hota,kränka eller psyka andra det kallas dör mobbing men der märks att människan själv är en stor mobbare själv för människan tål inte att andra säger sina åsikter har alltid varit så att människan kan aldrig ge sig och ska alltid har rätt. Sådant hatar kah orättvissor att man ska ge sig på människor som tror är svagare än sig själv soch speciellt gaddda ihop sig med andra människor när det gäller sin egna familj  för att rädda det man själv gör emot andra.

 

God natt till alla dom jag älskar och hoppas att jag får sova inatt och slippa och höra av/på från bandspelare plus video från mobil av /på för att man tror att man kan spela in från ett öppet fönster och balkong när jag har stängt, jag är jävla trltt på att jag hela tiden får halv sova och somna typ vid fyra på morgonen för att andra människor håller på hela nätterna igenom med sitt jävla provocerande och psykande för att man tror saker som ej stämmer         så här känner jag för att göra ibland och bara försvinna här ifrån för att människor ska verkligen fatta att jag menar allvar  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards