Alla inlägg den 31 augusti 2021

Av Annica Brandt - 31 augusti 2021 21:52

Godkväll kär ängel  

Ännu en kväll på denna sista dag i aug och går imorgon in i höstens månad. Att gå från dag och kväll till natt kommer att kännas väldigt bra och börja att träna regelbundit för att tänka på min egna hälsa. Att det finns människor i omgivningen som bara tänker att man ska må dåligt över olika situationer är väl lite sisio där men fan att man har inget annat och tänka på när man i själva verket egentligen inte har någon anning om hur handr mår ellre har det för att man är  så jävla nyfiken hela tiden och tor att jag fan ska göra saker som jag ej har tänkte att göra. Jag ställer mig fortfarande frågan om det verkligen är värt att hänga ut nåågon annans liv för att vinna över sin egna situation. Jag har aldrig sagt att det är en del att tvåträtter med för det behöver man inte hålla på hela tiden bar för att man inte vet vad som händer när man inte själv är närvarande av olika själ. Jag blir bara förbannade när man hela tiden måste vara bättre en någon annan för att fortsätta att få människor att man ska tro att man är sådan snäll till man får ett helvete.

Jag säger som jag sa innan att skenet berdra och man ska bli hängde för det man säger och gör hade jag inte trott på miin mentala styrka som jag toget beslut på ska andra få vinna över mig svaret är nej och jag tänker inte ge dom den chansen att vinna över mig eller att få trycka ner mig i skorna för att få mig under isen på det psykiska, därför är jag starkare än vad dom människr tro att jag är. Min mentala mag känsla säger att dom är fraliga för sig själva när man håller på så här att försöka psyka ut andra människor. Och varför inte andra verkligen inte lyssnar när det för att man hhar blivit manupullerade av allt sjävla skit snacket och det räcker att man säger något så sätts det igång på äng gång istället för att tänka efter på vad man själv gör aoch lägger krut på. Det värsta jag vet är när man står och blå neckar och säger vad har jag gjort för fel då märks det att man själv har dåligt samvet och att man ljuger för sig själv. Nu har jag kommit på ytterligare saker som görs men det accepterar jag inte heller att vissa människor gör på nätter och dagrar och kvällar det är därför människan sitter över mig hela tiden och dag kom det gå in ställer du ska inte sitta här ute på balkongen, vem var det som gick inte jag iallafall fan andra som gick istället... testa mig inte mer jag då får man ännu mera på sig för det man själv säger och gör  

Tillbaka till min fina familj man kan inte utesluta något när det gäller mitt ex men dom håller allt under bevakning och när det gäller parkisson så finns det så många olika former och det kommer smyggandes när sjukdomen börjar. här blir jävligt ledsen på människor som verkligen tror att jag gör saker medvetet att det kan påverka mig även dag tid då kan det beror på att jag ej har haft en lugn stund och då kan det bryta ut av då när jag väl sätter mig ner jag hatar verkligen när andra står och säger sluta och gör så när man ej är insatt i min situation eller diagnos. Den dagen andra får en diagnos då ska jag också stå och tycka ner dom i skorna för deras sjukdomar och det kan komma väldigt snabbt på dom med om man inte vill behålla sin egna hälsa   Jag vet vad jag säger och kommer ihåg vad som har hänt men tydligen vill man inte komma ihåg det själv vad fan man säger när man är onykter och det är oftas då det kommer från andra människor att man ska sluta och göra saker och skriva om andra, jag skriver bara om situationen och hur jag upplever saker plus vad andra gör och inte någont annat eller något personliga integritet. Sen att man kan säga saker i striden hetta och att man är förbannade men när man blir på kommen vart det kommer ifrån då blir jag ännu mera förbannade när man vet inerst inne vad fan dte handlar om och att man vet att vissa saker är farliga men ändå står man och sperejar för att man tycker det är så jävla roligt att göra det med allt. och även gömmer sig på golvet för att man inte ska bli upptäckta när man håller på och tar på sig solbriller och svart kläder så jävla genomskillnigt av dessa människor. Vad jag har gjort det är för att ha bevis inte för något annat, jag står inte änns 24/7 och set till att jag har bevis på saker som händer. Som andra gör hela tiden antingen med dator eller mobil för att försöka få in saker på ljud. ska man göra det så måste man vara tusen procent säker på att jag har gjort något eller ska göra något emot någon annan,  när inte änns jag hade min mobil i när heten av balkong när andra kränkte mig när andra hade hållt på hela dgen innan den människan verkligen hade kommit hem även då var man onykter. Min mobil låg på diskbänken hela tiden som människan kränkte mig och även den andra kom ut och hotade inte änns det kommer man ihåg eller när det hände där efter har man mage att komma och säga onykter att vi sperlar in dig utan någon jävla information varför eller vad man skulle ha det till. Därför belv jag som jag blev iskall och förbannade på det man sa då får man skylla sisg själv och plus att man har mage till att psyka och sitta och säga saker ute på balkong onyktra  och kränka ännu mera plus att kränka mig inför min egna son som verkligen inte hade med saken att göra eller gå ut på området och offentliga plaster och kränka ännu mer bara för att man tro och hör fel när jag säger något, jag har aldrig sagt att jag ska klappa till någon utan då skadar jag mig själv istället. Att jag står inte för koneskventerna när det gäller andra männsikr som skydda sin familj och sina föräldrar. att man hänger ut en hel familj för att man har sådan problem som man ej fattar eller vill förstå då tycker jag verkligen inte man ska lägga sig i saker om man inte vet vad som kan hända eller vad det handlar om. att vissa människor blir rädda då ska dom vara det också för människan själv har ingen vet skap om någon ting eller vad det finns för bakrund på människor. Skull människan gör a det emot någon när dte gäller kanrket så hade människan inte levet idag och det är det jag har försökt att säga lägg ej din näsa i blöt rätt som det är så smäller det från någon. eller att andra gör saker som dom själva får stå för. Man måste börja tänka längre än näsa räcker emot människor och inte sitta och lyssna på allt som ej berör än själv. och att man inte sitter och säger att jag lyssnar på allt, jo på sådant som jag vet berör mig, men inget annat. Jag skiter fullständigt i vad andra är hemma för eller hur jävla dåligt dom mår. Som man bäddar får man ligga och det måste människor fatta. problemet är dom inte jag.. ahndlar inte om att jag egentligen är förbannade på det sättet men jag vissar hitt men inte längre och att dom ska fatta att man gör inte så här som man har gjort och det får man själv sona för i längden inte jag som mår dåligt på det sättet. Jag vet att vissa människor har försökt allt att jag inte ska få ha mitt arbete kavr och försökt att stoppa mig på alla sätt och även få bort mig från denna stad, och försökt att spela anhörig till kommunen och försökt att få reda på saker, hur har man mage till sådan saker när inte jag själv har gjort det emot någon väldigt stor skillnade och säga och göra jag sa ska jag också ringa till ditt arbete och myndighet och sen helt plötsligt fick männsikan ett berv att man var utförsäkrade och då fick jag skulden och trodde att det var jag som hade gjort det, det märks att man har haft släktingar här när man ej har varit närvarande och skrivit helt annat än vad jjag har sagt. Detta me dmyndighet kom inte fårn mig utan fårn mitt ex att han sa det att man kanske skulle ringa till myndighet och göra en anmälan plus en annan för att man tänkert på barnbarn och inget annat för att dom ska inte behöva uppleva människans alkoholproblem eller se människan onykter. hatar sådant när man inte kan hanskas med det utan det går över till styr och att man flyttar över problemet på andra när man ej kan resa på sig själv. nu börjar jag ockå förstå om inte andra också har dom problemen men mest den ena. människan har verkligen ställt till problem med alla både med sin familj och omgivning. Precis som jag och en annan sa att vi båda ångra att vi har umgåtts med människan och gjort som männsikan har velat. Jag står för det jag sa 19 att människan är värd någon mycket bättre än onykter människan varje dag fattar inte hur man orkar i längden förstör man sin egna kropp och kan få ännu mera problem med hälsa. men det ska jag skita i, men det kostar mina skatte pengar för hälsa och sjukvård  

JAg läger inte krut på sådan männsikor som har större problem med sig själv och det värsta jag vet är när man ska försöka styra mig ditt man vill ha mig från alla håll och kanter, och att man måste kunna lyssna på andras åsikter och inte gå över till styr på saker och ting. kallas för ge och ta och respekter varandra för dom man är och inget annat.

godnatt och puuss å kram till alla jag äälskar å gå in en härlig dröm        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards