Alla inlägg den 28 augusti 2021

Av Annica Brandt - 28 augusti 2021 16:12

Kära ängel  

Jag gör mig inte snygg för andra utan att få känna en utmaning och få tyst på vad andra tycker, Låt dom då sitta och tycka att dom är snyggare och vackrae än vad jag är. Jag hatar när man försöker vara någon annan än den man är. Jag har på mig vad jag vill dete handlar om min personkännsla och min styrka för att jag måste tro på mig själv att jag fixar och utmanar mig på saker för att få tillbaka min självkänsla och självsäkerhet och ingen annans. Jag bryr mig inte men förhlevet utamna mig inte på saker och sitt inte och tryck ner mig i skorna för saker. Jag är jag och det kan aldrig någon annan ta ifrån mig och ingen kan ändra på mig om inte jag kan ändra på någon annan. Ju mera saker som kommer farm så får man ännu mera bevis på saker och ting hur det egentligen ligger till med saker och ting. Går bar till en början sne jävla ska man vissa sig på styva lina för att vinna sin egna vilja och försöka bara får igenom den för att få bort alla i sin närvaro. Det kommer jag attt se till att människor inte kommer att lyckas med saker och det finns flera som tycker samma sak. det är väl dax att vakna upp och inte titta med dom blå ögda ögonen och inte bara titta neråt och kanske ta till sig saker som människor säger. Vad fan vet människor om jag inte har tagit till mig saker utan att dom vet vad jag tänker. Att man kan tro att man ej har lyssnat kanske beor på att nadra har lagt sin näsa iblöt lite för mycket och diskuterar hela tiden med andra. Då ställer jag mig frågan vaför får man så mycket kalgomål av alla runt om på ett område om man inte har gjort något då borde man fan inte skämman isåfall om man nu har rent mjöl i påsen. då står man förfan inte och håller på som man gör varje dag och spelar dum och säger vad har jag gjort och ändå forstätter. Om jag nu hade verkligen gjrot något så hade jag skämmts ögon ur mig om min hälft hade hört saker varje dag och erkännt att jag verkligen hade gjort det och inte attt det ska upprepas mer gånger och sen hade jag verkligen försökt skärp till mig och vissat att jag verkligen kan det. Jag har inte försökt att ändra på någon men jag har spelat smart emot andra för att dom inte ska märka att det är deras meningar och ord för att jag ska kunna försvara mig emot människor som inte mår själva bar  att jag vet att det kan bli en ohållbar situtation för min del men kan kan inte mera få det ogjort och att jag inte acceptera och resptera saker tycker jag respektlöshet emot andsra för att man inte kan erkänna att jag gjorde fel. fortfarand evill jag inte attt alla ska vara innne på mina saker för att kontrollera vad jag göra och skriver om för att kunna sen använda det emot mig för att rädda sitt egna skinn. Det är inte heller acceptabelt och även respektlöshet. För att fortsätta och försök vinna sin egna vilja och få genom saker är inte okej. Men om nu människor tro att jag hela tiden står och prata om dom så får dom väl tro det då men det är väldigt hårt att höra sanningen och det straffar sig själv i längden när har ett eget fullt sätt att betee sig på och det är så jävla genomskillningt och genom skådligt på hur man beter sig emot andra. så det blir skratt rettande  och man bara skakar på huvudet. att man har mage till att man tror att jag har gjort något bakom deras ryggar som jag över huvudtaget ej gjort, dom tror inte att man hör vad dom viskar om speciellt den ena hela tiden kommer in och säger gör dte nu och gå in där ett stopp är ett stopp fattar dom inte det att vissa kan åka dit på att försöka gå in och kolla saker för att den andra är så jävla nyficken och sätter på sin jävla webbkarama och övervakingskamra för att man tror att man ser igeom stängda fönster och attman har ett tillstånd på att man får hänga ner mikrofoner för att höra och borra geonom tack för att få reda på allt. ett nej är ett nej jag har aldrig gett ett tillåtelse eller ett godkännade för att andra trodde det eller at man fick spela in en gång har man sagt till alla dom andra gångerna som man har hållt på då och säger till mig att jag ska hålla käften ochh sluta med saker som man inte göra själv utan fortsätter hela tiden med sitt propaganda och ställer till det för sig och sin egna familj. Det är inte jag som mår dåligt över situationen utan det kanske finns andra anledningar som man fundera på. Sm ej handlar om andra.  men vill man ha att andra bar försvinner och vill ha det dåliga samvetet på sig så gärna för mig då. Om man nu var så jävla nyfken på vad jag och andra prtade om så är det om deras dåliga samvete och att dte är kanske dom som ska ta tag i sitt egna liv och sluta och sncka skit om alla och än var. jag med flera ångra djup att man har blivit utsatt för saker som man ej kan aceptera och blir hängd för att man inte går andars väg och gör som dom vill för att komma själva undan med sina egna problem. Man behöver inte väerka ur sig saker för att man tror att man är bättre än någon annan, jag är inte felfri och inte bättre än någon annan men jag kan ändra på mig om dte skulle vara så. Men denna gången kommer jag aldrig att ändra på mig för att andra vill det och att jag ska försvinna här ifrån den viljan kommer dom aldrig att få igenom för det ser jag igenom på allt.  

Jag har bestämmt mig för att hålla mig för mig själv och bryr mig om dom som jag verkligen tycker om och känner jag mig för att umgås med människor så gör jag det också och inte för att det ska var på tvingat att jag är tvungen att göra saker som jag verkligen inte vill. Tänker aldrig mera ge mig salg med människor som verkligen sätter kniven i mig och mina älskade familj. Kommer inte heller förlåt eller glömma detta och det har sat sig djupt imina spår i kärlen kommer inte heller öppna min mun och ge dom en chans att få fortsätta på  detta sätt som man gör. 

om man inte tycker om att nadra pratar bakom ryggen varför beter man sig själv så här då och att man trycker ner andra i skorna för att rädda sitt egna skinn när man inte har rent mjöl i påsen och inte änns kommer ihåg vad man har sagt eller gjort under dessa år.

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards