Alla inlägg den 27 augusti 2021

Av Annica Brandt - 27 augusti 2021 22:38

godkväll kära ängel  

Jag vet inte riktigt vad jag känner, att jag är rädd för min egna son det kanske jag inte ska vara men att gå på mig och göra så jag får onte är inte roligt. Att man får bli arg ibland det är okej.

Det jag mest är förbannnade på är att man går på mina barn och psykar mig på ett sådant sätt att man utnyttjar stystemet för att man tror att kan använda det öfr att man har kontakter. Ack vad man bedrog sig själv när man har strörre problem själv. I sista änden så straffas det för sig själv det är väl dax att börja tänka på vad fan man själv gör innan man dömmer andra hela tiden. Fler och feler som börjar tröttna på människor som förstör för sig själva hela tiden. Skenet bedra när man är stor i korcken hela tiden. Bakom stängda dörrar går dom fulaste fiskarna och det märktes att man satte igång bara för att man hör hur hårt det är hatt hålla sig tillsanningen om hur människor är. Jag vissa att två av dom var sådan och tror att man kan bestämma över ett helt område nu börjar jag fatta mer och mer varför andra ej vill umgås med dom på grund av dammerna, Jag började fatta när jag hjälpte en annan varför hon sa som hon sa.   Men man kan inte göra något över spill mjölk och jag tänker aldrig frölåta eller glömma vad fan skapen har gjort på dagar och lvällar och nätter med allt, till och med att man har mage till att sjunka så långt ner att man är ner på sandlåde nivå för att rädda sig själv och tro att man är så jävla duktig på allt. Jag kan inte allt med jag lär mig varje dag något nytt hela tiden livet är ingen dans på roser. Att man ger sig på andra när man själv inte mår bra det får man själv ångra, jag ångra djup av mitt hela hjärta att jag lärde känna dom och att jag blev lurade av mannnen på sådan saker som han gick på en beta själv och fick ett rent helvete på när jag kom på honom och genom skådade även dammen med sitt ljugande om det ena och det andra då får man också stå och bekänna färg när man gör bort sig i mina ögon och sjunker i ett förtroende för att man inte kan hålla käften om något, Att för söka lura mig med den ena och den andra när jag vet att det är dom två hemmma och inklusive den där jävla släktingen som tror att hon bestämmer och bor här.   Gick på det i början men sen komm jag på hennes jävla på hitt och jävla psykandet bakom ryggen med hennes viskande och ljugande bakom andras ryggar det är det fulla man kan göra.  Då fattar jag inte poängen med att vissa skulle ropa på mig och sen ändra sig och skylla på mig att allt är mitt fel när andra dammer har sätt till det själva med sitt ljugande om ex att säga andra namn för att inte bli på kommen av sitte egna ljugande och skit snck och hån flin hela tiden som dammerna har gjort med sitt uppspelade av herren och sexuella övningar pussar, och allt herren har sagt ang mitt privata. Å säger jag något då kommer det sprejande för att dom inte vill bli på kommna av det dom själv har sagt bakom min rygg när ena dammen har vidskat på finska och den andra har sagt det på svenska vad hon har saagt på finska. Dom är skrot och korn lika dana, äpplet faller inte långt från trädet och graset är inte grönar på andra sidan som man tror, synden straffar sig själv när dte gäller dammerna. När det gäller herrren så trodde jag inte att skenet skull bedra vis heten när det gäller honom att man kan bete sig så här för att man har en hälft som håller på som ett svin bakom andras ryggar det skuylle vara en skam och borde skämmas för det, så har man mage själv att gå ner på deras sandlåde nivå och bete sig lika dant och kränka andra för att man tror på det andra säger men det är hårt att hör vad sin egna hälft gör och säger om andra då är man väldigt stor i orden och liten på jorden om man tror att man har den makten som man inte har, hur skulle han kunna vräka andra när man inte ännns har den makten jo om skickar hot brev till fastighets bolaget och kränker även där och hotar med saker då borde man tänka på att man kan själv bli drabbade om det kommer på en för att damen säger till honom gör det och skriv det och gör så det märks hela tiden vilka två som styr. Jag undra om han är gift med två eller en?   Eftersom han gör allt som dom säger. Han är inte heller gud bästa barn, och nu har sorgen taigt ut sin rätt vad sa jag från början skyll dig själv.  

 

God natt puss å kram till alla jag älskar        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards