Alla inlägg den 11 augusti 2021

Av Annica Brandt - 11 augusti 2021 22:34

God kväll kär ängel  

Fy fan vad jag ångra mig att jag valde att ta semester för att få ett jävla helvet från vissa människor. Om man mår så jävla dåligt så göra man något åt det och kanske ska börja tänka på hur man själv beteer sig innan man dömer någon annan. Jag skiter i om människor har valt att ha alkholprobelm det är deras problem och beteende. Men jag tycker inte om att man sitter och beklagar sig och säger att man inte vet vad fan man har gjort för fel och av vilken anledning andra människor blir förbannade. Så länge man inte kan lägga ner själva med allt i läggande och diskuterande så tänker inte jag heller sluta och göra saker. Att jag mår som jag för kännar det vet jag redan om men av vilken anledning tro ma att jag mår som jag gör då? det är egentligen ingen som verkligen vet hur jag verkligen mår eller tänker. Men jag tänker fortsätta att sätta ett rent helvet emot människor som trampar på mina tår och tror att man är mycket bättre än vad jag är. Om man nu undra så kanske man ska börja ransaka sig själv först innan man tar till handling och gör saker som kan skada andra.. Och tror att man ska kunna få gehör av att jag ska gå till handling och kunna sätta ditt mig istället det kan man fet glömma för så långt får man mig inte till att göra. Inte änns om man försöker provocera mig eller psyka mig eller lura mig så går jag inte på det längre... Hitt men inte längre   Det är verkligen ett stort stopp från min sida när det gäller människor inte änns hur mycket man försöker så tänker jag fan inte ge energin och bli sviken igen.    Tänker fan inte änns öppna mitt hjärta heller eller säga något i förtroende till någon längre , för dte finns människor som verkligen har bevisat att man pratar lite för mycket sidan om munnen och skvallar också liet för mycket. När man fan inte änns fattat vad man säger när det gäller hårsperj, klorin, aceton eller ytd näör man är alkoholpåverkade då fattar man inget sen heller. Vasrför tar man fan inte tills vad fan man säger att det är farligt och att man kan få reaktioner av det på kroppen, dåsighet och andningspåverkan, då fattar jag varför inte vissa människor röker ute på sin egna balkong . Det viste jag redan från början att vissa människor är så förbannat trångsynta och tar till allt när det gäller saker  

Inte änns om dom kommer och säger förlåt kommer jag inte ta emot det för domn vet verkligen inte vad ett förlåt är, eller glömma och gå vidare i livet.

Utav denna pusselbitt så förstår jag vart allt kommer i från men varför man dra in människor det förtsår jag fan inte, efter 3 1/2 är så förstår jag andra vad dom menar med att göra saker och varför ingen vill ha kontak med dom eller umgås med dom, för att man ställer till ett rent helvet själva och speciellt sin egna släkting som är så jävla duktig på att läggas sig i och psyka människor utan någon som helst anning om saker.   ibland känner jag bara för detta det är ingen idee att kämpa emot saker när andra förstör hela tiden nadras liv och lidande för att man själv har spådana här jävla stor problem med sig själv. Inte änns jag skulle för må mig att lägga mig i varfrö människor är hemma om dom inte vill. Alla människor vill ha en respekt med sig men just nu är det bara från ett håll att man kan vissa respekt, från andra hållet finns det bara respektlöshet och attt man bara ska gör livet surt för andra och försöka få vbort människor som man inte kan respekter att det inte är så som det sägs. Varför skulle jag förstöra ett annat förhållande om jag verkligen hade varit så intresserade så hade jag verkligen vissat det och gjort allt för att få det jag verkligen vill ha, jag hade gått över näbbar och klor och inte gett mig för jag hade fått igenom den det handlar om. Men när jag verkligen vissar att jag ej tänker göra något varför kan man inte bara då släppa allt och gå vidare istället, man kanske ska se saker att man bryr sig omn andra människor för att dom mår dåligt och inget annat. Varför då sätter man igång en sådan här jäval procedur och från alla håll och kantaer och går tillbaka så långt som är gammalt groll och där var det inte vissa människor som fick mig att gå här ifrån, men nu är det tydligen så att vissa människor försöker allt att lyckas med saker. detta trodde jag verkligen inte om männsikor som verkligen vet hur situationen ser ut och varför. Men dettta har vi bara en människa och tacka för kanske två dom ska verkligen få sona sitt egna beteende och jag tänker verkligen vissa vart skåpet ska stå och dom människorna ska verkligen må dåligt för sitt beteende och provokation emot andra människor.  

 

god natt mina finna ängel vi ses en annan dag puss å kram till alla som finns som bäst       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards