Alla inlägg den 12 augusti 2021

Av Annica Brandt - 12 augusti 2021 20:45

God kväll kära ängel  

 

Just nu är jag så jävla trött på allt som händer. Varför ska hela tiden den svaga länken alltid få all skit av alla människor. Varför kan man inte bara respekter att vi är olika och har olika tålamod med saker och ting. Bara för att man får svar på tal då står jag också för mina konsekventer om saker somn jag kanske inte accepterar att människor gör emot mig och bakom min rygg utan egentligen någon anledning   man sitter inte och viskar och tisslar bakom andras ryggar och säger saker som kränker mera än det smakar. Man kankse borde själv tänka på hur man ibland hur man säger saker och sitta och tjata på mig på nätterna ute på någon balkong och mutra om saker som ej man har med att göra då blir jag också förbannade och säger vad jag tycker och tänker, Jag menar verkligen det jag säger men jag har aldrig gått ut och snackat på ett område om människor som andra har gjort, sen kan jag inte rå för att man tar åt sig på saker "som tillexempel vad tjock du har blivit, eller om jag ser att du dricker nästa gång så gör jag en s-anmälan, att man vänder sig i graven, eller att ska jag gått bort till din släklning och betee mig likadant att stå och sperja in hennes brevinkast eller bli, eller ska jag gå till era baran barn och tycka ner er fram för domn precis ssom ni har gjorde emot min älskade vän, ska jag också hota med saler att gå till myndigheter ochg göra saker, jag menade alvar när det gäller psyckloghjälpen på nätet precis som min egna faster gjorde när min farbor gick bort förrra året, då var jag löjlig för att jag blev ledsen för att han dog hastigt. och allt annat som är sagt man tar åt sig när man bli kallade för vissa saker och att man kränker på ett sådant sätt som vissa människor gjorde. precis som att jag skulle göra lika dant emot andra. Jag få inte bli ledsen tydligen och vissa att jag blir besviken och arg när man har ensådan konstigt beteende när man har egna problem och ännu större än vad man tror. Jag har aldrig sagt att vissa människor kommere att bli dementa men det ligger laten i våra gener och arvsmassa och det vi aldrig hur vi blir efter som det är ifrån våra fars och mors föräldre och föräldre som vi ärver saker ifrån. Nu får faktiskgt människor ta och ge sig med sitt jävla iaktagande och lyssnade på allt som ej berörs, jag fattar inte vad det är som har tagit åt vissa människor att det här med att följa efter vad fan har man fått det ifrån? Bara för att jag och andraa åkte samma väg så för föjde vi inte varandra vi åkte åt olika håll, jag är så jävla trött på detta dåliga samvetet och respektlösheten och dagis farsonerna som människor, om man vänder på det så skulle inte dom själv heller acceptera att vbli psykade och ner trampade i skon bara för att man har en lite bättre förutsättning en vad andra har, då behöver man inte köra med den störst , bäst och vakrast sidan och sen sitta och diskutera om det. Fram för allt inte tro att jag gjort något att andra blir ut försäkrade på någon myndighet har aldrig ringt på någon om det skulle aldrig falla mig in heller, jag fattar inte hur man har mage till att lägga skullde på andra som man har gjort och även sin egna bli står man påstår saker och sak se till att jag får körbjud på min bil hur har man mage till detta. det går över min döda kropp.  Bara för att det finns olika dignoser och att inte omgivningen kan förstå vad det handlar om då ska gå och säga att det finns ouppfostrade barn och dom har jämt skitna kläder på sig vad fan vet människor varför det är så. MAn kankse ska ha mera förstålelse när dte gäller saker och inte bara gå till handling och försöka göra så att andra mår ännu sämre än vad man hade behövt att göra. Fattar man inte så håller man käften också och slutar och lägger sig saker som man ej har med att gör och sen påstår att man är oroliga för saker då fårn man fanme säga varför och inte gå bakom ryggen på människor det är fan det fegastye man gör, även att hota och kräbnka andra för att man själv har en dålig självkännsla och själv förtroende. Jag har aldrig sagt att jag inte har ett bar självförtroende men om jag försöker kämpa med mitt och utamarnar mig själv då behöver inte andra männsikor trampa ner mig igen för att man tror så jävla mycket att jag utamnar andra för att man inte själv har ett sådant bar själv förtroende. Jag hatar när man försöker haavda sig bättre och underkastar mig för den jag är. Jag lär mig nya saker varje dag och även dom som har mera erfarenhet en mig kana också lära mig saker man lära sig av varandra så länge man lever. Tycker inte heller om att man försöker utpressa mig med våld när jag verkligen inte är sådan. skulle aldrig ta till våld eller gå till handling, för då vet jag att det är jag som åker i backen först och får åka till plåster kåken men inte änns det fattar vissa människor när man försökte provocera mig vid någon tvättstuga och släktingen stod bakom och hånflinade som det värsta som jag vet, jag känner mig jävligt kränkt och som en dålig männsikan av dessa männsikor och även dålig förälder för att för nedrar emot andra och stoppar upp händerna på mitt anskite det är verkligen att trycka ner min personliga integritet.   Jag vet vad männsikor gör därför skriver jag ner det också och äåven mina egna ord för då kan ingen komma sen och säga det har jag aldrig sagt eller gjort om det skulle bli något. Jag försöjker inte komma åt någon utan vill bara att det ska ta ett slut och inget annat. Att man sköter sig själv vara och en för sig. Utav min mänsklighet och min natur så är jag sådan som bryr mig om mina medmänniskor och det kan bli för bra ibland och även för mycket. masn lär sig av sina egna misstag varje dag. denna gånge tänker jag verkligen vissa att jag verkligen inte acepterar eller respekterar deras respeklöshet emot mig som person och jag tänker inte stå för deras handling eller beteende. Jag visste att vissa männsikor verkligen var sådan här men det kanske inte var för att ta någon annan i från någon, utan av en fjäder bygger man en höna.  

Att man kan säga saker av en flustration eller att man är arg det kan jag ta till en viss gräns men inte när man fortsätter hela tiden år ut och år in efter ett tag lägger man fan med ner och slutar och lättar saker hela tiden i 24/7 och detta jävla tjatande som jag spyr på med mera...

Jag är så jävla flustreade över att det hela tiden är bråk från alla håll och kanter är det inte det ena så är det andra och att människor är så förbannat tor fattiga astt man inte fattar saker utan hela tiden ska fortsätta bara för att det höjs röster, jag får fan med inte säga något när andra höjer sina röster och gapar själv då ska jag eller att man ska bara hålla käften för att man tror att man kan göra hur man vill själva. 

 

God natt min kära ängel           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards