Direktlänk till inlägg 30 maj 2021

Maj 2021

Av Annica Brandt - 30 maj 2021 20:31

  Godkväll kära änglar  

Jag fattar inte vissa saker med människor som håller på att göra så att man ska vara irrterade och förbannad föra att man inte kan hålla sig själv i skinnet, utan att man ska trycka ner andra i skiten föra att man själv mår dåligt av olika anledningar. När man vill att människor i sin omgivning ska försöka får stå saker attman kanske ska börja å tänka och inte slänga tillbaka saker emot varandra för att hitta en synda bok. Jag är så jävla trött på att hela tiden att manska försvinna här ifrån eller att man inte får bo här för människor. Jag har också fel och brister men jag vet vad jag säger och tycker och tänker och bland får jag också kanske tänka på hur jag säger saker men varför ska jag hela tiden bekänna färg och förklara mig emot andra, samma sak gäller väl andra också.

Här är det enda som jag verkligen kan skriva av mig och slänga skit på människor som jag verkligen trodde på ibörjan men det har männsikor verkligen bevisat att man ej kan lita på eller säga något utan attdet ska upprepas hela tiden på vad jag säger eller gör. Att man trampar på mig och min familje är inte acceptabelt men där emot kan jag acceptera människor fördet dom är men jag kanej påveka eller ändra på någon och jag kommer aldrig att acceptera eller förlåt eller glömma dessa läro rika år att jag har blivit starkare och fått skinn på näsan och verkligen bevis att jag menar allvar med saker och ting utanatt jag behöver ljuga och skämmas för det jag själv sagt och gjort. Att man som vuxen har vi i bland ett väldigt konstigt beteende för att man tror att man alltid ska kunna säga hurman vill ochinte tänkapå hur konsekventerna på blir efter åt, men det är mitt tycke och mina åsikter.

Jag har lärt mig så mycket på dessa år att jag kan bara ändra på mig själv, sen vadjag tycker och tänker det håller jag för mig själv för att inte ska bli värre än vad det är. Sen hatar när man inte kan ta en normal diskussion utan att det hela tiden ska vara ett problem och att man tror att det hela tiden finns skit snck medi bliden. Det värsta jag vet är att man baktalar och går bakom min rygg och tar för givet på saker som jag säger nej till och att man inte kan sätta sig in i andras problem utan andledning alla kanske inte vll att alla skaha reda på saker som händer och det måste människor faktiskigt acceptera och även respektera, alla gånger kanske det inte handlar om människor utan det kanske kan vara så att det kanske handlar om det som händer här och inte hos någon annan människa då behöver man inte taför givet att det är helt okej att man får göra saker och sen säga det vidare till andra. Jag hatar när andra ska säga till mig att jag ska hålla käften när man sen gör saker själva. Ingen nämnd och ingen glömd. eller lägger sig i saker som ej berör sådant hatar jag, jag är en människan med lika mycket värde som alla andra men fördet vill jag aldrig höra att att man inte har det eller inte har råde med saker eller att man sitter å dikuterar omsaker som man ej har med att göra. Och försöker hitta på saker bakom min rygg och tro att jag ej ska komma på saker när man agerar på en ful och falsk handling mendet är deras beskymmer. jag vet att jag har sagt saker som tillexempel attjag ska göra det också, men jag har aldrig gjort detjag har sagt för då vet jag att jag får ännumeraett helvet bakommin rygg. Att man sen vill hahjälp för att rädda sitt skinn det biter inte på mig när inte änns jagfick säga något till någon annan,utan jag har hållt det förmig självimellan åt har jag diskuterat med min vuxna barn som ej hade med denna sak att gör.

Jag ärfortfarande inte dum ihuvudet utan att jag fattar saker mer änvad andra tro. Men att försöka utmana mig på mitt själv förtroende det är ej inte okej. Det var för att jagskulle få ett bättre självkännsla och ett bättre själv förtroende emot mig själv och inte emot någon annan. Om man inte kan acceptera det jag säger och ber om då tänker inte jag hellersitta och lyssna på någon annan säger heller. Sen kan jag inte acceptera ellerresptkter att man säger ochbeter sig som man har gjort att man kan ha en dålig dag eller att man mår dåligt för olika saker då är det okej men inte annars. Jag kan acceptera mycket och att man slänger över saker på mig det är helt okej, inte för att sätta käpan i hjulet för andra  för att man inte har ett bar humör eller tillit till någon annan och det kan jag säga att det har jag inte till någon längre och ser till att jag alltid har ryggen emot något annat ej vänd emot någon.   Om människor hade lyssat riktigt på vad jag har sagt att jag tänker skada mig själv och en vägg och ingen annan. Till och med att jag ej vet vad mina egna vuxna barn har för kraftet och då ska man inte heller ta förgivet att jag menar attjag ska göra något emot männsikor, och hela tiden ska jag sluta och göra saker jag göra vad jag vill på mina data utan att någon annan ska yttra sig vad fan jag gör. Det kan ju vara så att jag sitter i digtala möten via skolan eller jobbet och då måste jag för fan kunna prata utan att man får det på sig "nu sitter hon och pratar med sig själv eller har psykiska besvär. Då tycker jag att man ska ta reda på om det stämmer utan att man yttrar sig om det fnnssådan diganoser, bara för att jag sa att vissa var väldigt lika på humör och attman tänder på alla sylindra så fort det är något och att man blir kritiserade,  även att jag var ärlig och sa vad mitt ex saatt ev gör saker emot andra då ska för faninte jag få skiten för närjag inte änns har gjort något verken det ena eller det andra. eller ringt till något jobber eller fk ang människor. Varför gör man det emot mig och bakom min rygg då. Skit häpens nu. 

Det enda jag vet är att jag aldrig kommer att förlåt eller glömma saker ,Jag blir så jävla ledsen och arg, besviken  på saker. fort farande är detta mina åsikter och ingen annas saker.  

Godnatt tilldom jag älskar och ser farmemot en härlig studen och att jag börjar jobba igen  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Brandt - 24 november 2021 12:20

Godeftermiddag min ängel   Du finns någonstans där uppe i himelnen som alltid vill lyssna och läsa vad jag har för tankar och att jag vill bara skriva av mig till dig. Jag vet att du alltid kommer att finnas runt mig tills vi återförens igen med ny...

Av Annica Brandt - 18 november 2021 14:44

Godeftermiddag min ängel   varför ska man behöva bli förbannade varje dag för att människor kör igång med sitt provocerande och trakasserande utan att det finns anledningar till det och reta mig så dom får syre på elden 24/7? Man tänker verkligen i...

Av Annica Brandt - 13 november 2021 09:44

Godmorgon min ängel     "Man undra ibland hur mycket skit man ska behöva gå igenom, och undra hur länge man orkar, men helvete vad man blir stark av motgångar. Det finns ingen som är så stark somden som kämpat. Enda gången jag backar är när jag t...

Av Annica Brandt - 10 november 2021 09:14

Godmorgon min fina ängel   Varför ska man alltid behöva känna sig irriterade 24/7 och varje dag för att man vet att det finns människor så fort man vakna sätter igång med sitt dåliga samvete och beteende? Varför kan man aldrig få vara i fred o...

Av Annica Brandt - 9 november 2021 03:59

godmorgon min ängel     Jag funderar på hur vissa saker sak sluta med allt för att man ej kan ge sig när det gäller att det går förlångt ibland och det blir ett åtlöje för att rädda sitt egna skinn för att försöka bli av med andra människor. Att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards