Alla inlägg den 22 augusti 2021

Av Annica Brandt - 22 augusti 2021 17:21

Kära ängel  

För att och mitt kär hälft hade en diskution om olika saker varför ska man då hela tiden sitta med parabolöron och hela ha ett kontroll beteende över andra människor? och hela tiden ha en bekräfftele på saker som man egentligen inte hade med att göra från början dess nitivit inte någon jävla människa som ställer till allt för andra människor. Jag har sagt till om detta redan -19 av någon av herrarna och jag vet att den ena av dom har familj och barn plus tjej  och den andra är gift. Då behöver man fan inte hålla på att tjata om det och älta saker hela tiden 24/7 och inte betee sig som en stor jävla svinn och hitta på en jävla massa saker som två dammer har gjort sen -29 och även tidigare år, Jag så jävla trött på detta jävla kontroll beteende och detta jävla skrivandet från andra och skriver ner det man vill höra resten av diskussion skiter man i. det kallas för att ta bort och ändras andras meningar för att man slår döv örat till. Nu har människan hållt på hela förbannade dan sen imorse jag vet att dom båda är hemma men ändå ska man fortsätta att hålla på med sitt jävla sperjande och inspelande emot andra. Jag blir så jävla arg på vissa människor när man vet vad man själv har för jävla problem. Människan beter sig precis som andra gjorde och dom hade också alkohol problem och kunde ej erkänna saker. När man går ut på området och lägger sig andras saker som inte man har med att göra då får man skylla sig om man får större problem änn vad man har i dagsläget. Människan är fan inte änns mogen till att vara någon förebild till sina egna barnbarn jag kan förstå vilka jävla problem dom har haft. Bara för att jag tycker saker är intressant just när det gäller andras beteende och när det handla om sjukdomar så behöver det inte betyda att det handlar om just den männsikan. Kan var vem som helst. Om människorna hade tittat bakom männsikan beroende på vilken diagnos pesonen har då hade man fan inte betee sig så här. 

Tro människor att jag för våld i nära relation eller för att dom är så jävla oroliga hela tiden? efter som man hela tiden hotar med p-anmälan och s-anmälan och beteer sig som ett dagis barn med sitt jävla hårsperjande och alkohol drickande hela dagarn. Jag säger som jag sa till herren ta tag i ditt probelm och gå och sök hjälp för det om man mår så jävla dåligt det finns hjälp på nätet.  

Jag står för det jag tycket att jävla mig sätter respekt i fan skapet och det ska människna bara veta att jag fan inte accepterar hennes jävla betttende och kontrollerandet. MNänniskan är i sin jävla fyllobubbla och människan borde vet att deet hon håller på med är farliga ämmnen i dom produkterna  och jag hoppas att det är hon som får i sig dom. man behöver inte stå och spreja över allt och spela dum att man inte fattar vad fan man säger när människan vet att det är till dom jag säger. Bättre att prata med väggen än att prata med tre stycken som ej fattar...    Hela tiden för man säga att jag gör saker som att gå in på deras närverk, skriver om människor på min fb och skriver om dom hela jävla tiden. Jag tycker att man ska hålla isär på saker innan man går på och snackar sin skit ubåde ut och inne. 

En jävla sak till dessa jävla människor har sett till att en av mina tonåringar har blivit förstörda och nedtryckta tac vare hennes jävla mor  Det accepter jag fan inte att man går på min tonåringar och går backom min rygg. Inte änns jag har gjort det det ska bara den människan hoppa upp och sätta sig på att jag verkligen inte har gjort inte änns sprejat eller varit människan mors trapp och hållt på, inte änns gått på hennes barn barn eller någobn annans heller. Dom två får fan med ta och skylla sig själva på skaer och ting när man själv dra in andra människor plusa att man kränker mig både inför min son och på balkong inför alla andra människor runt om kring och sen har magt till sätta en bandspelar ute på balkong och alla fönster och spela upp sexuella övningar, prat om saker som dom båda har lagt sig i ang mitt personliga integritet plus mitt jobb såndat tyrcker jag fan inte om  och älta om detta med hela tiden för att kuna psyka ut mig. nu börjar och undra om det inte kom från dammen innan jag kom in i trappen vad mor skulle säga  för hon hade fan ingen bar för klaring på varför man går på brevlåda och börjar och psyka på detta viss, när dte var hennes egna dotter som skvallrade till mig ang hennes hälsa och att hon ej ahde fått något fårn fk på sin bostad. Jag var snäll och tog reda på saker för att hjälp henne med både att hon kunde ringa till byttorp och få mat hemkört, plus vart hon skulle gå in någonstans och söka hjälp för sin lgh, plus att hon kunde få hemlevererat hemlagat mat från kommunen som man erbjuder tack vare pandemin, Blir

så jävla ledsen när mor håller på så här och ändrar på det jag säger, hur var det med deras förråd nere i tvättstugan det ändra de man att det var jag som försökte gå in med nyckel, när det ej var jag. Och när jag säger sluta och spela in mig då menar jag fan med det också och ta ej förgivet att det är okej eller att sitta och lyssna på allt som ej berör. Är så jävla trött på detta jävla viskandet på nätter nu gör vi det och ljugandet att det är jag hela jävla tiden. Jag beter mig precis som ´jag gjorde emot andra grannar hitt men inte längre och jag kan ej ändra på någon annan än mig själv, men försöker man utaman mig och håller på att trakassera mig för att man tro att jag står och snackar skit om allt som jag inte helller har gjort utan att någon annan kan försvara sig på det man säger. Tar reda på fakta först innan man går på saker. inte jag som gräver min förbannade gropp utan det är dom själva för det dom inte kan stå för att dom själv har sagt och gjort i tre halft år. Även här är dte ett stopp att läsa och gå in och kontrollera mig hela tiden.   

puss å kram till dom jag älskar        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards